Följ Black Week på SweClockers

Bad Company 2 sämsta spelet?

Permalänk
Medlem

Bad Company 2 sämsta spelet?

Vad fan tänkte dom?

Jag har låst upp alla vapen, 2.46 k/d, 30 timmar med heli, platinum star med GOL

Satt och kollade leaderboards igår, tänkte.. fan kanske man skulle fixa guildstjärnor på alla vapen iaf

-------------------------------------------------------------------------------------

Går in på Battlefield Gotland Rush, börjar med Assault, första vapnet..

Spawnar i basen, börjar "springa" mot skogen.. 2 sekunder senare.. BAM.. headshot av 870 combat shotgun

Respawnar, "springer" samma väg.. BAM.. headshot av GOL sniper

Spawnar på en squadmate utanför ett hus, rör mig mot dörren för att gå in, precis när jag står utanför dörren kommer en granatkastare på andra sidan väggen och dör av AOE skadan. (Spelet består av 90% cod tur nybörjare)

Spawnar i basen, längst bak, börjar röra mig mot ett hus, som jag kan gömma mig bakom.. BAM.. precis innan jag kommer till skyddet mot väggen så blir jag skjuten av 870 combat shotgun..

Vad fan är det här för jävla spel tänker jag, spawnar GOL längst bak i våran spawn.. börjar kolla överallt, rör mig taktiskt från hus till hus tills jag springer över vägen och hoppar gud vet vad "OM" någon skulle skjuta.. BAM.. skjuten av 870 combat shotgun från halva banan.. 4 hus bort när jag sprintar

Spawnar igen, smyger runt ett hus, gömmer mig bakom ett halvt sprängt hus, väggen är sprängd på 2 ställen, jag sitter och kollar igenom ena väggens hål, in till andra väggens hål på andra sidan huset.. det är ett kanske 1m stort hål.. skjuter en snubbe HS 100 meter bort.. BAM.. jag dör av Carl Gustav???????? Det är ett 1m hål, jag ser INGEN, jag har skydd på båda sidorna runt mig, han sitter inte på taket.. okej?

Ja.. varför spelar jag detta spel? Slutade med att jag hade 9/10 när jag "FÖRSÖKTE" köra med något annat än sniper (26-0 som defender samma bana igår med sniper), sedan KRASHAR spelet till desktop.. BRA DICE.. jävla fint jobb ni har gjort på spelet

9/10 med assault.. eller 26-0 med sniper? Vad är roligast? Det säger sig självt, BC2 = BSC2 = Bad Sniper Company 2

Resultat: Jag spelar ALDRIG något annat än SNIPER.. eller Engineer om jag kör tank/heli

Dice har alltså gjort 4 klasser, varav 2 går inte att spela om man inte vill ha 0.30 k/d ratio.

Vad fan tänkte dom när dom slängde in shotguns'en som 1 shottar från andra sidan banan utan att ens behöva sikta? Ja du det är en bra fråga, dom kanske behöver psykisk vård eller något, om BF3 blir minsta likt detta med tex Shotguns, extremt lätt att snipra och crash to desktop kommer jag inte spela det.

Anledningen till att jag gör denna tråd, är för att det finns ingen som inte håller med, detta är sanningen. Säkert någon fjortis som kommer och försöker säga emot, visa din bc2 profil så får vi se din 0.2 k/d och 0.1 w/l ratio

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Du borde rage-tagga ditt inlägg. Kanske även trollklassa det.

För att svara mer seriöst så känner jag igen mig till kanske 1/6. Vissa rundor är hopplösa och andra ger en riktigt trevlig spelstund. Man måste inte äga allt och alla för att man skall kunna tycka det är roligt.
Tyvärr verkar du vara alldeles för fokuserad på KD-ratio vilket visserligen inte alls är ovanligt, men likväl fel fokus för att man skall orka njuta av ett spel som detta.

Be admin ta bort tråden, lugna ner dig, spela ett par andra rundor på några andra servrar, testa att ändra din spelstil och taktik och kom tillbaka med ett mer genomtänkt och mindre raserisyrat inlägg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Vad fan tänkte dom?

Jag har låst upp alla vapen, 2.46 k/d, 30 timmar med heli, platinum star med GOL

Satt och kollade leaderboards igår, tänkte.. fan kanske man skulle fixa guildstjärnor på alla vapen iaf

-------------------------------------------------------------------------------------

Spawnar i basen, börjar "springa" mot skogen.. 2 sekunder senare.. BAM.. headshot av 870 combat shotgun

Spawnar på en squadmate utanför ett hus, rör mig mot dörren för att gå in, precis när jag står utanför dörren kommer en granatkastare på andra sidan väggen och dör av AOE skadan. (Spelet består av 90% cod tur nybörjare)

Spawnar i basen, längst bak, börjar röra mig mot ett hus, som jag kan gömma mig bakom.. BAM.. precis innan jag kommer till skyddet mot väggen så blir jag skjuten av 870 combat shotgun..

