Stoppa spam i Thunderbird

Permalänk
Medlem

Stoppa spam i Thunderbird

Hur fan gör man det??
Ja har confat och trycker på Trash hela tiden när de kommer skit mail men ja får skiten igen och igen ändå.. finns det ingen plugin eller nå annat som kan stoppa spam mail innan dom tas hem?

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Det finns ett spamfiler som funkar bra inbyggt i thinderbirden. tar det mestsa utan grafisk spam. finns att ställa in under options->junk mail controll

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isch
Det finns ett spamfiler som funkar bra inbyggt i thinderbirden. tar det mestsa utan grafisk spam. finns att ställa in under options->junk mail controll

'

det där spamfiltret va juh skit.
Ja får spam hela tiden fast jag aktiverat det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Min filter plockar upp all spam (i stort sätt) så antar att det beror på dig då

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem

Du måste ju märka ut vad som är Junk... när du får spam så högerklicka på mailet och märk det som Junk, då slänger den automatsitk liknande mail till Junk i framtiden.

Visa signatur

”I do not fear computers. I fear the lack of them.” --- Isaac Asimov

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kookie
Du måste ju märka ut vad som är Junk... när du får spam så högerklicka på mailet och märk det som Junk, då slänger den automatsitk liknande mail till Junk i framtiden.

har gjort så! men det kommer nytt skit iallafall
Ja märker ut ALLA spam ja får på Junk, fast de slutar inte komma ändå

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det beror på att spammarna byter ut lite fraser och lägger till punkter eller mellanslag lite här och var... jag råkar ut för samma sak. Men Thunderbirds spamfilter är bland det bästa jag stött på so far.

Visa signatur

”I do not fear computers. I fear the lack of them.” --- Isaac Asimov