Utan att ha läst kommentarerna, endast första inlägget. Känns som att du skulle hamnat hos servicechefen. Med tanke på din historik hos webbhallen.Och typen av ärende som är lite speciellt. Så länge webbhallen inte misstänker att kontot är sålt till/hackat av en scammer.
Videomaterialet borde bara hanteras av lagerchefen, med tanke på integritet, GDPR osv. Jag tänker att det borde ligga i lagerchefens intresse att reda ut vad som egentligen skett, om det nu skett på lagret. Om man fått in ett rötägg eller någon som jobbar på fel sätt så att prylar lätt hamnar i fel paket. Då behöver det ju lösas internet. Det har ju ett system för hur man ska jobba på lagret. Man borde inte ha flera ordrar framme på packbordet, scanna streckkod innan man lägger i kartong. De har ju kameror för att upptäcka det här.
Tänker att servicechefen borde vara teknikintresserad, har byggt flera datorer osv. baserat på hans tjänst som är nära kunderna de riktar sig till. Men att lagerchefen inte har det kravet. Så denna person inte behöver ha den djupa produktkännedom vi har. Men det borde samtidigt tittats på det gemensamt, chefer emellan, på videomaterialet.
Och det här var ju ihop med black friday, vilket borde betyda mer kaosartat på lagret. Kanske extrapersonal och tillfälliga packstationer som inte är uppsatta lika strukturerat som de ordinarie. Kanske stationen som packade ordern inte hade någon kamera av den anledningen? Och därför så tog de en annan bild?
Även om det slutade bra för dig nu, så känns det ut att vara dåligt hanterat