Battlefield 1942 cd key

Permalänk
Medlem

Battlefield 1942 cd key

Jag köpte speltet för ett tag sedan men för att slippa installera om tänkte jag lägga i den nya nyckeln i filen där den ligger. Ska påpeka att jag prövat "cd key changer" men utan reslutat. Så jag undrar bara var i undermapparna, alltså i vilken fil cd keyn ligger så att man kan ändra den därifrån.

/andreas

Permalänk
Medlem

Använd key changer -> kör regedit -> hk_current user -> software -> ea games -> battlefield -> ändra alla värden till keyn du ska använda

Permalänk
Medlem

kolla i regedit

Visa signatur

"Mr Andersson, suprised to see me?" Smith

Permalänk
Medlem

tack! det funka... skönt nu slapp jag installer om skiten.. tar ju sån tid

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har ungefär samma problem med Battlefield 1942, hur gör man om man inte har "key changer" som ni pratade om. Jag vågar inte röra om för mycket i RegEdit utan att veta vad jag gör

Visa signatur

<NE>

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VesslaN
Använd key changer -> kör regedit -> hk_current user -> software -> ea games -> battlefield -> ändra alla värden till keyn du ska använda

Gör precis så <NE> så blir det inte fel.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Ok, men vad är "Key changer" då. Är det ett program?

Visa signatur

<NE>

Permalänk

Du kan tanka en cd-key changer från länken nedan om du inte vågar röra i registret.
http://www.majorgeeks.com/download.php?det=2680

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Ah, ok. Tackar

Visa signatur

<NE>