Call of duty fungerar inte med mitt ti 4200

Permalänk
Medlem

Call of duty fungerar inte med mitt ti 4200

jag kan inte spela spelet, det som händer är att jag får en gråbakrund där man får fram menyn. När jag väljer vilken svårighetsgrad jag vill spela på så hönder det inger utan jag kommer tillbaks till huvud menyn. Jag har senaste directx och drivrutin 45,23 till grafikortet men jag har även testat den senaste utan resultat. Trist att sitta här med nyinköpt lir så funkar det inte :/

ps. Bilden är lånad från en tidigare tråd enda skillnaden är att jag kan se menyn men jag har precis samma bakrund...D.s

MVH / B

Visa signatur

it's nice to be important but it's more important to be nice

Permalänk
Medlem

Min bild.. Vilket betyder att jag har samma fel dock med GeForce 3. Minns inte vilka drivruntiner jag har till kortet, ska prova att ladda hem nyaste, och jag har directx 9 också..

Vill också få igång det, trist att jag inte kan spela det..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

jag har också T1 4200 och har inga problem, men jag kör inte de senaste drivisarna för kortet, minns inte vilka jag har, men dx9b kör jag. Spelet lirar perfekt

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

jag har med dx9b och ti 4200 men kör de äldra driv rutinerna de nya gör att jag inte kan spela de flesta spel.

Visa signatur

isakssonmartin

Permalänk
Medlem

Funkar för mig Ti4200, 40.72 drivrutiner. Nya drivrutiner är överskattade. Ger inget...

Permalänk
Medlem

löste det... installerade om spelet med virus programmet avstängt då funkade det

Visa signatur

it's nice to be important but it's more important to be nice

Permalänk
Medlem

Jasså? Då ska jag prova det när jag kommer hem. Hur fick du den idén?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

jo för att när jag installerade om directx så sa den att man skulle stänga av virus programmet och när uppdateringen inte fungerade så fick jag idén att installera om spelet med virus programet avstängt

Visa signatur

it's nice to be important but it's more important to be nice

Permalänk
Medlem

Får detta error när jag lirat CoD några minuter:

Kör Direct X 9 och dom senaste drivarna till grafikkortet.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

jag fick oxså det där förut , jag stängde av fastwrite och då fungerade det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E-dwarf
jag fick oxså det där förut , jag stängde av fastwrite och då fungerade det

Jo jag läste det i en annan tråd. tack för hjälpen

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Nu börjar man bli lite syrak.. Stängde av virusprogrammet och installerade om och den här gången vart det som bais beskrev att bakgrunden är desamma som bilden och menyn är synlig men det händer inget när jag försöker starta det.. Vart stänger man av fastwrite?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Nu börjar man bli lite syrak.. Stängde av virusprogrammet och installerade om och den här gången vart det som bais beskrev att bakgrunden är desamma som bilden och menyn är synlig men det händer inget när jag försöker starta det.. Vart stänger man av fastwrite?

Egenskaper för bildskärm -> inställningar -> Avancerat -> Någon flik där.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Danke.. provar när jag kommer hem..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

nån som kör Call Of Duty med Ti200.. jag får inte igång det, vad kör ni för drivers med Ti200

felet är att jag kommer till huvudmeny men när jag väljer svårighetsgrad så kommer jag tillbaka till huvud menyn..

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexi
nån som kör Call Of Duty med Ti200.. jag får inte igång det, vad kör ni för drivers med Ti200

felet är att jag kommer till huvudmeny men när jag väljer svårighetsgrad så kommer jag tillbaka till huvud menyn..

läs tråden?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Hehe.. Det verkar vara ett vanligt fel och vanliga fel borde ha ganska enkla lösningar oftast.. Fungerade inte att stänga av fastwrite för mig..
Är nog bara att ge upp hoppet..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Hehe.. Det verkar vara ett vanligt fel och vanliga fel borde ha ganska enkla lösningar oftast.. Fungerade inte att stänga av fastwrite för mig..
Är nog bara att ge upp hoppet..

Testat och bytt drivers till grafikkortet?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Nej, jag gjorde aldrig det då många sa ovan att det inte var någon idé.. Får se om jag orkar prova när jag kommer hem, antagligen så blir man bara besviken ännu en gång..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

plexi: Jag får det att fungera med mitt ti200.
Kör med 52.16 drivisar o dx9.0b

Visa signatur

Compucase Miditower CI-6A21-svart || 2x120mm enermax || p4 2.6c@3.4ghz || Zalman ZM-7000A-CU || Abit Ic7-Max3 || 2x 512mb Adata Vitesta pc4000@524mhz ddr || 2x 160gb seagate barracuda sata 8mb || HIS 9800 pro IceQ(452/372) || Nec nd 2500 || Audigy 2 || 6752 dmark 03 || 19014 3dmark 01 ||

Permalänk
Medlem

Är det verkligen ingen som har Geforce 3 längre i den här världen? Är jag ett utdöende släkte med mitt Geforce 3?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Är det verkligen ingen som har Geforce 3 längre i den här världen? Är jag ett utdöende släkte med mitt Geforce 3?

Ja:D.
Dessvärre börjar jag också bli det med mitt GF4, Bättre att köpa diskar än grafikkort!:p

Edit: versal

Permalänk
Avstängd

jag har ti 4200 och det funkar utmärkt, men jag har en polare som hadde ett bränt ex av spelet och han fick samma fel, men när jag lånade min till honom så var det inga fel alls, kanske ett pirat skydd

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av caster
plexi: Jag får det att fungera med mitt ti200.
Kör med 52.16 drivisar o dx9.0b

faaan va skummt. har samma drivers och dx. men ändå funkar det inte

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Kanske är som nela säger..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

COD gick inte på min dator, den klagade på att jag inte hade stöd för TFL? Nått sånt. Suck.. Jag har nyaste dx9.0b och nyaste denator.. Vad kan jag göra?? =(

Celeron 1.7GHz, 512mb ram...

BTW, jag har ett TNT 2 M64 med 32mb minne..