Permalänk

sleep:

Givetvis så kostar det att producera musik, betala artisterna och marknadsföra etc. Men faktumet kvarstår att skivbolagen fortfarande har lika många eller fler anställda internt och de kostar "bara mera för varje år". Mr. Siljemark, VD för Warner Music har en lön på 4,6 miljoner! Kenth Muldin, VD för inkasseringsföretaget STIM har bara en blygsam lön på 1,2 miljoner! Musikindustrin måste självsanera sig självt genom att kapa kostnader och hitta på smarta sätt att billigare producera musik och ge mer pengar till artisterna och "underleverantörer"(producenter). Idag är det skivbolagens jättelöner och krav på "superhög" lönsamhet som gör att det inte finns något stopp.

Artisterna blir drabbade av "piratkopieringen", det förstår jag!, men främsta problemet är att deras "arbetsgivare" inte förstår att de måste hitta nya vägar för att ge mer pengar över. Jag tycker även det ger helt fel signaler när svenska chefer för musikbolag ökar sina VD löner till helt orimliga belopp varje år och sedan hävdar att allt beror på piratkopieringen. Nästan 5 miljoner i årslön för en skivbolagschef som omsätter 100-200 miljoner per år är det högsta jag någonsin hört!, 5 miljoner kostar en arbetsgivare nästan 7 miljoner!, det är ju 7% av en omsättning på 100 miljoner.

Jag tror inte heller artisterna är medvetna om att deras arbetsgivare är den stora "boven", många artister som fått veta skivbolagens orimliga lönerna och kostnader har "tappat andan".

Mvh

Jens

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOS-JensofSweden
sleep:

Givetvis så kostar det att producera musik, betala artisterna och marknadsföra etc. Men faktumet kvarstår att skivbolagen fortfarande har lika många eller fler anställda internt och de kostar "bara mera för varje år". Mr. Siljemark, VD för Warner Music har en lön på 4,6 miljoner! Kenth Muldin, VD för inkasseringsföretaget STIM har bara en blygsam lön på 1,2 miljoner! Musikindustrin måste självsanera sig självt genom att kapa kostnader och hitta på smarta sätt att billigare producera musik och ge mer pengar till artisterna och "underleverantörer"(producenter). Idag är det skivbolagens jättelöner och krav på "superhög" lönsamhet som gör att det inte finns något stopp.

Artisterna blir drabbade av "piratkopieringen", det förstår jag!, men främsta problemet är att deras "arbetsgivare" inte förstår att de måste hitta nya vägar för att ge mer pengar över. Jag tycker även det ger helt fel signaler när svenska chefer för musikbolag ökar sina VD löner till helt orimliga belopp varje år och sedan hävdar att allt beror på piratkopieringen. Nästan 5 miljoner i årslön för en skivbolagschef som omsätter 100-200 miljoner per år är det högsta jag någonsin hört!, 5 miljoner kostar en arbetsgivare nästan 7 miljoner!, det är ju 7% av en omsättning på 100 miljoner.

Jag tror inte heller artisterna är medvetna om att deras arbetsgivare är den stora "boven", många artister som fått veta skivbolagens orimliga lönerna och kostnader har "tappat andan".

Mvh

Jens

Om det är okej att jag frågar, hur mycket tjänar du?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Jens har mailat dig ang. FW, men inget svar än så länge.

Permalänk

DenBlåaTomburken:

Cirka 350 000 kr före skatt per år, dvs. 29 000 per månad före skatt.

Jumbo:

Ligger i din e-mail nu.

Mvh

Jens

Permalänk
Medlem

http://www.realtid.se/ArticlePages/200506/08/20050608173451_R...
- Jens och piratkopiering.

http://www.realtid.se/ArticlePages/200501/19/20050119233602_R...
- Anda kan man inte betala skulder?

http://www.realtid.se/ArticlePages/200511/09/20051109151730_R...
- Vem fick betala?

http://www.realtid.se/ArticlePages/200412/10/20041210121235_R...
- Det var ocksa for dyrt.

http://www.realtid.se/ArticlePages/200412/09/20041209223120_R...
- IOPS

http://www.realtid.se/ArticlePages/200411/10/20041110115130_R...

Nu rakar ju Realtid vara sveriges naringslivs storsta skvallertidning, nastan i klass med Se & Hor, men det ar helt klart intressant lasning och valdigt mycket ar ganska svart att debattera, skitsnack bemots val lika bra med mer skitsnack antar jag.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk

Hauk:

Varför tror du dessa artiklar bara skrevs av Realtid ?