Vad fan är det här för jävla spel tänker jag, spawnar GOL längst bak i våran spawn.. börjar kolla överallt, rör mig taktiskt från hus till hus tills jag springer över vägen och hoppar gud vet vad "OM" någon skulle skjuta.. BAM.. skjuten av 870 combat shotgun från halva banan.. 4 hus bort när jag sprintar

Spawnar igen, smyger runt ett hus, gömmer mig bakom ett halvt sprängt hus, väggen är sprängd på 2 ställen, jag sitter och kollar igenom ena väggens hål, in till andra väggens hål på andra sidan huset.. det är ett kanske 1m stort hål.. skjuter en snubbe HS 100 meter bort.. BAM.. jag dör av Carl Gustav???????? Det är ett 1m hål, jag ser INGEN, jag har skydd på båda sidorna runt mig, han sitter inte på taket.. okej?

Ja.. varför spelar jag detta spel? Slutade med att jag hade 9/10 när jag "FÖRSÖKTE" köra med något annat än sniper (26-0 som defender samma bana igår med sniper), sedan KRASHAR spelet till desktop.. BRA DICE.. jävla fint jobb ni har gjort på spelet

9/10 med assault.. eller 26-0 med sniper? Vad är roligast? Det säger sig självt, BC2 = BSC2 = Bad Sniper Company 2

Resultat: Jag spelar ALDRIG något annat än SNIPER.. eller Engineer om jag kör tank/heli

Dice har alltså gjort 4 klasser, varav 2 går inte att spela om man inte vill ha 0.30 k/d ratio.

Vad fan tänkte dom när dom slängde in shotguns'en som 1 shottar från andra sidan banan utan att ens behöva sikta? Ja du det är en bra fråga, dom kanske behöver psykisk vård eller något, om BF3 blir minsta likt detta med tex Shotguns, extremt lätt att snipra och crash to desktop kommer jag inte spela det.

Anledningen till att jag gör denna tråd, är för att det finns ingen som inte håller med, detta är sanningen. Säkert någon fjortis som kommer och försöker säga emot, visa din bc2 profil så får vi se din 0.2 k/d och 0.1 w/l ratio

Vet du inte hur man hanterar dessa noobs så är det ditt problem. Riktiga Pros anpassar sig.

Edit: Assult och protubes(Noobtubes) brukar jag få kd 30/15 en bra dag. Du spelar väl med fuskare -.-

Permalänk
Hedersmedlem

Fortfarande arg över den saknade pingvinstången?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Hört talas om fuskare förut?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jag spelar alla fyra klasserna, beroende på terräng och omständigheter.
När jag började körde jag alltid ingeniör. När jag senare testade de andra klasserna så fick jag inledningsvis sämre scores, men byggde upp min skicklighet efter ett tag.
Jag tycker K/D scores säger väldigt mycket om hur ofta man kör sniper, men inte nånting om något annat. Vem som helst kan få en hög K/D genom att spela uteslutande sniper.
Jag spelar för att 1) Ha kul. 2) Hjälpa mitt lag att vinna. 3) Få så hög poäng som möjligt så jag rankar upp. Inget av detta uppnår jag genom att bara köra sniper.
Min favorit är close combat, för jag gillar farten, reflexerna, nerverna när jag springer uppför en trappa in i en våning där jag tror att det finns fiender.
Generellt blir spelet mest omväxlande och man får bäst poäng om man växlar roll beroende på bana, om man attackerar / försvarar osv.

Permalänk
Medlem

Jag är seriös, fortsatte spela nu 2 rundor, 3/4 i stats, sen 3/1 campade SÖNDER, sen 2/3. Dör 90% av gångerna av sniper/lotto noobs som skjuter med shotguns/rpgs över HELA banan.

Kanske värt också att nämna att jag kör Hardcore ONLY, då det har med saken att göra givetvis, softcore (normal)l är efterblivet när folk tål 500 skott i huvudet och spotting är helt efterblivet.

Och ja jag har hört talas om fuskare, ser i genomsnitt 1 per dag jag spelar som blir bannad pga wallhack cheats m.m.

Inte hjälper det heller att det inte finns någon autoteambalance, så att det är 7~st rank 5 snubbar i ena laget och det andra laget average rank 30, blir totalt nertryckta och fienderna är i ens egen spawn.. bra dice att ni gör så att det är möjligt..

K/D scores kan man diskutera om, scores spelar roll då man drar ner andra lagets tickets, om jag kör sniper med 26-0 i stats, då hjälper jag ju laget att vinna på tickets, sitter jag istället och noob campar i ett hus med skräp assault vapen och ha 3-10 i stats så ja..

"Jag spelar för att ha kul", hur är det kul att spela medic/assault när du dör dubbelt så många gånger än vad du dödat? Ligger långt ner på listan bland noobsen, och ändå förlorar ni för ditt lag suger.

Dvs, sniper.. då kanske man förlorar men man ligger iaf 1a på scoreboard.

Skrivet av Oldskool:

Vem som helst kan få en hög K/D genom att spela uteslutande sniper.
Min favorit är close combat, för jag gillar farten, reflexerna, nerverna när jag springer uppför en trappa in i en våning där jag tror att det finns fiender.

Nej, vem som helst kan inte få en hög K/D genom att spela sniper endast.

Jag har ALDRIG mött någon bättre sniper än mig på BC2, dödat över 1000 med GOL, ingen sniper har någon chans mot mig, det är ingen idé för andra laget att köra sniper när jag är emot dom. Det är ännu en possitiv sida till sniper, jag trycker tillbaka deras snipers så att mitt lag kan röra sig på banan utan att bli insta rapad av 7 snipers.

Jag gillar också close combat, men .. det finns inga close combat banor? Alla är öppna och i genomsnitt spelar 5 personer sniper varje runda. Så fort du visar dig på en öppen plats då är du död.. dvs du kan inte göra ett skit, lika bra att stänga av spelet och köpa CoD då det faktiskt är små banor i close combat och inte fem hundra snipers.

Visa signatur

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Dom som drar headshot över hela banan med shotgun är ju garanterat fuskare.
Och lösningen på problemet med RPGs är att köra på en server där man inte får använda CG/RPG.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Du rushar inte tillräckligt bra?
har fått 30-5 med med aug på valparaiso inte så svårt om man vet vad man gör..

Du är antagligen en chopper/sniper snubbe, och är förmodligen just nu bara bra på dom klasserna. Dags att köra annat då, kanske går dåligt i början som du nu märkt men sen, då jävlar

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Det du beskriver är ju att vissa vapen är TOTALT obalanserade. Dvs typ 870 combat.

Skrivet av KKay:

Dom som drar headshot över hela banan med shotgun är ju garanterat fuskare.
Och lösningen på problemet med RPGs är att köra på en server där man inte får använda CG/RPG.

Shit, du kanske borde testa shotgun innan du säger nått.
Shotguns är fan mer accurate än snipers ibland. Kan man spela för 5 öre så är det så otroligt lätt att 1shotta folk på bra avstånd med extra accuracy.

Sen har jag nog aldriog sett någon bli kickad eller bannad för att köra cg/rpg på inf där det inte är tillåtet.
( Förutom på min server där man blir bannad om man spawnar med cg )

Sen att campa är ju helt fel sätt att få bättre score med...för ja det är bara noobs som har behov av att campa.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Hur bra än spelet är så blir det aldrig bättre än spelarna som deltar.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Du rushar inte tillräckligt bra?
har fått 30-5 med med aug på valparaiso inte så svårt om man vet vad man gör..

Du är antagligen en chopper/sniper snubbe, och är förmodligen just nu bara bra på dom klasserna. Dags att köra annat då, kanske går dåligt i början som du nu märkt men sen, då jävlar

Rush fungerar ju inte, eftersom när JAG INTE kör sniper själv, så poppar det upp 5 snipers i motståndarlaget, så fort jag springer på en öppen yta så dör jag, går inte ens att komma någon vart med andra ord.

Jag har låst upp alla vapen och jag kör ibland med medic, och assault när jag lägger rökridåer, jag vet hur jag ska hantera dom andra klasserna, men det går inte pga snipers/shotgun/cheaters/turnoobs.

Funderar på att göra ett lite fraps montage när jag fixar 50 kills med AUG, tror jag har 50 nu, dvs ett montage från silver > guldstjärna med det vapnet.. jag gissar på att för att jag ska nå 50 kills med den, så kommer jag dö kanske 40 gånger, jag borde kunna klara det med att endast dö 10-20, men ja.. mot 7 snipers.. nej

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Rush fungerar ju inte, eftersom när JAG INTE kör sniper själv, så poppar det upp 5 snipers i motståndarlaget, så fort jag springer på en öppen yta så dör jag, går inte ens att komma någon vart med andra ord.

Jag har låst upp alla vapen och jag kör ibland med medic, och assault när jag lägger rökridåer, jag vet hur jag ska hantera dom andra klasserna, men det går inte pga snipers/shotgun/cheaters/turnoobs.

Funderar på att göra ett lite fraps montage när jag fixar 50 kills med AUG, tror jag har 50 nu, dvs ett montage från silver > guldstjärna med det vapnet.. jag gissar på att för att jag ska nå 50 kills med den, så kommer jag dö kanske 40 gånger, jag borde kunna klara det med att endast dö 10-20, men ja.. mot 7 snipers.. nej

Beror på vilka maps?
Vissa servrar har ju max 5/lag så då är det ju några färre.

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Att oneshot´a med div. shotguns behöver inte betyda att man är en fuskare.
T.ex. med spas + slug + magnum så oneshot´ar du på vilket avstånd som helst med ett headshot.

För att få tillbaka lite spelglädje skulle jag rekommendera att du lirar ihop med några du känner så ni kan köra understöd till varandra.
När jag spelar ihop med ett gäng i klanen, så spelar det ingen roll hur duktiga snipers dom har, dom blir överkörda kort & gott!!
Det verkar som att folk fortfarande inte har förstått att BFBC2 framförallt är ett TEAM-spel.

Hoppas att du får tillbaka spelglädjen igen!!

Ha det gott!

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem

Alltså, lösningen är att aldrig stå still och att inte köra hardcore eftersom det är enbart SPRAY and PRAY.
Spelade lite hardcore igår för typ 3:e gången sen jag började spela bc2 och det är helt SJUKT vad lätt det är. Det gäller bara att ha nån som helst reaktionsförmåga så äger man allt i sin väg. Otroligt lätt.
Skillnaden mellan hardcore och softcore är att i hardcore så får alla noobs som inte lyckas döda någon lite kills.

Man blir bäst om man lär sig spela i softcore utan massa noob vapen som cg/shotguns/gl osv.
Fan man kan tom äga med M9-3 Only om man har lite vett och taktik

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

haha det har ju inget med spelet och göra, snarare spelarna. Sluta gnäll och gå och spela Daikatana eller nåt

Visa signatur

Intel i7 950 @ 3,00GHz | Radeon HD6950 @ 880MHz, 1375MHz | 12GB Dominator DHX+ 1600MHz | 1TB Western Digital Caviar Black 64MB cache 7200RPM | 500GB Wester Digital 8MB cache 7200RPM | 500GB Hitachi 16MB cache 7200RPM | Fractal Design R3 | Fractal Design Newton 1000W | CoolIT E.C.O

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Vad fan tänkte dom?

Är väl snarare du som beter dig som en fjortis? Du verkar bara bry dig om k/d, du kanske ska testa att spela för det är roligt? Personligen tycker jag att sniper är extremt tråkigt och kör bara med assault eller medic, får sämre k/d men är bra mycket roligare. Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om mina stats, sålänge jag har kul. Lira med 5 vänner på skype och deffa i conquest är nog än av de roligare FPS stunder jag haft sedan QuakeWorld.

Men visst håller med dig om vissa saker. Saker jag störde mig på var att det inte finns fler crosshairs. Att folk kan oneshotta en med kniven samtidigt som dem kutar full fart till dig fast dem blir träffade av mina kulor. Sen att vissa inte kan spela utan fusk kan vara drygt.

Permalänk
Jubileumsmästare

Kan hålla med om att 870 kan vara lite väl bra på långa avstånd. Slutade själv med den efter att jag fått Platinium star.
Däremot tycker jag att alla fyra klasser går att spela med hyfsade stats om man vänjer sig vid dem. Vissa klasser är ju även enklare respektive svårare att spela på vissa banor. Kör man t.ex. Panama Canal så tycker jag att Assault funkar bäst osv. Är väl ganska personligt också.
Att det går så dåligt för dig med vissa klasser beror nog inte på Dice, utan mest på dig själv och ditt motstånd på servern.

Permalänk
Medlem

Om man använder skydden som finns överallt och håller koll på var sniperskyttarna befinner sig är det inga problem.

Brukar sällan köra som sniper, men när jag väl gör det förvånas jag över alla idioter som tar samma väg och dödas, om och om igen. Det är ju som att bjuda kamparen på middag.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag har ALDRIG mött någon bättre sniper än mig på BC2, dödat över 1000 med GOL, ingen sniper har någon chans mot mig, det är ingen idé för andra laget att köra sniper när jag är emot dom.

