Problem med Counter-Strike

Permalänk
Medlem

Problem med Counter-Strike

Någonting är mycket mysko med mitt CS. När jag spelar och skjuter ett skott så laddas vapnet om helt automatiskt. Och ännu konstigare är det när jag ska ändra kontrollerna. Om jag placera ut en ny funktion på en tangent så ser jag inget i rutan där den nya funktionen ska visa vilken tangent det gäller.

Något är fel och jag undrar vad. Jag har avinstallerat och ominstallerat både HL och CS men inget hjälper. Någon som kan hjälpa mig?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Har du provat att börja om på en helt ny config? Ibland är det den som spökar och då hjälper det ju inte att installera om själva spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Har du provat att börja om på en helt ny config? Ibland är det den som spökar och då hjälper det ju inte att installera om själva spelet.

helt ny config? Det låter något..
Vart ligger denna och hur börjar jag på en ny?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Den ligger i "din spelmapp"/counter-strike/cstrike och heter config.cfg.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Nej, ingenting hjälper..Inte ens att avinstallera spelet totalt!

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Är configen låst?