Realtid är en relativ nystartad nättidning, bakom tidningen står Jonas Wiwen-Nilsson. Realtid (Alternativ Media Stockholm AB) gjorde en förlust på nära 2 miljoner föregående år och Jonas Wiwen-Nilson har jagats för obetalda studieskulder. Den stora förlusten fick topp-juristpappan Tore lösa. Jonas har hamnat i många bråk, senast i kriget med N24

http://www.idg.se/ArticlePages/200508/29/20050829140936_IW/20...

Du måste förstå att en sån tidning som Realtid tummar på "journalistiken" och inte kontrollerar bakgrundsfakta för att få publicitet. Många större tidningar har inte efter Olle's första artikel valt att i större utsträckning citera hans artiklar eftersom bakgrundsfaktan är så dålig.

EDIT:

Du kan ju själv enkelt avgöra det, varför tror du inte Olle förstod att spelarna verkligen var trasiga när det fanns 10 anställda som kunde bekräfta det, dessutom fanns det bilder och serienummer på de reparerade spelarna?

och varför får jag dessa e-mail:

Hi Jens,

Hope everything is going well with you and your company.

I've read a newsletter regarding to your company in Sweden.

Anyway I need to say sorry for that. It seemed that I made a big mistake to introduce IOPS mp3 player to your company. Just wish you have good success in your new business.

//

Your soones reply would be appreciated.

Tks,

Mimi Pak

Mvh

Jens

Permalänk

Det här är inte bara riktat mot Jens, men: det finns ju flera som jobbar för olika företag här på Sweclockers som inte tar del i övriga diskussioner överhuvudtaget utan bara svarar/kommenterar i trådar om deras produkter. Visst, det kan ses som bra service, men detta är ändå ett diskussionsforum och dessa personer utnyttjar ju det i stort sett för "egna, kommersiella intressen" (lite dålig beskrivning, men ni förstår). Jag tycker egentligen att det här är lite fel, även om det naturligtvis är trevligt att företagen kommunicerar med kunderna på andra sätt än reklam och support, och att man kan föra någon sorts diskussion (tyärr med inslag av personliga påhopp) med Jens i detta fall. Det här är kanske fel plats att ta upp det, men... ja, vad tycker ni?

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk
Medlem

jag har aldrig haft något problem med jos.

Både jag och min brorsa köpte varsin mp-120 och har fått en supersupport, angående firmwires och annat.

När min spelare hade gått sönder, så sa dom bara, ge mig din adress, så fick jag hem en påse som jag skickade in min trasiga mp3 i. Sedan fick jag en helt ny 2 veckor senare.

mp-120 är förövrigt den bästa mp3n i den prisklassen jag haft o göra med.
Grymt sugen på en mp500, men har nog inte riktigt råd;p

Sen, till jens. Borde man inte få kunna komma o köpa spelare osv direkt i en liten butik i Västerås? Vore väldigt trevligt eftersom jag bor där

Visa signatur

Nillithion and his Alminduors gonna have this world as there own

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dagol
jag har aldrig haft något problem med jos.

Både jag och min brorsa köpte varsin mp-120 och har fått en supersupport, angående firmwires och annat.

När min spelare hade gått sönder, så sa dom bara, ge mig din adress, så fick jag hem en påse som jag skickade in min trasiga mp3 i. Sedan fick jag en helt ny 2 veckor senare.

mp-120 är förövrigt den bästa mp3n i den prisklassen jag haft o göra med.
Grymt sugen på en mp500, men har nog inte riktigt råd;p

Sen, till jens. Borde man inte få kunna komma o köpa spelare osv direkt i en liten butik i Västerås? Vore väldigt trevligt eftersom jag bor där

Varför betala överpris på en produkt som bara har fått deras logo på sig?

www.ebay.com där finner du exakt samma skit till mindre pengar.

Permalänk

Lite besviken på JoS ni tyväär. Skickade in min mp500 med hörlurar då ljudet hade blivit helt /&%¤. Skickar med hörlurar som det stod i intruktionerna. Fick tillbaka den idag. Utan hörlurar. Känns j*vligt ruttet... Ska ringa dem imorogn och höra vad som har hänt.

