Premiär för Webhallen i Solna Centrum – öppningsfest med erbjudanden den 25 april

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Kära webhallen, kan ni inte stänga några i Stockholm och Göteborg och öppna ngt norr om Dalälven?

De behöver inte stänga några st i Göteborg. Räcker de packar ihop den i Nordstan så äre samma status som norr om Dalälven. Vart fan det nu är

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Antar att det går inte förbeställa en viss lego pryl o hämta den i Solna för premiärpriset?

Nej, självklart inte. Alla priser gäller enbart i butik och på plats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Kära webhallen, kan ni inte stänga några i Stockholm och Göteborg och öppna ngt norr om Dalälven?

Hur ska de stänga några i Göteborg när det bara finns 1?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Hur ska de stänga några i Göteborg när det bara finns 1?

Tror du jag seriöst bryr mig om hur många eller få webhallen det finns i Göteborg?

Permalänk
Medlem

Någon som var / varit på plats idag? Lång kö redan från och innan 07?

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Någon som var / varit på plats idag? Lång kö redan från och innan 07?

Jag var där kring 06.50 och då var det väldigt lång kö. Jag gav upp kring 07.15 då det inte rörde sig och jag fick syn på hur lång kön var inomhus. (Jag stod utanför köpcentret)

Gick förbi igen kring 09 och då var kön fortfarande utanför centrumet.

Kanske ger det ett till försök i eftermiddag

Permalänk
Medlem
Skrivet av nimber:

Jag var där kring 06.50 och då var det väldigt lång kö. Jag gav upp kring 07.15 då det inte rörde sig och jag fick syn på hur lång kön var inomhus. (Jag stod utanför köpcentret)

Gick förbi igen kring 09 och då var kön fortfarande utanför centrumet.

Kanske ger det ett till försök i eftermiddag

Tack för rapport! Skönt att jag skippade då, hade en tanke på att gå upp i ottan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Tack för rapport! Skönt att jag skippade då, hade en tanke på att gå upp i ottan.

Tydligen hade någon/några väntat sedan 10 på kvällen igår..
Jag tog en sväng under lunchen nu, fick väl vänta 30min eller så

Permalänk
Medlem

Finns tidning precis utanför entren till webhallen med alla kampanjer ett tips gå ditt och kolla om det finns något ni vill ha innan ni ställer i kön så slipper ni vänta i onödan.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 7 9800X3D
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
MSI B650 Gaming Plus WIFI
Crucial Pro OC 32GB DDR5 6400 MHZ
Mobil: Google Pixel 9 PRO

Permalänk

Jag var där för typ en timme sen och då var kön också runt en halvtimme, förvånansvärt många av de (enligt mig) mest attraktiva deals fanns kvar att köpa, t.ex. Xiaomi 14, 9070 och Roborock Qrevo MaxV. Däremot var Logitech Superlight 2 och Asus 32" OLED slut enligt min säljare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Tror du jag seriöst bryr mig om hur många eller få webhallen det finns i Göteborg?

Uppenbarligen, då du skrev om det.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Stod i kö vid Solna Centrum redan innan kl. 07:00 när de skulle öppna, och det var massor av folk före mig. Fick vänta i ungefär tre timmar, men det var värt det – när jag väl kom fram fanns det bara två skärmar kvar i lager (ASUS ROG Swift PG32UCDM). Lyckades nypa en av dem precis innan de tog slut, runt 09:33. Riktigt gött att promenera därifrån med lådan efter all den tiden i kön!
Var det nån annan här som också köade där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ch|CkeN:

Ställde mig i kö vid Solna Centrum innan kl. 07:00 när de öppnade. Kön var redan rätt lång. Fick stå i typ 3 timmar. Det var bara 2 monitorer i lagersaldo när jag kom fram, så det var verkligen på håret, men jag lyckades knipa en av dem (sista eller näst sista) kl. 09:33. Riktigt skönt att gå därifrån med lådan efter all väntan!

Nån annan som köade där?

Hej!

Det är ingen större konst att dra mycket folk till en butiks nyöppnande.
Konsten ligger i att få tillräckligt mycket folk varje dag under en längre tidsperiod, alltså under några års sikt.
Det är det som avgör butikens eller kedjans livslängd på marknaden. Vi får väl se hur Webhallen lyckas med detta.

Visa signatur

Chassi: ASUS ROG Strix Hyperion GR701 RGB, svart, Moderkort: ASUS ROG Maximus Z890 Hero, CPU: Intel Core Ultra 9 285K, RAM: Corsair 96GB (2x48GB) DDR5 6600MHz CL32 Dominator Titanium RGB, CPU-kylare: ASUS Ryujin III 360 A-RGB Extreme, M.2-disk för OS & program: Corsair Force MP700 Pro SE Gen 5 2TB med värmespridare, M.2-disk för dokument mm: Samsung 990 PRO 2TB med värmespridare, M.2-disk för foto & video: Corsair MP600 Pro XT 8TB med värmespridare, GPU: ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC, PSU: Okänt i skrivande stund! Bildskärm: Eizo ColorEdge CG2700X

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Uppenbarligen, då du skrev om det.

Trillat på huvudet från det speciella trädet?

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av Ch|CkeN:

Stod i kö vid Solna Centrum redan innan kl. 07:00 när de skulle öppna, och det var massor av folk före mig. Fick vänta i ungefär tre timmar, men det var värt det – när jag väl kom fram fanns det bara två skärmar kvar i lager (ASUS ROG Swift PG32UCDM). Lyckades nypa en av dem precis innan de tog slut, runt 09:33. Riktigt gött att promenera därifrån med lådan efter all den tiden i kön!
Var det nån annan här som också köade där?

Snyggt jobbat med köp! Verkligen en bra deal. Funderade på att bege mig iväg runt lunch och plocka ett exemplar, men det verkar ju som att jag skulle varit för sent ute.

Permalänk
Medlem

Ingen som tog ngn cool bild på jätteköerna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Ingen som tog ngn cool bild på jätteköerna?

Väldigt sent kö, runt 15:40..
Fick denna Lego ”pryl” jag vill har..

Forza!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Är erbjudandet på den dyraste Config Core-datorn bra? Någon risk att den är högljudd? Skulle behöva en uppgradering, hade egentligen tänkt mig något nyare, men om det är en bra deal kan jag tänka mig att slå till på den.