Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Varför har du 2 st sängar??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Hur fan kan du sitta i plaststolar? Lutar man sig bakåt säger de ju pang på en gång:P

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Här en bild
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180657_1015039...

Ger väl ingen bra översikt heller iofs :p..

Åfan, inte dåligt!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Det är anledningen till att jag satt MS Update i läget: Sök efter uppdateringar men låt mig välja om de ska hämtas och installeras.

Jag skall vara med och granska varje update innan den släpps lös i min dator :).

Har med det påslaget. dock vid kritiska updateringar och om man evt struntat i reboota så är det oundvikligt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Tomas_88:

Varför har du 2 st sängar??

För att tjejen tröttnade på att slagga på madrass på golvet eftersom min säng är rätt paj..

Skrivet av Sennebring:

Hur fan kan du sitta i plaststolar? Lutar man sig bakåt säger de ju pang på en gång:P

Inga somhelst problem faktiskt

Skrivet av Ala_95:

Åfan, inte dåligt!

hehe, told you.

Sjysst respons man fick:P

Permalänk

Dags att skaffa en större säng isf kanske?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

hehe, told you.

Sjysst respons man fick:P

Bor ni två stycken där inne?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Ala_95:

Bor ni två stycken där inne?

Jo varför tror du jag har två sängar för? :p..

Min tjej är ontop så att säga hehe..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Dags att skaffa en större säng isf kanske?

Mitt rum är 7 kvadratmeter stort, men visst en större säng kanske skulle gå, dock senare problem.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Här en bild
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180657_1015039...

Ger väl ingen bra översikt heller iofs :p..

Shysst säng, jag har en likadan
Mycket bättre att ha en säng med soffa under än att ha en vanlig säng full med smulor och grus

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton_mjor:

Shysst säng, jag har en likadan
Mycket bättre att ha en säng med soffa under än att ha en vanlig säng full med smulor och grus

najs, +poäng för dig!

Sängen är rätt skön..tror jag, men inte underifrån..

Permalänk
Skrivet av tcntad:

najs, +poäng för dig!

Sängen är rätt skön..tror jag, men inte underifrån..

Hehe, den är väl som vilken annan säng som helst
Jag har resårmadrass i min så just min är riktigt skön

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Varför inte skaffa ett större ställe att bo på?? En hamster har mer utrymme

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Något jävla företag i stockholm som kallar sig mobil experten har snott en bild jag tagit och andvänder i en annons utan någon information till mig angående det.... Dom fick i alla fall ett mail så tar dom inte bort bilden kommer blocket få ett mail dom också =>

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Något jävla företag i stockholm som kallar sig mobil experten har snott en bild jag tagit och andvänder i en annons utan någon information till mig angående det.... Dom fick i alla fall ett mail så tar dom inte bort bilden kommer blocket få ett mail dom också =>

Går det inte att stämma för det?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

bääh.. varför har folk saker utlagda till försäljning men sen har mobilen avstängd?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var en rätt stor tråd om det i konsumentforumet om jsut den butiken.. Leta där så kanske du hittar nåt mer, även ägaren..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Går det inte att stämma för det?

Du kan stämma för typ vad du vill, sen om du får bifall i domstol är ju en annan fråga

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Var en rätt stor tråd om det i konsumentforumet om jsut den butiken.. Leta där så kanske du hittar nåt mer, även ägaren..

Jo jag såg tråden nu känns ju inte som den är så populär Kunde inte heller skicka mail till han.. Så imorn ringer jag, tar han inte bort annonsen då blir jag galen

Edit: Ala det går säkert stämma men frågan är som sagt hur långt man kommer. Jag kan lika gärna förlora mer på det än vinna.. Sen tänkte jag vara snäll och ge dom en chans att ta bort den när jag andvänder en vänlig ton annars får vi se vad jag gör

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Går det inte att stämma för det?

Klart de går men du är inte i staterna där man stämmer hit å dit

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Klart de går men du är inte i staterna där man stämmer hit å dit

Dessutom vinner man inte mycket mer än prestige i såna här skitfall. Och då tappar ju hela grejen sin poäng

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Dessutom vinner man inte mycket mer än prestige i såna här skitfall. Och då tappar ju hela grejen sin poäng

Plus att om du inte vinner och blir skyldig att betala motpartens rättegångskostnader... Ja dom är inte roliga kan jag säga, speciellt om man kommit längre än till tingsrätten.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Med tanke på storleken (7 kvadratmeter) och en loftsäng, två skrivbprd (110 resp 100 x 48 cm) bokhylla, min säng, skåp som tv står på och tv så blir det mindre

Återkommer med två bilder..

Edit: Imorrn får ni se!

Bor du i en enrummare på 7 kvadrat?

Visa signatur

Medlem #14

Permalänk
Medlem

Självklart var jag nu även tvungen att spilla mjölk på tangentbordet... Fan vad äckligt men ändå skönt det jag andvänder just nu är

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

Nu har datorn rebootat igen.. suck

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av JenzA:

Bor du i en enrummare på 7 kvadrat?

Jag gör det ja, i en lägenhet på många mer kvadrat, är så att jag bor hemma fortfarande.

Permalänk

Har konstaterat att jag varken har tid eller plats att byta min termostat i bilen själv.
En lite mindre verkstad gav mig ett prisförslag på 850kr att fixa det...
Vad gör man? Jo, biter i kudden och tar emot
På onsdag är det jag som blir fattig

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Dessutom vinner man inte mycket mer än prestige i såna här skitfall. Och då tappar ju hela grejen sin poäng

Helt rätt, bara kolla på hur lite skadestånd en mördad persons anhöriga får "/

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Någon tattare ringde mig från dolt nummer klocka 2:13 inatt. Jättekul...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Blir lite smått irriterad på Swec för att de dels rensar denna tråden och sedan låser den :s

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/989283-beta...

Kan det vara Komplett som ställt krav på Sweclockers??

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....