Förövrigt så önskar jag bara JoS lycka till i framtiden! Bara för en sådan här "liten" miss så kommer ni fortfarande ha mig som kund, det kan jag lova

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Tusse" Torvald
Det här är inte bara riktat mot Jens, men: det finns ju flera som jobbar för olika företag här på Sweclockers som inte tar del i övriga diskussioner överhuvudtaget utan bara svarar/kommenterar i trådar om deras produkter. Visst, det kan ses som bra service, men detta är ändå ett diskussionsforum och dessa personer utnyttjar ju det i stort sett för "egna, kommersiella intressen" (lite dålig beskrivning, men ni förstår). Jag tycker egentligen att det här är lite fel, även om det naturligtvis är trevligt att företagen kommunicerar med kunderna på andra sätt än reklam och support, och att man kan föra någon sorts diskussion (tyärr med inslag av personliga påhopp) med Jens i detta fall. Det här är kanske fel plats att ta upp det, men... ja, vad tycker ni?

skillnaden mellan jens & mikaelC jämfört med andra företag är att de inte "promotar" produkter utan håller koll så att alla är nöjda, ställer frågor om vad de kan göra bättre, vad vi ser viktigast hos en hörlur eller internat butik. Ser gladeligen att jens och mikaelC forsätter att vara aktiva på forumet då många får hjälp via er och ni hjälper till att hålla en bra stämming i forumet. Andra företag ptomotar ju deras butik eller produkter på ett annat sätt än mikaelC & Jens.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Defdog:
Varför betala överpris på en produkt som bara har fått deras logo på sig?
>> Du betalar inte ett överpris.

Otidblom90:
>> Förmodlingen har någon hos oss missat det, ring mig eller Johan imorgon så fixar vi det.

Permalänk
Medlem

Har en liten fråga bara, nu när fm-sändarna ska bli lagliga, vad är det för komponent som satt i mp-300? Skulle gärna vilja veta då min har en firmware med sändar möjligheten men ingen krets i.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOS-JensofSweden
Defdog:
Varför betala överpris på en produkt som bara har fått deras logo på sig?
>> Du betalar inte ett överpris.

Otidblom90:
>> Förmodlingen har någon hos oss missat det, ring mig eller Johan imorgon så fixar vi det.

JOS, förklara lite tydligare vad det är som jag inte betalar överpris för.

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst alla inlägg (några riktigt dumma som killen med texten "han e fucked up") Så står min åsikt oförändrad. För det första är Jens Nylander en sann entrepenör som lyckats med sin affärside. För det andra så borde folk veta att tidningar brukar safta på artiklar utan att ljuga (Kalla det en gråzon om du så nu vill) Sist men inte minst tycker jag att Jens genom att skriva sina åsikter och förklaringar här inne bara visar att han bryr sig om sina produkter,företag och konsumenter och inte är som många andra stora företagare och skiter i den "enskilde" personen utan bara kollar på det totala.

Jag hade en Jos mp3..Den med svag fm sändare..Kunde sitta i bilen och lyssna på mina mp3 låtar utan kabeltrassel och andra utgifter. Att staten bestämde sig för att man måste ha tillstånd för en svag fm sändare och stämde jos tycker jag var en löjlig sak.

Mitt inlägg reflekterar mina åsikter,jag pratar för mig och inte för en grupp...

Visa signatur

You cant dodge this bullet cause this aint The Matrix....

Permalänk
Medlem

Anledningen till att folk klagar är att vissa människor helt enkelt behöver något att klaga på för att klara av vardagen. Sen om det är berättigat eller inte det spelar ingen roll, så länge man fått det gjort. För ttänk om någon faktiskt skulle göra något rätt någongång, och dessutom tjäna en hacka på det. En sådan värld kan vi inte leva i, eller?

Tycker jens med flera gör ett bra jobb, skitbra att ni kommer hit och frågar vad vi konsumenter faktiskt vill ha och hur vi vill ha det gjort. Fortsätt med det.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kottkrig
Anledningen till att folk klagar är att vissa människor helt enkelt behöver något att klaga på för att klara av vardagen. Sen om det är berättigat eller inte det spelar ingen roll, så länge man fått det gjort. För ttänk om någon faktiskt skulle göra något rätt någongång, och dessutom tjäna en hacka på det. En sådan värld kan vi inte leva i, eller?

Tycker jens med flera gör ett bra jobb, skitbra att ni kommer hit och frågar vad vi konsumenter faktiskt vill ha och hur vi vill ha det gjort. Fortsätt med det.

De du skrivit är sant i mina ögon.Samt att vissa människor vill göra sig viktiga och ha uppmärksamhet när man klagar på Produkter och liknande. Man tror att folk då kommer att se upp till dig och tänka att du är vis och vet mycket. Då kan jag bara säga. Gör det bättre själv då om du är så jävla vis och duktig. Någon som tänkt på detta?

Visa signatur

You cant dodge this bullet cause this aint The Matrix....

Permalänk

Def_dog:

JOS, förklara lite tydligare vad det är som jag inte betalar överpris för.

