Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisse977
Jävligt snyggt grabbax!! antar att du är konstruktören!

Själv är jag sugen på att bygga nån kylning till graffet med mina 2 80W peltar och vatten direkt från kranen... borde ju kyla en del.... full genomströmning sen bara ut i slasken! får se vad det blir..

Nice work i alla fall!!

Jag kan nog tala om för dig direkt vad du kommer få för resultat med den lösningen..

en HELVETTES vattenräkning iofs, tur att inte kallvatten är dyrt

Visa signatur

[Asus A7N8X Deluxe][AMD XP1800+][768MB PC2100][GF3 Ti200][WD 80GB+Barracuda 200GB][19"]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlaZze
Om du är så duktig som du påstår så kan man ju undra varför inte du har gjort några större framsteg i din klockning bomber3
Bara en fundering eftersom du inte verkar ha lyckats fundera ut nåt sånt.

Med andra ord bör du knipa igen tills du har något eget som folk kanske intresserar sig för...

Är du helt jävla störd? läs hela tråden så fattar du något åtminstånde..

Och du har missat så in i helvetes mycket att det är otroligt... du får gärna länka till en ända lite inlägg där jag har hävdat att jag ska eller har överklockat.. en ända är det jag kräver eller du kan dra åt helvete..

Det ända jag har kommit i denna tråd är att det inte tar evigheter att fixa två koppar rör mm. står till och med i den texten du quota, och dessutom så är det överstökat

SÅ KNIP IGEN SJÄLV FÖR FAN

Fan du är ju otrolig

Sök profesonel hjälp

EDIT: en CS fjortis.. skulle ha kollat det innan

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Är du helt jävla störd? läs hela tråden så fattar du något åtminstånde..

Och du har missat så in i helvetes mycket att det är otroligt... du får gärna länka till en ända lite inlägg där jag har hävdat att jag ska eller har överklockat.. en ända är det jag kräver eller du kan dra åt helvete..

Det ända jag har kommit i denna tråd är att det inte tar evigheter att fixa två koppar rör mm. står till och med i den texten du quota, och dessutom så är det överstökat

SÅ KNIP IGEN SJÄLV FÖR FAN

Fan du är ju otrolig

Sök profesonel hjälp

EDIT: en CS fjortis.. skulle ha kollat det innan

Jag har läst hela tråden och tycker bara att du är en whinande idiot som inte gör annat än whinar i forum. Anatagligen din största hobby.

Undra vem som bör söka hjälp. En fråga: Har du en mental störning eller vad????

Dum fråga eftersom det framgår av ditt inlägg förresten!!!!!

Sen att du kläcker ur dig att du är cs fjortis gör ju inte saken bättre. Ska du inte börja skriva: Eru, duja, din mamma osv som alla andra sånna ^^

Vore jag du så skulle jag steka en gädda å snaska i mig eller nåt. Sånt är nog nyttigt för en sån som dig

Visa signatur

XP1700@2320, corsair pc3500 BH5, Radeon 9800 XT@476/405

Permalänk
Medlem

Men lägg ner nu!! .. *Sandlådenivå*

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlaZze
Jag har läst hela tråden och tycker bara att du är en whinande idiot som inte gör annat än whinar i forum. Anatagligen din största hobby.

Undra vem som bör söka hjälp. En fråga: Har du en mental störning eller vad????

Dum fråga eftersom det framgår av ditt inlägg förresten!!!!!

Sen att du kläcker ur dig att du är cs fjortis gör ju inte saken bättre. Ska du inte börja skriva: Eru, duja, din mamma osv som alla andra sånna ^^

Vore jag du så skulle jag steka en gädda å snaska i mig eller nåt. Sånt är nog nyttigt för en sån som dig

Ja, som sakt STÖRD är du... men kanske din doktor sakt det redan och är ledsen och bara måste kläcka ur dig mer skit...

Sen kan jag säga att du inte läst allt.. det är sant men du tror att du har rätt, visst

Gäddan kan du trycka upp någonstans där den hör hemma, äter inte slammigt skit fisk

Sandlåde nivån är nåd tack vare dig, kolla om lekskolan tar emot dig

Sen undrar jag vem som börja "whina"? du gnällde över något som är redan överstökat.. läs tråden någon gång

Läs:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Yep, vi släpper det..

Jag hade inte räknat med något tid på att dom ska tänka ut hur dom ska göra grejorna, typ ritning mm...

Skulle säkert ta flera år om vi skulle räkna med tiden att göra maskinerna och verktygen samt pappret dom rita på och kläderna dom hade på sig, när deras mor och far träffades och jucka i sänghalmen bla bla...

Men vi släpper det istället

Och lycka till med överklockningen

Nå, läst allt?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Fattar inte ni att ni förstör sweclockers med masa onödiga svar?!?

"Det var bättre för"

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst* Bomber3 varnad

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor