Följ Black Week på SweClockers

Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Permalänk

Vilket spel vet ni att ni är bäst i världen på?

Som rubriken säger, vilket spel är ni så bra på att ni tror att ingen kan slå er?

Jag trodde jag var bäst i världen på ssx tricky innan jag började kolla på youtube där mitt 1,5mille-rekord på garibaldi var slaget (killen hade fått typ 5 miljoner wtf) =P Har trott att jag varit bäst i världen på ssbm också innan jag upptäckte youtube. Men jag har inte varit långt ifrån världsmästarna i ssbm, har varit groteskt bra...

Sen trodde man ju att man var bäst på tetris när man var liten

Permalänk
Medlem

Lite på samma tema kan jag rekommendera den helt underbara dokumentären:

"The King of Kong"

Permalänk
Medlem

Jag tycker att jag bemästrar Castlevania - Symphony of the Night (PSX) rätt bra. Jag har med jämna mellanrum spelat det i dryga tio års tid, sedan releasen, så det vore väl konstigt om jag var urkass på det.

Permalänk
Avstängd

Ingen, men kanske bara en bana på Colin McRae... men jag är realist och vet att någon är bättre
Släpper aldrig tummen från gasen och inga missar alls, grönt hela vägen till mål och placeras först på rankningen med en minut före andra placeringen.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Trackmania (det första)

satt och gjorde massa banor och la upp en server. hade runt 40-60 spelare dygnet runt. hade alla rekord. på en bana nämde jag en tid på måfå som jag trodde var oslagbar. 30sec senare slog någon tiden med ett par sekunder

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
jag är realist och vet att någon är bättre

Så försöker jag också tänka, men när jag sen börjar spela ett spel ganska rejält så glömmer man bort det och tror att man är bäst igen =P

Permalänk

Jag var så äckligt bra på Splinter Cell: Double Agents multiplayerläge.

Permalänk
Medlem

BF2, Harrasa usmc bas i road to jalalalabad?
tar en buggy och kör runt, spänger alla commander saker och tar tanksen när de kommer.

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Avstängd

Fanns ett spel som hette Hybris till Amigan. Varvade det några gånger på första livet. Men det var det säkert många som gjorde.

Men det var ju så det var på C64 och Amigans tid, alla saker kom ju alltid på samma ställe och efter ett tag så hade man ju lärt sig banorna utantill.

Wizball på c64 har man också varvat och fått max poäng ett antal gånger. både i one player och two player.

Permalänk
Medlem

Civilization 3 Conquest : ladder

Var rankad 1 i ett år fast var några år sedan nu. Ingen spelar det längre.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk

DOTA, helt klart.

Permalänk
Medlem

l4d helt klart ;P

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Guitar Hero 3 på easy kan ingen slå mig i, dom/ni må vara lika bra men ingen slår mig

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Brukade kicka röv på Trackmania Nations, låg rankad 7a i sverige och runt 50 i världen eller nå sånt. Har mött sandder ett antal gånger (världsmästare flera år i rad). Men sen så la man av och kan knappt köra nu för tiden

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
DOTA, helt klart.

Nä, jag är bäst i världen på DotA

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

S** Villa 3D

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Fire emblem klarar mig med alla gubbar varje gång

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kelso
Civilization 3 Conquest : ladder

Var rankad 1 i ett år fast var några år sedan nu. Ingen spelar det längre.

det är respekt

Permalänk
Avstängd

Pokemon Red!! ingen slår mig i det

Sen Liero X

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

jag och en polare lirade väldigt mycket day of defeat "back in the days"

vi var redigt bra, ska dock inte påstå att vi var bäst sen börja man spela cs..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig tänkt tanken om mig själv.. aldrig varit inne i ett spel så faktiskt..

Men jag gillar tråden! Kul läsning!

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Day of Defeat var man grym på.
Styvfarsan hade top5 rankad server i Sverige.

Riktigt kul vare, Avalanche-mapen!!!

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Jao kul läsning!

Jag vann iaf alla gamla DooM matcher vi hade förut e dock ganska kass på dom flesta nya FPS spel Jag brukade ha fetast försvar i Total Annihiliation åsså men kass på att anfalla På tal om sådana spel så är fan TA fortfarande det bästa strategi spelet!

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk

Jag var lätt DK i NFSU2 när det begav sig...

Permalänk

Är kung på Red alert 2, iaf för ett par år sen

Permalänk
Medlem

Liero X var jag grym på förr i tiden, men det berodde nog på att alla jag mötte inte ens hört talas om spelet innan.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Ingen är bättre än mig på Flatout. Är det någon som tror motsatsen så gör vi upp i en tävling.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

trodde jag va kung på age of empires 2 när jag lirade med kompisar så ägde jag dom totalt men sen hittade jag igz vilket va bara >.< xD

Permalänk
Medlem

Mario Kart var jag bäst i världen på också

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Är kung på Red alert 2, iaf för ett par år sen

Tror nog att min strategi hade varit bättre än din

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<