Förklaring:

Det har aldrig funnits någon kund som betalat ett överpris för våra produkter. JOS har alltid producerat i större volym vilket innebär att vi pressar alla leverantörer kontinuerligt. Vi har skapat smarta logistik lösningar genom att exempelvis inte göra förpackningarna utomlands vilket gör att kan kapa kostnader och fortfarande frakta våra varor på flyg för att det ska gå fort. Vi producerar förpackningar, manualer lokalt och köper våra tillbehör från andra leverantörer för att "verkligen" se till att våra varor är prissatta attraktivt.

Om vi nu hade tagit ut ett "överpris", borde ju vår lönsamhet ha varit bättre - eller har jag fel ? Inte heller hade vi stora kostnader, vi var mellan 6 anställda första två åren och det sista var vi 10 anställda.

Enligt din filosofi skulle alla inklusive Clas Ohlsson, Biltema, IKEA ha överpriser, deras marginaler är långt över vår - men jag antar att du tycker dom är prisvärda.

Mvh

Jens

Permalänk
Medlem

Utan att veta hur båten har styrts eller att ens ta debatten så vill jag bara inflika en sak om media som jag trodde alla visste.
Man skriver vad folk vill läsa och vad som ger publicitet hellre än att basera det på fakta. Så var lugna med att döma personer utifrån fakta på nätet. En vacker dag är det ni själva som är felaktigt uthängda och det är oerhört frustrerande och sorgligt.

Cheers!

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Utan att veta hur båten har styrts eller att ens ta debatten så vill jag bara inflika en sak om media som jag trodde alla visste.
Man skriver vad folk vill läsa och vad som ger publicitet hellre än att basera det på fakta. Så var lugna med att döma personer utifrån fakta på nätet. En vacker dag är det ni själva som är felaktigt uthängda och det är oerhört frustrerande och sorgligt.

Cheers!

Äntligen någon som påpekar detta!

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Medlem

Tycker det är skönt att vi har den kontakt vi har med Jens här på forumet.
Är tyvärr bara ett fåtal företag som har den viljan att vårda sitt företagsnamn.
Och när det dessutom är en så passt högt uppsatt person i företaget som gör det. Det ska Jens ha en stor applåd för, och alla andra som vågat visa framfötterna här. Tycker du har en sund syn på piratkopieringen och problemen bakom detta. Förstår däremot inte ditt agerande mot din förra arbetsgivare. Eller rättare sagt dubbelmoralen i efterspelet.
Men alla kan vi göra misstag, det är trots allt only human.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_wiz
Tycker det är skönt att vi har den kontakt vi har med Jens här på forumet.
Är tyvärr bara ett fåtal företag som har den viljan att vårda sitt företagsnamn.
Och när det dessutom är en så passt högt uppsatt person i företaget som gör det. Det ska Jens ha en stor applåd för, och alla andra som vågat visa framfötterna här. Tycker du har en sund syn på piratkopieringen och problemen bakom detta. Förstår däremot inte ditt agerande mot din förra arbetsgivare. Eller rättare sagt dubbelmoralen i efterspelet.
Men alla kan vi göra misstag, det är trots allt only human.

Klart han ska in här och bli vän med alla, hur skall han annars kunna få tillbaka statusen som JOS-imperiet hade en gång i tiden. Tror nog ganska skarpt att de kan glömma de kunderna som gick förlorade även om en del ger företaget en andra chans.

Det finns alltid en baktanke med allt.

Permalänk
Medlem

Jag är inte nog insatt i allt detta för att kunna säga någonting säkert men alla kommentarer om hur dåliga JOS är känns omotiverade.

För det första, alla som klagar på överpris:
Även om dom tog "överpris" så är det faktiskt de som köper som måste ha någon typ av ansvar över vad det är de köper.
Företag jobbar för att få vinst, de gör ingenting gratis.
Jag tyckte att JOS var lite dyra så jag köpte ingen, men det betyder inte att jag tycker att JOS borde sålt sakerna billigare för det är varje företags rätt att sätta priserna på sina produkter iallafall om man inte försöker luras genom att hävda saker som inte är sanna.

För det andra, är det någon som verkligen har någon konkret kunskap om JOS som företag och varför de gick i konkurs för en artikel i en tidning är inte precis den säkraste källan

För det tredje:
Lite bättre argument än "Jens suger" måste man allt komma med

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk

Jag köpte en jos mp 120 som pajade efter något år men eftersom jag flyttade till vietnam då så fick jag aldrig tid att lämna in den har prövat all ny firmware omformatering allt! men den är hel konstig när man setter på den så står det jos och allt det där men sen så står det jos igen och den stänger av sig! väldigt frustrerande men jag kritiserar inte jens för det....

