spelar du war3 och (gillar tyskar)?*

Permalänk

Har hört att tyskar kallar porrfilm för svenskvänstern men det är ju dom som är inne på porr. Äter dom älgskit eller är det en myt någon som vet?

Permalänk

tyckte allt på den sidan stämmde, tyskar är helt enkelt... dumma. Det enda bra med tyskland är Rammstein

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
tyckte allt på den sidan stämmde, tyskar är helt enkelt... dumma. Det enda bra med tyskland är Rammstein

älskar när folk säger sådant och sen har felstavningar i meningen

Visa signatur

Homer:Operator! Give me the number to 911!

Permalänk
Medlem

tack jag blev precis dumförklarad.
och i tyskland har man obligatorisk engelska.

sen till alla er som kan skratta åt oss tyskar bakom internet, fegisar.
inte att förglömma är att tyska är det största språket i Europa.

har ni något emot tyskar så låt det vara konstruktivt, sidan är komiskt men ni är bara tragiska.

Permalänk
Medlem

Fransmän är jobbigare på BNet

Permalänk
Medlem

En kompis släkting var i tyskland har jag för mig. Jag tror att han hade en tröja med typ "USA" på sig eller nått, varpå han får höra en massa kommentarer om allt USA hade gjort. Han väser då "Hitler, hitler" varpå alla tyskar blir tysta. Äh, kommer inte riktigt ihåg. Coben, berätta hur det gick till. Om det nu var du som sa det.

Hur som helst. Frankrike och Tyskland är fan de omognaste länderna i europa. Tyskland vägrade att komma på ett EU möte bara för att det var dubbat till Franska, men inte till tyska. Eller om det var tvärtom.. Kan dom inte bara lära sig engelska ffs?! Varför måste dom hela tiden tro att dom är bättre än alla andra? Det gäller såklart inte alla från tyskland, men de flesta man möter på internet är så.

Förresten, kinesiska är ett av de största språken i Asien. Ska vi lära oss av kineserna?

Permalänk
Avstängd

Tyskar.. dom är inte så farliga..
Dom dummaste är ju lätt frans-männen, så jävla
korkade.. Iaf på WC3 eller Frozen Throne..

Visa signatur

"Hybrid-användare kör både Mac och PC"
"Nytt Sömn Rekord: 17 Timmar I Sträck"
"Folk är fan dumma"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lowe
tack jag blev precis dumförklarad.
och i tyskland har man obligatorisk engelska.

sen till alla er som kan skratta åt oss tyskar bakom internet, fegisar.
inte att förglömma är att tyska är det största språket i Europa.

har ni något emot tyskar så låt det vara konstruktivt, sidan är komiskt men ni är bara tragiska.

När började dom med obligatorisk engelska egentligen?

Jobbar i borås djurpark och har träffat ett par tyska familjer. INGEN av dom har kunnat engelska, dom har stått och pekat och pratat tyska i tro om att jag kan deras skitspråk.

Sen så i w3 har man träffat tyska personer som kan liiite engelska, typ väldigt basic. Och när man fråga hur gamla dom är så kan dom vara uppemot 20 år.

Nä, tyskar och engelska går lika bra ihop som Amerikanare och fettfri mat.

Men det finns ju såklart tyskar som är helsköna, men dom har lite för stor del av idioter där som tror att dom är dom enda i världen och resten är vildar. Lite Amerikastil.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Hur som helst. Fransmän och Tyskar är fan de omognaste länderna i sverige.

hmm,
1) Europa
2) Hur kan fransmän och tyskar vara länder?
3) Sen kan man diskutera kring om denna tråd är kränkande eller inte. Aja, överlåter det till er andra(!) :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobban
hmm,
1) Europa
2) Hur kan fransmän och tyskar vara länder?
3) Sen kan man diskutera kring om denna tråd är kränkande eller inte. Aja, överlåter det till er andra(!) :S

Jamen. Doh! Jag skyller på koffeinbrist

Permalänk
Medlem

himmla sjysst tråd tycker jag *inte*
kan ni inte hålla för er själva att ni inte gillar tyskar elr vad det är frågan om

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
När började dom med obligatorisk engelska egentligen?

Jobbar i borås djurpark och har träffat ett par tyska familjer. INGEN av dom har kunnat engelska, dom har stått och pekat och pratat tyska i tro om att jag kan deras skitspråk.

Sen så i w3 har man träffat tyska personer som kan liiite engelska, typ väldigt basic. Och när man fråga hur gamla dom är så kan dom vara uppemot 20 år.

Nä, tyskar och engelska går lika bra ihop som Amerikanare och fettfri mat.

Men det finns ju såklart tyskar som är helsköna, men dom har lite för stor del av idioter där som tror att dom är dom enda i världen och resten är vildar. Lite Amerikastil.

eftersom jag har bott i tyskland och gått i skolan där så kan jag till 100% säga att de har engelska i skolan.
och att kalla mitt modersmål "skitspråk" tycker jag är kränkande. du borde kanske jobba lite på attityden?

och ja _mandarin_ är världens största språk och snackast framförallt i Kina, varför är då engelska ett krav hela tiden. pga av USA. Det jag säger är att tyskarna förmodligen är lite för "stolta" (bångstyriga kallas det även ) för att lära sig engelska.
När jag bodde där så hjälpte jag min engelska lärare på lektionerna. det förklarar hur mycket de kan.

Permalänk
Medlem

Det som gör tyskar "dumma" är att de inte förstår engelska när man spelar med dem, det än nästan omöjligt att försöka få dem att förstå. Och det är lika omöjligt att förstå dem. Jag tror alla europeiska gamers skulle tjäna på att lära sig tyska, för tyskarna vill inte lära sig engelska.:D

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lowe
eftersom jag har bott i tyskland och gått i skolan där så kan jag till 100% säga att de har engelska i skolan.
och att kalla mitt modersmål "skitspråk" tycker jag är kränkande. du borde kanske jobba lite på attityden?

och ja _mandarin_ är världens största språk och snackast framförallt i Kina, varför är då engelska ett krav hela tiden. pga av USA. Det jag säger är att tyskarna förmodligen är lite för "stolta" (bångstyriga kallas det även ) för att lära sig engelska.
När jag bodde där så hjälpte jag min engelska lärare på lektionerna. det förklarar hur mycket de kan.

Anledningen till att engelska är ett så stort språk och idagens läge är ett obligatoriskt ämne beror inte på USA. Utan på Storbritanniens industrilisering och colonisering förr i tiden. Det vi läser i skola är inte Amerikanska utan Engelska.

Och jag står för att jag tycker att tyska är ett skitspråk, det är inget kränkade mot dig eller nån annan tysk person. Om du skulle tycka att svenska va ett skitspråk så är det ett angrepp mot språket, inte personerna som talar det.

Anledningen till det är att jag tycker det är att i min åsikt är tyska ett fult och rent av vidrigt språk i mina öron. Hela språket låter som slödder i mina öron.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

helt rätt hahah

Permalänk
Medlem

HAHA lol det stämmer fan, tyskar är helt borta i huvudet

Visa signatur

"Jag kan inte stänga fönstret, det är ett fönster i vägen"

Permalänk
Medlem

haha så rätt... =D

Men ärligt, tyskar och fransmän är verligen ett släkte för sig när man spelar WC3.

Permalänk
Medlem

Tyskarna dubbar alla filmer!

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av graffe-mannen:

Tyskarna dubbar alla filmer!

Precis som fransmännen då. Undrar "vem" som började härma "vem"

Förövrigt så håller jag med Beengalas. Även om vi tycker att tyska är skitfult och låter som sludder så kan inte du, Lowe, säga att det är kränkande mot dig.

Och angående det så är inte Frankrike likadant som Tyskland för en gångs skull. Språket aeger och speciellt svordomarna

Citat:

Ursprungligen sagt av Merovingian (The Matrix Reloaded):

Som att torka sig i arslet med siden

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

mera förslag på skämt tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CurunirOfValinor

Förövrigt så håller jag med Beengalas. Även om vi tycker att tyska är skitfult och låter som sludder så kan inte du, Lowe, säga att det är kränkande mot dig.

sen var det ju så att beengalas inlägg inte var riktigt så oskyldigt:
"Men det finns ju såklart tyskar som är helsköna, men dom har lite för stor del av idioter där som tror att dom är dom enda i världen och resten är vildar. Lite Amerikastil."

Visa signatur

Homer:Operator! Give me the number to 911!

Permalänk
Medlem

sidan är uppdaterad!!! ;D; D;;D ;D; D;;D;D;D ;; så ni vet hoho .
http://www.germansarestupid.tk

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Ok, tyskarna på Battle.Net är värdelösa på engelska och de går knappt att spela med i RTS spel eftersom de inte förstår vad man säger, men den sidan var bland det lägsta jag nånsin sett....

Jag skulle vilja se en americansarestupid.* sida också. För övrigt tycker jag att Tyskland har varit ett av de absolut bästa länderna i världen, att tyskar är ett extremt bra folk och att deras språk är väldigt häftigt.

Undrar just också vad folk hade sagt om det hade varit tyska som hade varit det dominerande språket i världen istället för engelska.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

k thnx synpunkter uppskattas, tycker ni jag ska fortsätta med sidan? eller är det bara waste of time.. inte så roligt eller?

Permalänk
Medlem

den är väl ok

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Campaigner
Ok, tyskarna på Battle.Net är värdelösa på engelska och de går knappt att spela med i RTS spel eftersom de inte förstår vad man säger, men den sidan var bland det lägsta jag nånsin sett....

Jag skulle vilja se en americansarestupid.* sida också. För övrigt tycker jag att Tyskland har varit ett av de absolut bästa länderna i världen, att tyskar är ett extremt bra folk och att deras språk är väldigt häftigt.

Undrar just också vad folk hade sagt om det hade varit tyska som hade varit det dominerande språket i världen istället för engelska.

tyska är fult--- inget väre språk än tyska ---tyskar kan inte eng ffs ---det mesta som står på den sidan är sant................................

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk

Keep up the good work!. Psypuls, vi var ett AT team en gång i tiden. Tror inte du kommer ihåg.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

jag som tycker amerikaner är dumma

kolla bara den här http://espen.atc.no/espen/snowtowcar.wmv

edit: har en till film när en amerikan hoppar upp på vindrutan på en höjd chevy pickup när har kör!

Visa signatur

Antec SLK3000B | Tagan 480W | AMD A64 3000+ Winchester | Zalman CNPS7000B-CU | MSI RS480M2 | 1x512 A-data Vitesta PC4000 | Sapphire X700Pro 128mb | Seagate 120+200GB
var snäll och CITERA när du skriver till mig :)

Permalänk
Medlem

haha fan vad jag skratta när allt drogs sönder i bak på bilen.

Permalänk
Medlem

Tur att dom har ban på *!*@*.de i #sweclockers