Har Elgiganten Megastore Öppnat i V-ås?

Permalänk
Avstängd

Har Elgiganten Megastore Öppnat i V-ås?

topic.

hittar ingen info ngnstans..

Permalänk
Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Men nu var det nog inte den i hälla han var ute efter, antar att du menar den som ska öppnas i erikslund?

http://www.dagenshandel.se/dh/DagensH.nsf/0/AB964B364A2D5169C...

"Västerås laddar för priskrig
2009-09-28 16:45"

"– Vi öppnar inom väldigt kort, men jag kan inte säga mer än att du kommer att få besked under veckan. Nu låter det som jag pratar i gåtor, men det är sagt så uppifrån, säger Tarkan Oktav, varuhuschef på Elgiganten Megastore Västerås."

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

inte öppnat än.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Meh, vad är det för skillnad på Elgiganten megastore och den vanliga? Och varför behövs det 2 st? Så jävla stort kan väl västerås ändå inte vara

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Ska väl öppna nu på fredag??
Tror det var det som sa i reklamen på radion

Permalänk
Medlem

En E.megastore är väll en större elgiganten med mycket mer varor och så. Ungefär som mediamarkt.

Fredag!?
Tror dock inte det bör vara så tidigt med tanke på källan jag länkade tidigare, men den kan ju ha fel. Områden kring affären har ju sett rätt så färdigt ut den senaste månaden/rna så helt fel ute bör du nog inte vara, om du har fel det vill säga.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

kommer bara finnas 1st ElGiganten i västerås, den på Hälla ska stänga vad jag har förstått och hört.

ska det öppna i morn.. ofan :S
då måste man dit och fynda. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

den öppnas imorgon! klockan 07:00

Visa signatur

FOTO: D90, Nikkor 55-200/4,0-5,6 VR | Nikon 50/1.8D AF

Permalänk
Medlem

Japp imorgon, såg reklambladet idag.
Dom hade fin pris på en panasonic 32" 2999kr
Synd att man har en tv redan.

Permalänk
Medlem

Barkarby öppnar som megastore fick jag reklam om idag Inte för att jag handlar där men, kul för de som gör det...

Permalänk
Medlem

ska åka in till EG efter jobbet och kika på det som finns kvar. hehe
inte för att man behöver något, men man kommer väl ut med något endå.

senare:
fick höra av farsan att hans jobbarkompis hade ståt där utanför 6.00 imorse, medans andra hade tältat

jobbarkompisen fick tag i en Nokia 5800XM för ~1700kr tror jag det var.. bah jag gav 3100 för min. haha =D

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Kan väll meddela att megastore i v-ås har öppnat idag. helt okej priser, dock är det nästan identiskt med media markt ( då båda kör med nån sorts prisgaranti så kollar båda vad den andra har för priser och lägger sina egna grejer på samma nivå .. )

men ett stort + för att megastore som tar upp kampen med media markt och sänker priserna !

Visa signatur

"You have enemies? Good. That means you´ve stood up for something, sometime in your life." - Winston Churcill

Permalänk
Medlem

var där inne i fredags och i lördags.
som en vanlig Giganten var det nog.
iofs lägre priser då dom prexis öppnade. hehe

köpte inget...föll inte för grupptrycket!! woho!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..