Red Orchestra: Ostfront releasedag...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MagnusL
Ni måste validera spelet .. sen drar den ner de 20% som fattas
Kommer nog ta ett tag innan man får spela det .. med tanke på alla som drar ner uppdateringarna samtidigt ..

förklara valideringen?...Har betalat och haft mig...förklara mera nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Det är gjort, men spelet vill inte starta upp. =/

Gissar på det är rätt många som hammrar på spelet för att det ska starta upp heh.

Alltså .. ni ska verifiera spelet .. sen börjar den uppdatera ifrån 80% .. tror inte ni har hunnit göra det ännu, med tanke på hur slött det går för mig ..

högerklicka på spelet, välj properties, local files, "verify integrity of game cache"

Permalänk
Medlem

Heh man var tvungen att gå till properties för Red Orchestra i steam och välja verify integrity of game cache... >.<

Nu står den på 81% och tankar.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Den tankade i 4 minuter o nu står det 100% ready.
Funkar ej.

Permalänk

Laddar i 20kb/s...lär ta ett tag innnan man får spela.

Permalänk
Avstängd

Så, nu så håller jag på

vill in och spela nu!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ta "Verify integrity of game cache" , är 20% som ska tankas ner, steam har tabbat sej som vanligt, men det funkar efter det syns på servrarna gott folk.

Permalänk
Medlem

Tankar här med...

1.5 kb/s is the shit....

Permalänk

Nån som sett några siffror på hur många som förbokat spelet? Gissar att det kommer vara ganska tajt om plats på de första servrarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Tankar här med...

1.5 kb/s is the shit....

1.5? .. för mig går det i cirka 80 - 200kb/s .. testa att starta om steam så att den kanske byter server ..

Permalänk
Medlem

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Play time...

Permalänk
Medlem

Går i 35-40 nu iaf.

Säg gärna hur liret är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Går i 35-40 nu iaf.

Säg gärna hur liret är.

Gudomligt

Permalänk
Medlem

Bra, vi brukar ha samma smak vad gäller spel så jag litar på dig ^^

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E-dwarf
Gudomligt

När du skriver så blir abstinenten värre

Nu laddar man äntligen 120kb/s..hihi...
Vi måste ju lira tillsammans ikväll, en sweclirs premiär

Visa signatur
Permalänk
Medlem

*rullar tummarna* 87%, bara 13% kvar wheee...

Lagom segt att behöva vänta drygt en timme efter releasen innan man kan börja spela.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

100% ..

[edit] .. Är rekommenderat att ni sparar om ni har något ni arbetar med uppe .. fick en BSOD när jag startade spelet .. första gången jag någonsin fått det med mitt nuvarande system ...

ska försöka starta det en gång till nu ..

Permalänk
Avstängd

nu kliver jag in i det virituella kriget!! :)...ses där inne

Visa signatur
Permalänk

Ah..maaan, vill in å spela.

Permalänk
Entusiast

jepp tankar de sista 20% nu

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jäklar vad långsamt det går... de har ju massor av ledig kapacitet enligt hemsidan?
Men den som väntar på nåt gott... *suck*

Permalänk
Medlem

Om ni kör ZoneAlarm måste ni avinstallera det ... annars får ni en mysig BSOD när ni ska starta spelet .. det räcker inte att stänga av den, måste bort helt.

Vilka brandväggar kör ni andra? .. (Som det inte kraschar för)

Permalänk
Avstängd

svårt att riktigt komma in i spelet :)...Men jag ska fan ge allt ...

Jag kör bara med windows brandvägg

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

snart 2 timmar senare och bara tankat ner från 80% till 87%... antar att jag inte kommer få nå lirandes ikväll. Kör förövrigt med Nvidia nforce 4 brandväggen hoppas den funkar som den ska

Visa signatur

Permalänk
Medlem

sitter och övar lite .. varför går det inte att använda antitank geväret? .. Idioten vägrar ju att använda skiten

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MagnusL
sitter och övar lite .. varför går det inte att använda antitank geväret? .. Idioten vägrar ju att använda skiten

Du måste ligga ner eller vara mot en sanddyna/staket osv och kör ironsight

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fy vad underbart spel det är. ^^

Lite frågor till dom som kan det lite mer än mig.

Hur tar man objectives?
Tex på en bana så ska ryssarna ta par lägenheter, kan inte tyskarna ta tillbaks dom?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ännu en stolt ägare, dock 4% nerladdat =P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Entusiast

This game is not available to play right now eller nått får jag upp nu, hann testa en gång på en server typ ...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Fy vad underbart spel det är. ^^

Lite frågor till dom som kan det lite mer än mig.

Hur tar man objectives?
Tex på en bana så ska ryssarna ta par lägenheter, kan inte tyskarna ta tillbaks dom?

När det handlar om att man ska försvara nånting, så kan man EJ, ta tillbaka dem om det andra laget tagit över det.. Samma gäller för det andra laget... Thats the way it is in war, inte fan springer man fram o tebax som i DoD som yra höns.. Näh, ist ger man ALLT vad man kan för att attackera el försvara skiten...
Hoppas du förstod mig. Är dock osäker på om man, KAN ta tebaka vissa objekt på vissa kartor...