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk

Det är inte läge att prata om "överpris" i detta fall. Ett överpris skulle vara ett pris som konsumenten inte är villig att betala, vilket inte sker i fallet JOS. Inte heller kan man endast kolla på vinstmarginaler för att avgöra om det är ett "överpris". Jag jobbade tidigare i musikaffär i stockholm med försäljning av instrument. Inte sällan betalar konsumenten 40-50% mer än vad vi betalade för produkten (netto). Vinsten i sig, efter finansiella poster, var inte märkvärdig.

Diskussionen om skivbolagens roll i musikförsäljning är intressant. Istället för att värna och ta tillvara på de nya försäljningsvägarna som internet medför, bekämpar man ny teknik och stoppar huvudet i sanden. Skivbolagens roll har marginaliserats idag. Kvar blir förlagen och företag som Apple etc.

Permalänk
Medlem

Ärligt talat, det finns inlägg i den här tråden som borde få avsändarna att skämmas. Det upphör aldrig att förvåna hur mycket avundsjuka och illvilja som forsar ut när svenson får tillfälle att snacka dynga anonymt.

Det är utmärkt att Jens o. company hänger här. Så länge de inte kör ubåtar utan tydligt visar vilka de är utgör deras närvaro en ren bonus för alla oss som postar på forumet. Att kunna få officiella besked om olika saker och ting är kanon. Och det står alla fritt att värdera den informationen bäst de vill.

Efter att ha läst det mesta i den här tråden måste jag säga att den har förstärkt mitt tidigare intryck - Jens är en lirare som jag mycket hellre är kund hos än har affärer ihop med. Kanske ska ta mig en titt på hörlurarna också, den dag de kommer.

(Disclaimer: äger en JOS MP-130 som jag har använt dagligen in 15 mån och som funkar klockrent... peppar, peppar.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Def_Dog
Klart han ska in här och bli vän med alla, hur skall han annars kunna få tillbaka statusen som JOS-imperiet hade en gång i tiden. Tror nog ganska skarpt att de kan glömma de kunderna som gick förlorade även om en del ger företaget en andra chans.

Det finns alltid en baktanke med allt.

Du verkar verkligen ha ett horn i sidan till Jens,
alla har nog förstått det nu.

Sweclockers är stort, men nog inte tillräckligt för att ge
Jens imperiet tillbaka. Det får han nog klara själv.

Tror inte många har tillräckligt på fötterna för att sitta här
och dömma Jens. Det Aftonbladet m.fl skriver är rubriker som säljer
lösnummer.

Mer eller mindre alla vet vem Jens är, men hur många vet vem
du är?
Kom igen när du kört ditt eget race så kan du få en
analys av sweclockers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Du verkar verkligen ha ett horn i sidan till Jens,
alla har nog förstått det nu.

Sweclockers är stort, men nog inte tillräckligt för att ge
Jens imperiet tillbaka. Det får han nog klara själv.

Tror inte många har tillräckligt på fötterna för att sitta här
och dömma Jens. Det Aftonbladet m.fl skriver är rubriker som säljer
lösnummer.

Mer eller mindre alla vet vem Jens är, men hur många vet vem
du är?
Kom igen när du kört ditt eget race så kan du få en
analys av sweclockers.

Så du menar helt allvarligt att det tidningarna har skrivit i fallen gällande deras service är falsk info för att kunna kränga lite extra nummer? Väck mig ifall jag sover för jag vet att det inte är så, de har haft stora, riktigt stora problem och jag dömer ut dom pga det likväl som jag inte vänder mig till en affär där dom inte kan hjälpa mig som kund. Det finns fler som gör likadant som mig så jag är nog inte ensammen om det.

Har absolut inget emot Jens eller vem/vilka det nu än är som bedriver JOS men jag ogillar bara själva konceptet som helhet.

Allt känns som taget från Boiler Room..

Permalänk

Otidblom90:
>> Förmodlingen har någon hos oss missat det, ring mig eller Johan imorgon så fixar vi det. [/B][/QUOTE]

Ringde idag. Det löste sig på mindre än en minut. Kallar jag support. Vissa kanske hävdar att de ej borde glömt första gången men det fixade sig snabbt! Finns ingent bättre än företag som gör rätt på sig!
Tack, än en gång.

Föresten Jens, när kan man använda poäng på Jens of Sweden's hemsida?

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av otidblom90

Föresten Jens, när kan man använda poäng på Jens of Sweden's hemsida?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]