Hahahaha...

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

Tror jag hittade din profil och du bryr dig bara om k/d och inte ditt team du skulle göra alla en tjänst och gå tillbaka till cod
http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/ZHROOMS

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Förutom på min server där man blir bannad om man spawnar med cg

Låter trevligt, langa IP till servern

Uttalar mig inte speciellt mycket angående topic då jag har haft mitt BC2 i knappt en vecka.

Permalänk
Medlem

Var det inte du som tyckte att folk på FZ.se gnällde för mycket på BC2 och dice?

Sen är det ju inte precis svårt att skjuta skallen av folk över hela banor med shotgun heller så hur kan ni direkt dra slutsatsen att det är fuskare?
Förstår inte varför dice inte gjort något om saken dock...

Permalänk

Spelar man annat än recon med sniper så är det bara springa som en idiot hela tiden och räkna med att dö något iaf, alla senarion du nämner har hänt mig flera gånger och jag har också utsatt andra för det så det är inte tur, fusk eller liknande.

Själv HSar jag snipers med rank 50 med M16A2 ganska ofta utan problem över halva banan, så det är bara en vane grej och som det låter så är du för van med sniper.

Permalänk

Ser man ett nöje i att fisa i en buske som sniper och samla stats istället för att SPELA SPELET så ja, då kanske man tycker bc2 e kasst. 2.46 k/d betyder inte att du e duktig, de betyder att du lirar inaktivt istället för att lira för laget vilket ger bäst resultat på ett sånt här spel.

Tycker du verkligen att det är så hemskt att du kan bli dödad när du väl spelar riktigt så kan jag bara rekommendera dig att lira crysis istället och hoppas att nanosuiten håller dig vid liv om du själv inte klarar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasidop:

Låter trevligt, langa IP till servern

Uttalar mig inte speciellt mycket angående topic då jag har haft mitt BC2 i knappt en vecka.

Inte upp just nu Men kommer nog upp snart igen. Den heter/hette NO CARL GUSTAV - SQDM

Dock så skämms jag rätt mycket för jag använde mycket cg i början av min bc2 karriär. Det var några månader sen jag spelade med den dock.

Visa signatur

"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Tja, det är väl olika vad man tycker är roligt.
Jag kommer ihåg en gång när jag hamnade i en squad med tre andra bra lagspelare. Två combat, jag var medics och en var ingeniör. Vi gick i en grupp, som squad, och attackerade. Vi var helt överlägsna tillsammans. Så fort vi stannade upp vid någon eldställning lade jag ut min medic kit, och poängen bara haglade in, för de andra drog hela tiden på sig skada. Ingeniören dog hela tiden så jag fick ressa honom. Det var väldigt intensivt och kul att se paniken hos det andra laget när ingenting de gjorde kunde stoppa oss (Nåväl många av dem var nog noobs). Vi bara drog from mcom till mcom och ägde. Flera gånger så fick jag mer än 500 poäng utan att det slutade räkna på skärmen. Jag har för mig det slutade med 8000 poäng för mig, högst av alla. Att min K/D var typ 0/3 brydde jag mig mindre om då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Känns som ett l2p issue tbh.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Servrar där CG och Recon limits är kan fara åt helvete tycker jag, därför jag gillar Gotland.
När man inte får använda RPG på infanteri t.ex är ju helt värdelöst.

Till TS så lär dig spela spelet istället, alla whinar då och då, det går bättre någon dag än någon annan.
Men du ska inte skylla ifrån dig på spelet, massa annat folk spelar ju bra, bara för du inte gör det jämt är de inte spelet fel, snarare ditt.

Bit i det sura äpplet och face it!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ihåg 1942 och BF2? Ioförsig laggade BF2 för mycket för att snipra ordentligt...

Hursom, där var det värsta lagkänslan när 5 stycken sprang o tog över flaggor och det flög runt bilar, pansarvagnar, granater, artilleri och helikoptrar utav bara fan. I BC2 blir sniperserna artilleribombade, flaggorna är irrelevanta och pansarvagnarna står still och får 2/1, jävligt realistiskt... I BF2 fick man alltid 5-6 kills med tanken, vad speglar äkta krig bäst? Assault är så jävla otacksamt, banorna är alldeles för öppna. Tycker om banorna som Karkand och Road to Jalalabad (BF2) för där fanns det helt öppna fält men ändå riktigt tighta stadsbanor. BC2 har ju fan bara alperna med diverse stugor som sprängs i småbitar... Ångrar att jag köpte det.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]