Operativsystem: Microsoft XP Home edition EN
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 1.86 mhz
Ram-minne: 2,00 GB
Grafikkort: Radeon X1650 series
mus: Intellimouse explorer 3.0 USB and PS2
ljudkort: realtek ACL880
Board: Packard Bell BV Cuba MS-7301 1.0
Bus Clock: 266 megahertz
BIOS: Phoenix Technologies, LTD W7301VP2.HW6 03/02/2007
Hejsan.
För 10 minuter sen så spelade jag ett spel WC3(Dota) helt plötsligt mitt i spelet så stannade allt upp sig sedan kom det ett kanstigt ljud i mina högtalare och skärmen blev svart sedan startades datorn om vad kan problemet bero på? jag har senaste drivrutinerna och jag kollade på temperaturen på BIO's och den låg på 36 grader.
det blev blåskärm den här gången på tredje restarten när jag spelade samma spel wc3 de stog en massa saker på blåaskärmen jag skrev ned det så här stog det:
-----------------------------------------------------------------------------------
a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
if this is the first time you've seen this stop error scream restart your computer if this screen appears again, folow these steps:
check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in the stop message. Disable the driver or check with the manufacturer for driver updates. try changing video adapter.
check with you hardware vendor for any bios updates. Disable bios memory options such as caching or shadowing. If you you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer. press f8 to slect advanced startup optnions, and then select safe mode.
technology Information
** STOP: 0x0000008e ( 0xcQ0000005,0xAD50D03E, 0xAA57871C, 0x000000000)
** RtkHDAud.sys - adress AD50D03E base at AD4AA000
Beggining dump of physical memory
physical memory dump complete.
------------------------------------------------------------------------------
MVH
Martin