Permalänk
Robot

lego-hdd

Här är min externa hårddisk som jag och mina polare byggde ett chassi till. Resultatet blev såhär....
Skriv gärna vad ni tycker ^^

Besök albumet: lego-hdd av Jockis

Permalänk
Medlem

Hehehe, skotskoj idé
LEGO rules ^^

Permalänk
Medlem

Okej genomförande, skulle varit bättre om ni gjort ngt med ett tydligt motiv, detta har ju setts 1000 gånget förut...

Visa signatur

roflcopter

Permalänk
Medlem

Klockrent! Väntar bara på att någon ska lägga upp en bygglogg på ett chassi i lego!

Visst är ju inte världens snyggaste, Men gud så kreativt

Mvh

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Det finns ju redan chassin av lego men inte som visar hur man bygger ett i detalj men man fattar ju ändå hur dom har gjort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3r
Klockrent! Väntar bara på att någon ska lägga upp en bygglogg på ett chassi i lego!

Mvh

http://sweclockers.com/album/?id=100 ?

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk

Ooh! Så jäkla back in the days känsla man får då! Jag var Lego beroende mellan jag var typ 5 till 12! Älska lego!!! Klockren 10:a bara för att kompisen inte har pallat anstränga sej o hitta rätt färger

Permalänk

vore coolt med en animerad byggblog då de fotar en gong per bit och sätter ihopp det som en film

Permalänk
Medlem

Oooh, man blir grymt nostalgisk när legobitarna åker fram...

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

Det e kul med Lego tycker jag men jag kanske borde sluta är nämligen 17 år.men är schysst och bygger med min bror i bland, mest typ rymskepp o sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
Det e kul med Lego tycker jag men jag kanske borde sluta är nämligen 17 år.men är schysst och bygger med min bror i bland, mest typ rymskepp o sånt.

Jag är 29 och bygger fortfarande, men då bygger jag "med" två barn på tre och fem år

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk

lego är roligt ^^ har själv bygt chassi och hdd kabinet i lego

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ang3r

Mvh

mitt lego chassi

http://sweclockers.com/album/?id=680

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slaktareOlsson
Ooh! Så jäkla back in the days känsla man får då! Jag var Lego beroende mellan jag var typ 5 till 12! Älska lego!!! Klockren 10:a bara för att kompisen inte har pallat anstränga sej o hitta rätt färger

HAHA word, "nej men jag hittar ingen annaaa, ta den här"

HAHA nice 10 p

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D