Någon som handlat på se.computer-world.pro?

Permalänk
Medlem

Någon som handlat på se.computer-world.pro?

Jag behöver ett nytt nätaggregat till en Compaq Deskpro, och det verkar gå att köpa en på se.computer-world.pro, men jag har ingen aning om den är legitim eller någon scam butik?

Såvitt jag kan se, så är det en kinsesik dropshipping butik, men det verkar finnas delade meningar om deras verksamhet på nätet

Någon här som har erfarenhet av att handla från dem?

Visa signatur

| Corsair Obsidian 1000D | AMD Ryzen 9 5950x med Corsair iCue H170i Elite Capellix | Asus ROG Crosshair VIII Extreme | G.Skill Trident Z Royal, 4x16GB 3600MHz C16 | ROG Strix LC GeForce 3090 Ti OC Edition 24GB | 1x Seagate FireCuda 520 1TB, 1x Seagate FireCuda 520 2TB, Seagate FireCuda 530 2TB, 1x Seagate Ironwolf 16TB HDD | Corsair H1500i | XG27AQM|

Permalänk
Medlem

Problemet med sidor av den typen är att de ofta faktiskt levererar några varor för att få omdömen och en legitim front, innan de en dag fortsätter ta ordrar men slutar skicka prylar och sedan går under jorden.
Och vad gör du dagen du behöver göra en RMA?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Alexraptor:

Jag behöver ett nytt nätaggregat till en Compaq Deskpro, och det verkar gå att köpa en på se.computer-world.pro, men jag har ingen aning om den är legitim eller någon scam butik?

Såvitt jag kan se, så är det en kinsesik dropshipping butik, men det verkar finnas delade meningar om deras verksamhet på nätet

Någon här som har erfarenhet av att handla från dem?

Köp från en vettigare affär som inte är no-name front?
Detta känns som en supertypisk X-Y fråga - https://xyproblem.info/

Den riktiga frågan måste väl ändå var:
Vart kan jag köpa ett nätagg till min dator Compaq Deskpro XXXNNNN####?

Komplettera med datormodell och gärna modell på det nätagg du har. Ett par bilder gör underverk.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Köp från en vettigare affär som inte är no-name front?
Detta känns som en supertypisk X-Y fråga - https://xyproblem.info/

Den riktiga frågan måste väl ändå var:
Vart kan jag köpa ett nätagg till min dator Compaq Deskpro XXXNNNN####?

Komplettera med datormodell och gärna modell på det nätagg du har. Ett par bilder gör underverk.

Ibland är en cigarr bara en cigarr.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 1000D | AMD Ryzen 9 5950x med Corsair iCue H170i Elite Capellix | Asus ROG Crosshair VIII Extreme | G.Skill Trident Z Royal, 4x16GB 3600MHz C16 | ROG Strix LC GeForce 3090 Ti OC Edition 24GB | 1x Seagate FireCuda 520 1TB, 1x Seagate FireCuda 520 2TB, Seagate FireCuda 530 2TB, 1x Seagate Ironwolf 16TB HDD | Corsair H1500i | XG27AQM|