Aion The Tower of Eternity release datum!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Aion The Tower of Eternity release datum!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

finns redan en Aion tråd, och jag måste även skriva, webhallen är aldrig 100% säkert när det gäller release datum.

Permalänk
Medlem

läser man så ska det stå nånstans på webhallen att releasedatum kanske inte stämmer och kan komma att ändras när som helst..
Jag tror snarare att det släpps i sommar. Det enda som är sagt att det kommer släppas nån gång under 2009.. webhallen vill bara ha folk som förhandsbokar hos dem och därför hittar på ett datum.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Inaktiv

haft förbeställt på webbhallen i ett år nu, man får se när det kommer. tror inte det stämmer en man hoppas

Permalänk
Medlem

release oktober - december 2009

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W