Permalänk
Inaktiv

Kommande mobiler?

När kommer det finnas mobiler som har dessa grejjer tro?

- Minst 3 Mpix kamera
- Mp3 spelare
- Utbytbart minneskort upp till eller över 1 GB
- Lika stor en ex. en T630

Nån sån kommer väl inte till jul antar jag?

Permalänk
Avstängd

Tja, om ett år kanske.

Visa signatur

Idiot!

Permalänk
Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS X570 - XFX Radeon RX 6950 XT - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16 - ADATA Legend 800 1TB - Kingston A400 960GB - Noctua NH-U12S - Corsair RM750 v2 - Cooler Master MasterCase H500M

Permalänk
Medlem

Jag läste i PC för alla att samsung hade gjort en ny mobil, SPH-V5400 med 1,5 GB hårddisk, tv-out och fm-sändare och beräknas komma ut någon gång nästa år.
http://www.samsung.com/se/presscenter/samsunglocalpress/samsu...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar

Permalänk

Finns ju en samsung med 5 MP

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk
Avstängd

Om samsungen verkligen kommer hit ja.
Det är inte bekräftat än så allt kan hända.
Dom kan säga som dom brukar göra
"det finns ingen marknad för sådana mobiler i sverige".

Men visst får man hoppas lite

Permalänk
Inaktiv

tror jag hittat en mobil om man bortser från kameran.. Nokia 6230 den ska klara 512 mb minneskort har jag läst men klarar den mer?

Permalänk
Medlem

Det som är intressant när det gäller digitalkamera funktion i mobilen är egentligen inte hur många pixlar den har, snarare vilken optik och kanske om den har blixt istället för en sunkig fotolampa, alla som har en vanlig digitalkamera vet att man använder blixten till 90 % av alla bilder, och en fotolampa kommer aldrig att kunna jämföras med en blixt, blixt medför bättre skärpa, oftast bättre färger och framförallt bra ljus i nästan alla situationer. Tänk er att SonyEricsson lanserar en mobil med sonys cyber-shot optik från kommande DSC-T7, 5 mpixel, 3x optisk zoom och blixt, det vore nått för framtiden, kombinera den mobilen med en mp3-spelare som har 3,5mm line out, alltså vanligt hörlursuttag istället för ett vanligt sunkigt headset-uttag...

Visa signatur

AMD Athlon 3500+, 1024MB PC3200, 7800GT, 490GB HDD

Permalänk
Medlem

Om det skulle bli sant, Sredna, skulle man snart inte behöva nån dator längre

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Annars ska ju Motorola släppa en 3G lur med 3 megapixel i E serien. Tror det kommer sent i andra kvartal eller i nångång i början av tredje. Men som vanligt så blir det väl Tre som har ensamrätt på Motorolas 3G mobiler...

Permalänk
Medlem

Samsung Introduces World’s First 7 Megapixel Camera Phone

Läs mera här, den verkar ha extrmt bra skärm och ljud, och kameran har en stor ccd för att vara en mobil. Hoppas den kommer hit...

http://www.dpreview.com/news/0503/05030901samsung_schv770.asp

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter