Permalänk
Medlem

Norton Security Scan

Hej!
Idag när jag satte på min dator var Norton Security Scan installerat på min dator och jag har inte installerat det och inte någon annan heller. Jag får inte bort det heller, när jag avinstallerar det är det installerat på datorn när jag sätter på den igen. Jag har även använt Norton Removal Tool men får fortfarande inte bort det. Jag har redan antivirus program på datorn (om detta nu verkligen skulle vara ett antivirus program) så jag vill inte ha det här. Någon som kan hjälpa mig och få bort det?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

piece of cake to find : Kanske kan lösa det

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070622160127AAc...

men exakt hur gör ni för att få det ? jag har NIS09 och använt många NIS versioner men aldrig i helvete fått det..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
piece of cake to find : Kanske kan lösa det

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070622160127AAc...

men exakt hur gör ni för att få det ? jag har NIS09 och använt många NIS versioner men aldrig i helvete fått det..

Vad ska jag ta för produkt där då? Finns inget som skiten jag har står med under.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Inaktiv

Prova starta datorn i Felsäkert läge och avinstallera produkten där.

Permalänk
Medlem

Det följer bland annat med vid uppdatering av Shockwave om man inte väljer bort det.

Läs mer på http://www.adobe.com/products/director/special/crossproduct/f...

Permalänk
Medlem

Hur gör du när du försöker avinstallera det och vad får du för felmeddelanden?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Prova starta datorn i Felsäkert läge och avinstallera produkten där.

Det fungerade inte, gick inte att avinstallera i felsäkert läge.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Hur gör du när du försöker avinstallera det och vad får du för felmeddelanden?

Jag får inte upp nått felmeddelande alls utan det står att allt gått korrekt till och det är borta från datorn ända tills jag startar om datorn, då är skiten tillbaka igen.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Jag får inte upp nått felmeddelande alls utan det står att allt gått korrekt till och det är borta från datorn ända tills jag startar om datorn, då är skiten tillbaka igen.

Ok. Testa ta bort skiten med Revo Uninstaller o se om det försvinner helt då. Välj "Avancerat läge" när du ska börja avinstallationen och rensa alla register-nycklar samt filer som programmet hittar. Rubbet!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Jag avinstallerade det helt vanligt för tredje gången och då försvann det. Tredje gången gillt som det heter.
Tack så mycket för all hjälp!

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Jag avinstallerade det helt vanligt för tredje gången och då försvann det. Tredje gången gillt som det heter.

Hehe, precis

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.