Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haha Det där var inte särskilt billigt

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blocket, idioternas hem ^_^

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K (Scythe Fuma 2) GPU: MSI GeForce RTX 10GB GAMING Z TRIO 3080
Moderkort: Asus ROG Strix Z690-I Gaming WiFi DDR5 Ram: Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 5200MHz 2x16GB
Chassi: Cooler Master NR200P PSU: ASUS ROG Loki 850W SFX
SSD: Samsung 970 2TB

Permalänk
Medlem

fy fan vad dyrt.haha va fan tänker folk me igentligen..jo de e klart va ju en brud me som hade annonsen (skojar)

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

men hon hade ju köpt den för 25 papp, klart man inte vill sälja den för långt under halva priset, så mycket kan den ju inte sjunka i värde?? eller kan den det?

Visa signatur

||Fractal Design Define r4||Intel i7 4770K @ 4200mhz||Sapphire Radeon R9 290 + Gigabyte windforce R9 290 Crossfire ||Cooler master hyper 212 evo||MSI Z87-G45 GAMING ||Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz||OCZ arc100 240gb||Seagate Barracuda 7200 1tb||Evga supernova g2 850w||

Permalänk
Medlem

Vilket pris! jag köpte den...

Visa signatur

HTPC: Asus Pundit P4-P5N9300, E5200 + Scythe Shuriken, 4GB Corsair XMS2 6400, 30GB OCZ Vertex SSD, picoPSU-120, Noctua NF-R8 80mm, Ubuntu + XBMC.

Permalänk
Medlem

Nypris: 25.000kr! Kanske för 5 år sen

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

mm o hon ska ha 12k för den är hon slut eller..går ju knappt spela msröj på den..o jag ska ha 8k för min i sign humm

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

Men noobs... Läs hela annonsen innan ni yttrar er
OBS OBS OBS

Datorn är specialbyggd med 7 st fläktar och
plexiglas etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jollen
Men noobs... Läs hela annonsen innan ni yttrar er
OBS OBS OBS

Datorn är specialbyggd med 7 st fläktar och
plexiglas etc.

Ja men dåså, det förklarar ju det höga priset

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Aaah :).. En bit plexi är iinte så billigt som man tror. Sen så är det säkert papst fläktar med.. Räkna ihop den totala summan pojkar innan ni yttrar er så ser ni att det snabbt rinner iväg med kringutrustning mm :)..

Permalänk
Avstängd

haha kolla in snubben! det där var det värsta. och e@s ska ha 8k för sin ^,^ det här va bara för mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jollen
Aaah :).. En bit plexi är iinte så billigt som man tror. Sen så är det säkert papst fläktar med.. Räkna ihop den totala summan pojkar innan ni yttrar er så ser ni att det snabbt rinner iväg med kringutrustning mm :)..

jo de e sant det blir ju några tusen där ju (NOT)

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

Aj vad svårt...Undrar vart hon lämnade in den för speciel bygge så han knde ha 7 fläktar och lapmor...

Visa signatur

Man får vad man betalar för...

Permalänk
Medlem

ja, extremt dyrt, motsvarande hårdvara kostar idag väl kanske vad, 4-5000, jag menar 32mb graffe, 512SDram, 1,2ghz pentium
inte fan att ett chassi kostar 8k, eller att man ska betala lika mycket får nåt som är begagnat ett par år som nåt nytt, borde skämmas

Permalänk
Medlem

hehe ja precis..ja menar det är ju inget monster system direkt.så jag vet ej hur hon har räcknat ut att hon ska få 12k

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av e@s
jo de e sant det blir ju några tusen där ju (NOT)

För att undvika konflikter så kan jag tillägga att jag skojjade till det lite

Permalänk
Medlem

Chassit är förmodligen ett Q-tec också! xD

Sök på "atx m-600" på google, så får du fram Aashima M-600 atx big tower eller liknande.

Sök sedan på Aashima och på sjätte träffen får du fram http://uk.insight.com/apps/brands/mfg.php?mfgcode=AAS ta sedan "Aashima computer cases" till höger och man får fram http://uk.insight.com/apps/nbs/index.php?C=107&S=1012&M=AAS

AASHIMA Q-Tec V-series V-MD 350W
AASHIMA Q-Tec L-series L-DT
AASHIMA Q-Tec L-series L-CMD
Aashima Q-tec Case Midi Xman Gamer Black/silver
osv.

Permalänk

Haha ringde på den.

Bjöd 2000kr hon la på luren?

Permalänk
Medlem

ska ringa nu..

TJENA LENA!!! vad gör den där burken så bra o dyr??? vad gör cpu?

EDIT: tanten svarade inte

Permalänk
Medlem

hahahahahaha

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Avstängd

kanske får man nått mera utav henne ifall man köper den

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

ja om man får en guld ring och resa till borneo är det ganska prisvärt, men känns ändås ganska underligt att hon inte säger nåt om det

Permalänk
Avstängd

Säkert nån idiot som köper den också

Permalänk
Medlem

ja, sorgligt borde man inte kunna anmäla folk som säljer för dyrt och blåser folk?

"omg värsta spel datorn du kan få den för endast 20k, 1giga hertz processor, alltså en miljard hertz!!!!!!!!!!!! intergrerad 3D(!!!) grafik kort(notera felstavat) och 512megabyte ram!! en maffig hårdisk på 80gig som rymmer allt!!!!! nypris, 500 000!! (dvs om man kunna köpa den för tio år sedan)"
(okej det är påhittat men visst kan man nästan tänka sig en sådan annons?