Följ Black Week på SweClockers

World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Det är klart de 0.7s reaktionstid som fulhuntern ger vid stealth är alldeles för mycket, nerf warlocks.
Varför måste förresten rogues överhuvudtaget gå ur stealth när dom attackerar, dom borde ju kunna stå stealthade hela fighten.

Ni som har problem med "lagg" i instanser bör slå av alla de mods som aktivt samlar ihop data som tex damagemeters och liknande eftersom de belastar systemet. Detta är ett tips som kommer från blizzards tekniska personal.

Felhunters stealthdetection är värdelös, perception känns mycket mycket starkare än paranoid.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
fick riktigt fina vantar på Chromaggus idag

http://www.thottbot.org/?i=44358

Hunter vantar ffs!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Wow, vilken enorm fördel...

ja det är väl en jävligt stor fördel om jag som warrior möter en druid som har epic mount så måste jag slåss mot han. Men om du ser en warrior som du inte vill slåss mot så kan du bara stealtha och skit i att möta han ... men du har väl inte lyckats tänkt ut det ännu :P?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Hunter vantar ffs!

Den Huntern som använder läder vid lvl 60 borde rerolla...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
fick riktigt fina vantar på Chromaggus idag

http://www.thottbot.org/?i=44358

Stor "vill ha" faktor på dom faktiskt

BTW, hälsade på dig i Felwood idag,

/Druiden som grindade Demonerna.

Hur tycker du Horde Druiderna uppför sig när ni möts 1on1? Jag försöker alltid följa Druid-codexen eller vad man ska kalla den, hoppas fler på Horde gör det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ska göra en mage, vilken ras tycker ni passar bäst?

Håller föressten med att det inte finns någon riktigt pvp nuförtiden, var bättre under betan då det var stadsräder hela tiden

Visa signatur

..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av havoc
Det är klart de 0.7s reaktionstid som fulhuntern ger vid stealth är alldeles för mycket, nerf warlocks.
Varför måste förresten rogues överhuvudtaget gå ur stealth när dom attackerar, dom borde ju kunna stå stealthade hela fighten.

Ni som har problem med "lagg" i instanser bör slå av alla de mods som aktivt samlar ihop data som tex damagemeters och liknande eftersom de belastar systemet. Detta är ett tips som kommer från blizzards tekniska personal.

Tänkt på att roguen i filmen har camoflauge? Dvs han rör sig med 85% movement speed istället för de normala 60% vilken i normala falla borde innebära att warlocken borde se han tidigare...

Citat:

ja det är väl en jävligt stor fördel om jag som warrior möter en druid som har epic mount så måste jag slåss mot han. Men om du ser en warrior som du inte vill slåss mot så kan du bara stealtha och skit i att möta han ... men du har väl inte lyckats tänkt ut det ännu :P?

Jo för det är det rogue klassen går ut på, gömma sig

Permalänk
Medlem

http://www.whinerz.com/downloads/musikk/SkyMarshall%20Arts%20...

Varning! extremt beroendeframkallande, har suttit och sjungit den i flera timmar nu. men den är jävligt bra

Permalänk
Medlem

Vårat guild försökte oss på BWL igen idag men det är ju lika som vanligt, lag så det är bara slöseri med tid och guld.

Visa signatur

Intel Core i7-4790K CPU @ 4.00GHz | MSI Radeon HD7850 2048MB TWIN FROZR III OC |Corsair Vengeance DDR3 PC3-12800 1600MHz (2x8GB) | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - ATX / Intel Z97

Permalänk
Medlem

"Gota know when to hold know when to fold them" Orginalet är grymaste att lyssna på när man kör en holdem turnering.

Rolig låt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Stor "vill ha" faktor på dom faktiskt

BTW, hälsade på dig i Felwood idag,

/Druiden som grindade Demonerna.

Hur tycker du Horde Druiderna uppför sig när ni möts 1on1? Jag försöker alltid följa Druid-codexen eller vad man ska kalla den, hoppas fler på Horde gör det.

ah var det du vad grindade du?, satt och klurade lite felcloth?

alltid när jag möter en druid 1v1 blir det aldrig fight, vet inte om det är för att båda vet att den fighten inte tar slut, eller om det är så att dom tycker druider är "heliga" och man inte ska attackera,

och druid kodexen menar du? att inte döda bara eller nått speciellt?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hg

Varning! extremt beroendeframkallande, har suttit och sjungit den i flera timmar nu. men den är jävligt bra

Haha, ja kan inte göra annat än att bara hålla med! Sjukt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Farner

Haha, ja kan inte göra annat än att bara hålla med! Sjukt bra.

