Låt mig gissa... Det kanske är nere för att dom har en driftstörning??
Störning kanske drabbar vissa delar utav deras webplats? såsom webmail o driftinfo?
håller med VitoC... känns inte som om b-one har "stängt av" bara för att jävlas. Säkert springer det 1400 danskar och skriker åt varandra för att få igång skiten.
När nu vissa viktiga sidor inte går att accessa skulle den gode affärsmannen lägga upp ett temporärt störningsinfomeddelande på startsidan som faktiskt fungerar. Men det kanske är för svårt att göra i dessa dagar. Det där med data är ju så krångligt...
Det var nyheter för mig. Ett företag som inte långsiktigt sköter sin service har dåliga framtidsutsikter. Jag har inte haft någon anledning att klaga på b-one.net förrän nu, så du får gärna motivera ditt påstående.
Okej, Ponera att 1 utav deras servrar har lagt av. Visst dom har troligen backup till dom mest vitala delarna utav deras system såsom kundsidor o dyl. Men jag tror att om B-one skulle välja mellan att visa sina kunders websidor, eller sin egen drift-info sida, så skulle kundernas sidor vinna..
Vilket skulle du helst se slutade fungera?? Deras driftinfo sida, eller din websida?
Det hela handlar om prioritering. Och 1400 danskar var kanske lite väl, men den stackarn som har jouren svettas nog.
Som företagare hade jag tidigare b-one som leverantör av webbplats. Sade upp det efter en vecka kan jag säga. Då hade de på den tiden inte haft ett rätt.
Skaffa ett svenskt webbhotell som klarar va de lovar. Det finns många som dessutom är billigare än b-one