XBOX - Crystal edition ?

Permalänk
Medlem

XBOX - Crystal edition ?

http://se.pricerunner.com/games/game-consoles/198918/prices

Gå in på speldirekt.se , sök efter "Crystal" så hittar ni det.

Vad är nu detta? Bara dom som har det också... import?

NGt annat än "skalet" som skiljer tro? Ganska schysst med 1500:- med tanke på att det är "special" och att man får 2 doser...

Ett sådant här och ett Alladin chip kanske...? Eller är x-ecuter chipen bättre?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Hrmm, det står på deras hemsida att det endast följer med en dosa? Det är nog fel, jag har också för mig att det ska följa med två stycken.. Funderar på att köpa mig en sådan här box.. Finns det inte gröna också?

Vilka spel följer med?

Permalänk
Medlem

Lär juh vara sånna billiga spel. känner jag microsoft rätt så

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Njaae, om jag känner microsoft rätt (och tänker tillbaka på de två andra Xbox'arna som jag har haft) så får man alltid bra spel med, första paketet, JSRF/Sega GT, andra Midtown Madness och Halo, tredje Top Spin/PGR2, nu sista Amped 2 och Top Spin tror jag att det är..

Frågan är vilket spel som följer med?

Permalänk
Medlem

Den ny släppta Crystal Edition boxen innehåller Halo 2, 2 S kontrollers och 2 månaders live.

Källa: www.xbox-scene.com

Om det är den gamla så är det Halo och Midtown Madness 3 som följer med och 2 S kontrollers.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Den ny släppta Crystal Edition boxen innehåller Halo 2, 2 S kontrollers och 2 månaders live.

Källa: www.xbox-scene.com

Om det är den gamla så är det Halo och Midtown Madness 3 som följer med och 2 S kontrollers.

Vet du vad det är för skillnad på nya Xbox Crystal LE och gamla, förutom spelen? Hittar inget om det.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Kan vara något att förboka faktiskt, låter som ett grymt paket faktiskt..

EDIT:
Är det verkligen samma paket? Det står att det ska kosta 199 euro och släppas 10 November, men det står att det kommer tidigare och kostar mindre på butiken i första posten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Kan vara något att förboka faktiskt, låter som ett grymt paket faktiskt..

EDIT:
Är det verkligen samma paket? Det står att det ska kosta 199 euro och släppas 10 November, men det står att det kommer tidigare och kostar mindre på butiken i första posten?

Speldirekt verkar ha gamla Crystal-boxen, med en handkontroll, medans den som släpps som ny är ny (?) basenhet, två handkontroller, samt två spel.

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Hrmm.. Den gamla har väl också två handkontroller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Hrmm.. Den gamla har väl också två handkontroller?

Jo, men uppenbarligen inte speldirekt.se´s paket

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Det är sant, eller så är det bara felskrivet.. Mycket möjligt..

Permalänk
Medlem

Dom kommer att släppa Crystal versionen av Xboxen som en vanlig Xbox maskin med en handkontroll, efter som det var en sån efterfrågan efter den och så att det är inte nån Limited edition maskin längre, det är sagt att maskinen ska släppas i sverige nångång i början på november, det kommer även att släppas handkontroller i crystal versionen och priset kommer att ligga på samma som en vanlig svart xbox kostar. Det kommer även att komma ett nytt spel paket med 2 st spel och en xbox, och det kommer att både finnas i den svarta och crystal versionen, när detta paket kommer visste inte dom jag fråga men dom gissa på slutet på november början på december. Spelen som kommer att ingå i detta paket visste inte dom inte tyvärr och denna information jag fått från säljare i från microsoft när dom har besök spelaffären jag jobbar i...

Halo 2 kommer att säljas i flera olika paket ett är med:

Halo 2...
live paket 2 månaders live abonnemang ...
Halo 2 Limited Collectors Edition...

Halo 2 Limited Collectors Edition, kan man endast få om man förbokar ett ex i sin närmsta spel affär, kommer inte att finnas löst i butik...

Permalänk
Medlem

Tack Tridz, vilken spelbutik arbetar du i? Vart då?

Permalänk
Medlem

Jag jobbar på EB Games...

Permalänk
Medlem

Men det är ju 2 HK på bilden? Beställa ett och gnälla om "vilseledande marknadsföring" efteråt?

Men då säger dom väl bara att dom var snäll och skickade med kablar mm som inte var på bilden..

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tridz
Jag jobbar på EB Games...

Vilken stad? Stockholm?