Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanslagna*

Vi försöker hålla oss till en julklappstips tråd framöver. Om ni hittar fler, hör av er till mig eller någon annan moderator så slår vi ihop dem.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Funderat på underkläder, mobil eller digitalkamera till min flickvän.

Skulle gärna vilja få fram vilken digitalkamera runt 1000-1800kr som är bäst i den klassen om någon vet! där man även kan se hur bilder blev.

Hon kommer behöva en bärbar dator till studerande som kommer bli också men de känns dyrt :] ekonomin just nu håller inte till det eftersom vi just kom hem från kenya.

kvinnor är dyra i drift eller hur ;D

Eller har ni något annat tips som ni kan ge.

Permalänk
Medlem

Kinderägg till syrran
Linux Redhat 7 till morsan
Analblekning till flickvännen

Permalänk
Medlem

vafan är analblekning!?

ont: funderar precis som Lundan på en digitalkamera till frugan.

hon har ska även få tandblekning, en sån skena man gjuter som man kan ha å bleka själv. kostar svin här i norge...

Visa signatur

1: 7600x- 32gb- 7800xt
2: 3600x-16GB-1070ti
3: 1600x-16GB-580x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
vafan är analblekning!?

"Anal bleaching is the practice of bleaching the darker pigmentation of the skin of light-skinned people, around the anus."
Gillar det engelska uttrycket mer

En randig halsduk, mössa eller vantar är alltid uppskattat av flickvännen. Tro mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nemcue
Kinderägg till syrran
Linux Redhat 7 till morsan
Analblekning till flickvännen

På allvar? Jag hoppas det var något hon föreslagit själv, annars lär du få helvete att förklara.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Okej. Sista dagen i morrn att hitta något till tjejen. Hon är 20 år och jag är ute efter något som kostar 3-400 max och som inte har sista-minutenstämpel. HJÄLP!!11oneone

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fraze86
Okej. Sista dagen i morrn att hitta något till tjejen. Hon är 20 år och jag är ute efter något som kostar 3-400 max och som inte har sista-minutenstämpel. HJÄLP!!11oneone

Nå smycke? Jag köpte ett halsband till min tjej, ett hjärta med guld och diamanter, kostade dock en slant, pungade upp 1200 på det. Men det finns ju helt klart billigare.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Analblekning? :S Varför skulle man vilja ha ljusare hy vid analen?

Permalänk

Jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta en julklapp som kostar runt 200-350:-.Det är till en kompis som är 17år.Jag har frågat honom men det enda han säger är jag vet inte.Jag har funderat på usb-minne,tv-kort och radiostyrd helikopter men kommer inte på något mer.Jag skulle vilja gärna ha mer tips.Jag måste hitta något och köpa denna helg..:/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stormtranz
Jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta en julklapp som kostar runt 200-350:-.Det är till en kompis som är 17år.Jag har frågat honom men det enda han säger är jag vet inte.Jag har funderat på usb-minne,tv-kort och radiostyrd helikopter men kommer inte på något mer.Jag skulle vilja gärna ha mer tips.Jag måste hitta något och köpa denna helg..:/

Mus?
Fläktar?
Spel från steam?
Grymma öronproppar? <- guld värt f.ö