Permalänk
Medlem

ccna sem4

varför i helvete läggs så mycket vikt på frame relay och isdn?
hur utbrett är de två teknikerna idag?
någon som känner sig manad att förklara?

*morrar fram med 45% binary och 68% weighted på sem4 practice final*

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk

isdn var iallafall väldigt stort i det stora landet i väster så det är nog en av anledningarna, jag kommer ihåg att jag störde mig på det med när jag läste ccna, det hade varit roligare att läsa om xdsl tekniken istället.

snart dags för cerifiering nu när du kommit så långt? lycka till isåfall

förbered dig inför certen på den här sidan.... den hjälper MYCKET!! konfigurationssimuleringarna är exakt som det va på det riktiga provet sen
http://www.how2pass.com/

Permalänk
Medlem

ska ta cert i sommar gjort första modulen på sem4 nu. 83% weigh och 75% binary. Nån mer här som läser cisco har läst? Hur långt kommer man med ett cert?

Permalänk
Gäst

sem 4 är ju så trist så det inte finns. Jag var dum nog att läsa hela kursen utan att ta cert. Girigheten tog överhand.
Men det var nyttigt

Permalänk
Medlem

Jag sa också så där, sen nån vecka senare så jag en graf i cs som visade att frame relay var det största för wanlänkar för företag.

Det används lite så du får nog stå ut

Permalänk
Medlem

Vi hann aldrig läsa semester 4 i ccna kursen i gymnasiet. Skulle vilja ha gjort den sista semstern också..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Vi hann aldrig läsa semester 4 i ccna kursen i gymnasiet. Skulle vilja ha gjort den sista semstern också..

Du var väl för långsam?

Det var ingen annan i kursens historia i min skola som hade hunnit läsa klart alla fyra semesters. Ändå hade man avsatt en termin per semester.
Man får ta och plugga på egen hand

Permalänk
Medlem

har klarat CCNA1 & 2, ska göra klart 3 & 4 så fort jag orkar.

Håller även på med CCNP1(klarat teoretiska delen, praktiska kvar), 2(inte börjat med än) & 3 (ska göra proven till veckan)

Visa signatur

Life is pain, get use to it
Athlon II X3 440, 12GB ram 5,2TB HDD, Geforce GTX 460