Dustin - Julklappstråden 2009

Permalänk
Medlem

0,1 kg fångades in vid 15.40 snåret förra året vägde mitt 0,3 och var en blueray film så jag hoppas på minne eller hörlurar

Permalänk
Medlem

Justja, ni andra som fått 1.9kg, när plockade ni ert paket?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Vore ändå lite småskoj om dustin skulle driva lite o fylla en kartong med lite tegelstenar o en dustinkeps så länge man själv inte blir den drabbade;);)

Känns långsökt då Dustin upprätthåller en obeveklig seriositet. De skulle dessutom antingen slösa portokostnader på en sådan sak eller felaktigt utnyttja ett eventuellt avtal med Posten.

.. tyvärr

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n

14:20 snåret tror jag.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 -:- PowerColour HD4870X2 -:- Phenom II 710 X3 -:- 4GB PC6400 Corsair XMS2 -:- Hitachi Deskstar 640GB 7200rpm -:- Soundblaster XtremeGamer -:-650w Corsair TX -:- Antec 300 + Schyte 120mm Slip stream 1200rpm

Windows 7 build 7022.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Farbror Mysig
14:20 snåret tror jag.

Okej, jag fick mitt en bit senare. Då kan vi iaf eliminera teorin att en viss tidpunkt = en viss julklapp!

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Fick min julklapp kl 10.25,
"skickad 12.02"
"17:17 Stockholm Sorterad"
Vikt: 0,2kg

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk

Om man får många tegelstenar har man ju iaf gratis byggmaterial till ett hus

Permalänk
Medlem

Nu har det andra paketets vikt kommit, ena var 0.4 och andra 1.9. Vet inte vilket som var mitt eller vilket som var sambons. Vi lär dela på båda oavsett.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Verkar ju rätt många som fått 1.9kg om man bortser från 0.1 och 0.2.
Var det inte nån väska förra året som vägde något liknande?

Permalänk

Fick 1,9 kg. Låter ju som att det kommer vara ngt billigt iom att många får det. Men det är ju gratis

Har surfat lite på deras hemsida. Har hittat några saker som väger ca 2 kg.
DVD-spelare och scanner. Ev. datorhögtalare?

Kan ju vara vad som helst, men det är väldigt spännande och kul att spekulera.

Permalänk
Medlem

Mitt ena paket väger 1.1kg och det verkar det bara vara en till som har. Hoppas det är nått värdefullt/bra då det är så få som fått den vikten på paketet.

Spännande!

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Mitt ena paket väger 1.1kg och det verkar det bara vara en till som har. Hoppas det är nått värdefullt/bra då det är så få som fått den vikten på paketet.

Spännande!

jag har tre paket som ligger på 1,1kg, 1kg samt 1kg.

Permalänk
Medlem

Nåja, imorgon lär det väl vara slut på alla teorier? Får man se vad det är man plockat hem...Lär väl vara nåt tungt skräp, fast det är ju gratis.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Vafan är ni missnöjda om ni får något gratis för? aldrig fel?

Permalänk
Medlem

Mina paket väger 0.7kg och 1.2kg.

Försöker att inte spekulera i vad det kan vara, kommer bara göra mig besviken.

Permalänk
Medlem

Mitt paket på 5,9kg verkar vara unikt än så länge så det är ju lite extra spännande ..

Sambons 1.1kg paket verkar det dock finnas flera som fått lika vikter

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Verkar inte vara så många som fått ett paket som väger 2,00 kg
Så det ska bli roligt att se vad det är.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noobenu
Vafan är ni missnöjda om ni får något gratis för? aldrig fel?

Det största problemet är nog att alla julklappar inte är likvärdiga vilket resulterar i avundsjuka skulle jag kunna tänka mig. Om alla skulle få samma skulle inte den där avundsjukan finnas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Det största problemet är nog att alla julklappar inte är likvärdiga vilket resulterar i avundsjuka skulle jag kunna tänka mig. Om alla skulle få samma skulle inte den där avundsjukan finnas.

Huvudet på granen!

Fast samtidigt så är det just den där grejen att man aldrig vet riktigt vad man kommer få som gör hela grejen så kul.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk

True.. men då försvinner ju en del av spänningen..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Roligt hur vissa får Idol-DVDs medan andra får skrivare, datorer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Medea
Roligt hur vissa får Idol-DVDs medan andra får skrivare, datorer...

Visst är svenska avundsjukan härlig.

Permalänk

FYRTIOTVÅ KILO!!! Du får lägga upp en .jpg på vad du fick

Permalänk
Medlem

Ingen annan alls som fått ett på ~2.9KG? o.O Vad i hela friden för udda tingest har de skickat till mig...

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

1.9 kg
det ska bli spännande att se:)

Permalänk
Medlem

0,2 kg!

Hade nog lite väl höga förväntningar, men å andra sidan så är det gratis.

Fångade min prick 11:00.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Visst är svenska avundsjukan härlig.

Och jag verkar inte få något överhuvudtaget trots att jag lyckades norpa åt mig en julklapp... beställningen gick inte igenom?!!!!

Och andra lyckas plocka åt sig hur mycket som helst och få allt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Nu har det andra paketets vikt kommit, ena var 0.4 och andra 1.9. Vet inte vilket som var mitt eller vilket som var sambons. Vi lär dela på båda oavsett.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xore
1.9 kg
det ska bli spännande att se:)

Många som fått 1.9kg! Kanske 2.0 är samma julklapp också? Lär ju skilja lite hur mycket emballage osv dem packar ner så vikten kan väl variera något tänker jag..

Jag knep också mitt paket runt 14 nån gång om jag inte minns fel, före kalle anka var det nog i alla fall.. hmm.

Jag hoppas på en laptop av lättare modell. Väger inte sånna där mini-laptops cirka 1kg? Sedan laddare, tillbehör, emballage osv på det!

Permalänk
Medlem

Fy så giriga en del är, men kul läsning kommer det blir imorgon/idag!

Permalänk
Medlem

Jag kan knappt sova för jag är så nyfiken på vad det är i paketet! Vet förresten inte om det framgick i mitt inläg strax ovan att mitt paket väger 1.9kg