Permalänk
Medlem

Mästerverk som vanligt när det gäller Blizzards intro!

Spelet är så långt ifrån hur det var när det var vanilla wow. Spelet är både fördummat och sjukt förenklat.
Nä tacka vet jag när man slet sitt hår på varenda boss i Molten Core med 40 st lvl 60 i grön gear veckorna i ända! Det var tider det, haha!

Kommer fortfarande ihåg den ENORMA vill ha känslan som man fick när man såg sitt allra första epic item droppas! När spelare var gudar när man hade några epic items

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Mästerverk som vanligt när det gäller Blizzards intro!

Spelet är så långt ifrån hur det var när det var vanilla wow. Spelet är både fördummat och sjukt förenklat.
Nä tacka vet jag när man slet sitt hår på varenda boss i Molten Core med 40 st lvl 60 i grön gear veckorna i ända! Det var tider det, haha!

Kommer fortfarande ihåg den ENORMA vill ha känslan som man fick när man såg sitt allra första epic item droppas! När spelare var gudar när man hade några epic items

Kunde inte beskrivit den tiden av spelet b'ttre :D.. fan.. nu i cataclysm, jag hoppas de kommer iaf NÅNN 40 manna raid och att det kan droppa nått legendary item! liksom, 1/100000 vapnet liksom xD

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort ett inlägg som inte förde diskussionen vidare.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem
Skrivet av knocket:

Kunde inte beskrivit den tiden av spelet b'ttre :D.. fan.. nu i cataclysm, jag hoppas de kommer iaf NÅNN 40 manna raid och att det kan droppa nått legendary item! liksom, 1/100000 vapnet liksom xD

Har inte sett någon anledning till varför de stoppade med 40manna raiderna.. Började i WotLK så har själv aldrig varit med i någon 40manna raid (utom farmraider till AQ etc). Verkar ha missat väldigt mycket i TBC och speciellt vanilla. I Cata ska allt tydligen vara mycket svårare än vad det är nu, inga epics från heroics etc. Tycker personligen att det ser väldigt bra ut just nu.

Blir kanske lite svårt för guilder att göra 40manna raids utan att merga, har bevittnat en hel del guilder på servern jag lirar på som har mergat, slutar oftast, om inte alltid, med att guilden splittras.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T