Jag skulle vilja ha hjälp med 2 st spel!

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha hjälp med 2 st spel!

Tjänare!

Jag laddade för ett litet tag ner både NFSU2 och Doom 3 och jag har småproblem med båda!

Problem nr1. Jag kan inte ladda banan "alpha labs - sector 4" för då stängs spelet av och jag kommer ut i huvud menyn.
Vad kan jag göra för att åtgärda detta? För jag vill komma vidare i spelet!

Problem nr2. Jag satte igång mitt NFSU2 och på högsta grafik inställt (man vill ju testa nya datorn ) och började spela, men då såg jag till min förskräckelse att vägen är skitful!
Texturen på vägen har upplösning 640x480, och resten utav spelet 1152x864! Varför och hur kan jag fixa detta?

Permalänk

jag är ledsen att behöva säga det här till dig men: du får inte prata om piratkopierade spel på swec.

Permalänk
Medlem

*Rapporterad*

2004-06-21 = det borde du veta efter så pass lång tid..

Permalänk
Medlem

Hoppsan! Sorry!

Någon som skulle vilja hjälpa endå?:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chopha
Hoppsan! Sorry!

Någon som skulle vilja hjälpa endå?:(

Jag kan hjälpa dig. Köp spelet och det kommer garanterat fungerar korrekt. Problem löst!

Permalänk
Medlem

Re: Jag skulle vilja ha hjälp med 2 st spel!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chopha
Tjänare!

Jag laddade för ett litet tag ner både NFSU2 och Doom 3 och jag har småproblem med båda!

Problem nr1. Jag kan inte ladda banan "alpha labs - sector 4" för då stängs spelet av och jag kommer ut i huvud menyn.
Vad kan jag göra för att åtgärda detta? För jag vill komma vidare i spelet!

Problem nr2. Jag satte igång mitt NFSU2 och på högsta grafik inställt (man vill ju testa nya datorn ) och började spela, men då såg jag till min förskräckelse att vägen är skitful!
Texturen på vägen har upplösning 640x480, och resten utav spelet 1152x864! Varför och hur kan jag fixa detta?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

fråga på något forum där man får diksutera warez, inte här.

Permalänk
Hedersmedlem

Testa kontakta din piratsupport. här får du ingen hjälp med sånt.
*tråd låst och en varning till dig, du borde verkligen veta bättre*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor