Julkalendrar 2024

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sweckid:

Så Webhallen lucka 24 är 100kr rabatt på Airpods, och ändå inte billigast på prisjakt....

Var absolut inget att hurra över, men det är de väl, om än med mikroskopisk marginal? Amazon hakade på efter också.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13854647

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Keeper of Traditions

Då var väl jakten på julkalendrar över för i år, och man kan väl konstatera att somliga var lite bättre än andras

God fortsättning där ute i stugorna!

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Då var väl jakten på julkalendrar över för i år, och man kan väl konstatera att somliga var lite bättre än andras

God fortsättning där ute i stugorna!

Ja, det är ju helt klart vissa som skulle behöva "släppa sargen och våga vinna".

Men det är ju kul med dom som faktiskt engagerar sig lite i att ha en bra kalender. Så tumme upp till dom.

God fortsättning!

Permalänk
Medlem

Har det annonserats en vinnare för lucka 24 än i Sweclockers julkalender? Tävlingen och därmed kommentarstråden där de kungjort vinnarna på andra luckor verkar vara borttagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marlil:

Har det annonserats en vinnare för lucka 24 än i Sweclockers julkalender? Tävlingen och därmed kommentarstråden där de kungjort vinnarna på andra luckor verkar vara borttagen.

Var inne letade det med precis. Tycker det är väldigt konstigt att dom inte skickat någon dator till mig än.

Visa signatur

Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marlil:

Ja, i tråden för den

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Ja, i tråden för den

Ok, jag hittar inte tråden längre. Men då kan jag sluta hoppas...😔. Har du länk till tråden eller vet du hur vinnarbidraget såg ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marlil:

Ok, jag hittar inte tråden längre. Men då kan jag sluta hoppas...😔. Har du länk till tråden eller vet du hur vinnarbidraget såg ut?

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1727789-hardvarukalend...

Sista sidan

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Tack!