Konstig Hårddisk

Permalänk
Medlem

Konstig Hårddisk

Köpte en Maxtor 200gb Sata hd. För ca en vecka sen.
Första gången jag la in Xp på den så funkade bra. men dagen efter så ville den inte starta p.g.a Skadad fil i ....\system...
Så jag kopplade in min andra hårddisk som jag hade kvar och bootade på den. Och formaterade Sata disken.

Testade och lägga in Xp igen och det verkade funka tills idag. Fick samma felmedelande när jag skulle starta datorn idag. Men det konstiga är att efter ett tag så gick det att boota på Xp. Och nu så verkar den funka..

Vet inte hur jag ska göra.
Ska jag skicka tillbaka den?

Det konstiga är att det hände förra fredagen också.

Tacksam för svar.

Permalänk

Jag skulle ha skickat tillbaka den

Permalänk
Avstängd

Re: Konstig Hårddisk

Citat:

Ursprungligen inskrivet av intel
Köpte en Maxtor 200gb Sata hd. För ca en vecka sen.
Första gången jag la in Xp på den så funkade bra. men dagen efter så ville den inte starta p.g.a Skadad fil i ....\system...
Så jag kopplade in min andra hårddisk som jag hade kvar och bootade på den. Och formaterade Sata disken.

Testade och lägga in Xp igen och det verkade funka tills idag. Fick samma felmedelande när jag skulle starta datorn idag. Men det konstiga är att efter ett tag så gick det att boota på Xp. Och nu så verkar den funka..

Vet inte hur jag ska göra.
Ska jag skicka tillbaka den?

Det konstiga är att det hände förra fredagen också.

Tacksam för svar.

Hade ja varit dig hade ja köpt en Wd disk
Har 2 st, 120 Gb å en 200 Gb går hur fint som helst.. Är en av dom bästa diskarna ja har haft.

Permalänk
Hedersmedlem

hände samma sak med mig, fast jag kan inte formatera den, windows hittar den inte finns det andra sätt att formatera den på ?

Permalänk
Medlem

Försök sätta i en annan hd i datorn o boota på den