Vart har ni hållit hus sedan ÖÄ stängdes ner?

Permalänk
Medlem

www.rabarbersquad.se

Mycket snack å trevligt folk

Visa signatur

i76700k@4,4 32 gb R295X2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storfisk
www.rabarbersquad.se

Mycket snack å trevligt folk

Jag kan inte göra annat än hålla med
Har dock varit kvar här ganska mycket, fast varit mindre aktiv i skrivandet. Gått över till lite motorrelaterade forum också.

Permalänk
Medlem

Flashback, Prisjakt, FZ och Kolozzeum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storfisk
www.rabarbersquad.se

Mycket snack å trevligt folk

Oh yes, vi är trevligast
Själv så gick jag över till swec lite mer allvarligt när FZ.se blev spärrat på jobbet och då hade ÖÄ precis försvunnet...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Jag joinar tåget.

Same, sen spårade det ur för nåra månader sen och då flydde jag.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem

Haha fasen va kul det är att se alla gamla namn igen, Nidas, Ilja, Ferret, Loaded, Loki mfl.
Vad hette killen från Gävle?? Som skapade massa nya trådar, oftast läsvärda, men som var så otroligt pessimistisk?

DaBear, ThomasT kommer vi att få se dem?

Som svar på ursprungsfrågan, har varit kvar här hela tiden, men aktiviteten har inte varit särskilt hög. Har hängt på diverse andra froum också:

FZ, Techsweden, Zatzy, SSR, mfl.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Haha fasen va kul det är att se alla gamla namn igen, Nidas, Ilja, Ferret, Loaded, Loki mfl.
Vad hette killen från Gävle?? Som skapade massa nya trådar, oftast läsvärda, men som var så otroligt pessimistisk?

Det måste vara "liv&helvete" du menar :D.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ramzon
Det måste vara "liv&helvete" du menar :D.

Ja, så hette han:)

Permalänk
Medlem

Hängde kvar här på Swec! I början kändes det lite segt när ÖÄ lades ner och jag vart lite inaktiv på forumet. Men sen upptäckte jag att forumet blev lite mer seriöst och att det var mer moget folk som hängde här så då blev det bättre, hoppas bara inte ÖÄ spårar ut som sist, har för mej att det vart en jäkla massa skittrådar, tror att jag själv bidrog med en o annan också dock!:)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mordecaien
Ute i världen

#sweclockers.com @ q-net är inte riktigt hela världen du.
Bara nästan

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa, elaajten, konvex, Tonasty4u, Skogix, Höken, Viqtory, Chewie och en massa annat folk.

Visa signatur

Laptop: Zepto 6214W, Core Duo @ 2.0 GHz, 2048 MB RAM, 100 GB 7200 rpm
Server: Asus A7N8X Deluxe 2.0, Athlon XP 2500+ Barton, 2*Corsair 1024 MB, 200 GB Seagate, 3*320 GB WD3200 varav 2*RAID Edition

Permalänk
Medlem

ÖÄ -> FFA aka grendosa -> FRM -> ÖÄ igen ;D

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viqtory
Same, sen spårade det ur för nåra månader sen och då flydde jag.

Det spårade ur när du blev mod och började leka Hitler...

Permalänk
Medlem

som många andra, hängde på siteburg med apanson och sweetfish. Sedan blev det grendosa > ffa > frm.

slutade dock skriva efter ett par månader när frm kom. Dock läste jag dagligen

l&h <3 och gutta för fan

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legogris
Hoppade runt med Loaded, k0rkad, Jambalaya, elsporkovic, McAn, Handa, elaajten, konvex, Tonasty4u, Skogix, Höken, Viqtory, Chewie och en massa annat folk.

Har hängt med freaksen above.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Har hängt kvar här på Swec och försökt mig på andra "ÖÄ-delar" på andra forum som ersättare. Men jag har inte funnit något med den mysiga stämning som var här förut.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

FB, minhembio och dvdforum som jag övergett pga de fascistoida moderatorerna.
Och FinalGear.

Permalänk
Medlem

Mitt liv tappade sin mening, så jag satt i karantän in ett par år.. Eller så hoppade jag runt lite forum till forum i hopp om att hitta ett likvärdigt.

Permalänk
Medlem

Flashback, fast där har jag varit i princip inaktiv i ett par veckor nu. Sen så har det väl varit småforum, communitys, och IRC. Har även blivit lite mer aktiv i den mystiska IRL-världen

Permalänk
Medlem

UNIX och Programutveckling

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Har även blivit lite mer aktiv i den mystiska IRL-världen

Berätta, hur är det där? Jag har hört att det finns tjejer?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Berätta, hur är det där? Jag har hört att det finns tjejer?

tjejer??? är det dom där varelserna som oxå går runt på 2 ben och ser ut som oss men endå inte?
har sett en sån någon gång tror jag?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

STCS & Flashback har det mest blivit.

Visa signatur

Datorn: AMD64 3800+ | GeForce 7800GTO | 1536MB PC3200 | 1320gb hdd |
Bilen | Last FM
Sådetså.

Permalänk

irc

Visa signatur

hollywoodstar