Nice låt! Härlig melodi. Det är tur att det finns människor som sitter och gör sånt här

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHA
Så extremet skön, denna gillar..lyssnar vidare..
Lägger in den på Mp3:en så jag kan lyssna på den i skolan ^^

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Skön låt Loopar den just nu

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Asgo låt! finns de text och accord på den

Permalänk
Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundhlundh
TEXT: http://www.whinerz.com/

Tackar

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostar epic mount om man är honored och har över rank 3 ?
Finns det fler saker som gör att man får billigare saker?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
Hur mycket kostar epic mount om man är honored och har över rank 3 ?
Finns det fler saker som gör att man får billigare saker?

800g och nej och ja, pvp mounten rank 11 kostar 90g

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

tänkte väl att det var 800, en i guilden igår ville inte ge sig. Han hade fått för sig att han köpte sin för 720 eller något sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
fan horde dödade tyrande på bloodscalp för inte så länge sen och gav sig sen på archdruid men då fick dom råsmisk då det var en sketet många sura alliance där (därav en av dom var jag själv), fan va sugen jag är på att typ massraida någon liten ful stackare.

det är vid tillfällen som det här som man önskar att man hade en sån där ''döda-alla-hordes-på-servern'' knapp

Jupp :), http://www.death-in-excess.com.

Hon droppade 80g också.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
800g och nej och ja, pvp mounten rank 11 kostar 90g

är rank 14 det högsta?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
är rank 14 det högsta?

Japp.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
tänkte väl att det var 800, en i guilden igår ville inte ge sig. Han hade fått för sig att han köpte sin för 720 eller något sånt

För 640 (Lr något med 600) så kan man köpa AV mount om man är exalted med dem, kanske den han menade.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zmutch
tja behöver lite hjälp med en Hunter PvP build är ganska säker på att köra 31/20/0 men hur ska man börja med ms eller bm först?? kom gärna med förslag!

Jag körde bara 5 poäng i BM, satte dom på improved aspect of the hawk. Sen gick jag över på Marksmanship och där har jag lagt 34 poäng. Har struntat i alla som reducerar cooldown och manakostnad, sånt bryr jag mig inte om. De sista lägger jag i Survival så jag får improved wingclip och längre / mer skada på fällorna. Så här:

Hunter Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Beast Mastery Talents - 5 points
-----------------------------------------
Improved Aspect of the Hawk - rank 5/5

Marksmanship Talents - 34 points
-------------------------------------------
Improved Concussive Shot - rank 5/5
Improved Hunter's Mark - rank 5/5
Lethal Shots - rank 5/5
Aimed Shot - rank 1/1
Hawk Eye - rank 3/3
Mortal Shots - rank 5/5
Scatter Shot - rank 1/1
Barrage - rank 3/3
Ranged Weapon Specialization - rank 5/5
Trueshot Aura - rank 1/1

Survival Talents - 12 points
-----------------------------------
Monster Slaying - rank 2/3
Humanoid Slaying - rank 3/3
Improved Wing Clip - rank 5/5
Trap Efficiency - rank 2/2

I pvp ignoreras ditt djur ganska mycket av den du anfaller, därför har jag valt att maximera min skada och critchans på avstånd. Det är klart att djuret hjälper till en del, särskilt som jag har lyckats få Broken Tooth, katten med 1.0 i attack speed. Men det är inte svårt för motståndaren att fear:a iväg djuret eller på annat sätt oskadliggöra det.

Har absolut ingen erfarenhet om huruvida poäng på djuret gör mycket i pvp.

Lite osäker på sista poängen dock, bättre fällor är ju bra i både pvp och pve samt improved wingclip i pvp, men men... Vi får se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smuck
Ska göra en mage, vilken ras tycker ni passar bäst?

Håller föressten med att det inte finns någon riktigt pvp nuförtiden, var bättre under betan då det var stadsräder hela tiden

om du ska vara horde så undead, ser bättre ut än trolls i cloth(allt:D?) och har bättre racials.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snippar
om du ska vara horde så undead, ser bättre ut än trolls i cloth(allt:D?) och har bättre racials.

Och dessutom är alla andra undead mage...

Troll mage ftw!

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk
Medlem

orc mage vore coolt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snippar

haha, undead ser fult ut i alla armor typer, benen sticker ut lite där och var...thats just my humble opinion