Need For Speed Pro Street

Permalänk
Medlem

Spelet åkte i sopnedkastet i dag efter ett och ett halvt dyngs jävlandes med att försöka få upp bilarna på bakhjulet. Det gick inte med vare sig ratt eller tangentbord. Det fanns flera fel med detta spel. Det var flera snabbuppgraderingar som inte tog. Pengarna snodde spelet men nån uppgradering fick man inte. Ska fan imej inte köpa nått mer NFS! Spel ska gå att slutföra . Man ska fan i mej inte fastna på nåt som är så svårt att man ej kommer vidare.
Nu flinar ni som är så fingerfärdiga att ni klarar allt galant. Flina ni. Men spelet ska för fan gå att ställa in för Ratt o pedal. Då gick det inte att hålla in handbromsen för då dog motorn.
Värsta skitspelet har sett sin sista dag i min dator
Och EA games kan se sig om efter andra kunder. Jag säger upp mig !!

Här har ni lite fuskkoder :

unlockallthings - tillgång till alla bilar
safetynet - extra reparationsmarker
mastercode - Funkade inte hos mej ivarje fall

Till det egna garaget:
mitsubishigofar - Mitsubishi evo 10
zerozerozero - Coke Zero Golf GTI
worldslongestlasting - Dodge Viper
itsaboutyou - Audi TT
horsepower - Saburu Impreza STI
HORSEPOWER - Cheva Chevelle SS
ENERGIZERLITHIUM - Energizer Lithium Dodge Viper SRT-10 in career mode

Money:
Cashmoney - 10000
castrolsyntec - 10000
reggame - 10000
1mi9k7e1 - 10000
l1is97a1 - 10000
w2iollo1 - 10000
1ma9x99 - 2000
W2IOLLO1 - 4000
L1iS97A1 - 8000
1Mi9K7E1 - 10000
LEIPZIG - Okänt vad det gör men codinmatningen godkänner.

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

Collectorsed& = Lås upp collectorseditionbilar. Och-tecknet ska vara med.

Tror det var så iaf.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Jag har nyss klarat Battle Machine. Kör Dodge Charger som drag, Mitsubishi Eclipse som grip och en Rx-7 som drift.

Asså, vissa bilar suger så hårt på drift. Ju mer hästar de har desto sämre är det. Körde en astrimmad Dodge Viper och en mindre trimmad Rx-7 på Rays Days. Vipers svängde som skit. Sen så Nissan Silvia S15 är jag också besviken på.

Sen körde jag Wheely med mustang GT500, när man ska dra iväg så svänger bilen till vänster samtidigt, går inte att svänga. Till slut så krockar man i en stolpe mitt på banan!

Den svänger inte, du blir fellinad från början spelar ingen roll hur seg bil du har. Fett störigt när framhjulen hänger i luften de första 400 metrarna på en wheelie tävling. Dåligt tycker jag.

Dodge Chargern går verkligen inte snabbare än 340km/h tycker nog att när man växlat upp bilen till max så ska den ligga och surdra kring 5000rpm och inte orka upp längre.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax
Spelet åkte i sopnedkastet i dag efter ett och ett halvt dyngs jävlandes med att försöka få upp bilarna på bakhjulet. Det gick inte med vare sig ratt eller tangentbord. Det fanns flera fel med detta spel. Det var flera snabbuppgraderingar som inte tog. Pengarna snodde spelet men nån uppgradering fick man inte. Ska fan imej inte köpa nått mer NFS! Spel ska gå att slutföra . Man ska fan i mej inte fastna på nåt som är så svårt att man ej kommer vidare.
Nu flinar ni som är så fingerfärdiga att ni klarar allt galant. Flina ni. Men spelet ska för fan gå att ställa in för Ratt o pedal. Då gick det inte att hålla in handbromsen för då dog motorn.
Värsta skitspelet har sett sin sista dag i min dator
Och EA games kan se sig om efter andra kunder. Jag säger upp mig !!

Här har ni lite fuskkoder :

unlockallthings - tillgång till alla bilar
safetynet - extra reparationsmarker
mastercode - Funkade inte hos mej ivarje fall

Till det egna garaget:
mitsubishigofar - Mitsubishi evo 10
zerozerozero - Coke Zero Golf GTI
worldslongestlasting - Dodge Viper
itsaboutyou - Audi TT
horsepower - Saburu Impreza STI
HORSEPOWER - Cheva Chevelle SS
ENERGIZERLITHIUM - Energizer Lithium Dodge Viper SRT-10 in career mode

Money:
Cashmoney - 10000
castrolsyntec - 10000
reggame - 10000
1mi9k7e1 - 10000
l1is97a1 - 10000
w2iollo1 - 10000
1ma9x99 - 2000
W2IOLLO1 - 4000
L1iS97A1 - 8000
1Mi9K7E1 - 10000
LEIPZIG - Okänt vad det gör men codinmatningen godkänner.

Var ska man skriva in dem:P?

Visa signatur

E6850@3900mhz|Asus 8800GTX 768mb@675/2100/1622(Core,mem,shader)|Asus P5K p35|Corsair DDR2 XMS2-6400 2048mb(866mhz)- 4-5-4-10|Creaktive E880|Xilence 700w|samsung 400gb 16mb SATA-2| D-tek Fuzion CPU & D-tek Fuzion GFX|APEVIA X-Cruiser|
SAMSUNG 226BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomax
Spelet åkte i sopnedkastet i dag efter ett och ett halvt dyngs jävlandes med att försöka få upp bilarna på bakhjulet. Det gick inte med vare sig ratt eller tangentbord. Det fanns flera fel med detta spel. Det var flera snabbuppgraderingar som inte tog. Pengarna snodde spelet men nån uppgradering fick man inte. Ska fan imej inte köpa nått mer NFS! Spel ska gå att slutföra . Man ska fan i mej inte fastna på nåt som är så svårt att man ej kommer vidare.
Nu flinar ni som är så fingerfärdiga att ni klarar allt galant. Flina ni. Men spelet ska för fan gå att ställa in för Ratt o pedal. Då gick det inte att hålla in handbromsen för då dog motorn.
Värsta skitspelet har sett sin sista dag i min dator
Och EA games kan se sig om efter andra kunder. Jag säger upp mig !!

Här har ni lite fuskkoder :

unlockallthings - tillgång till alla bilar
safetynet - extra reparationsmarker
mastercode - Funkade inte hos mej ivarje fall

Till det egna garaget:
mitsubishigofar - Mitsubishi evo 10
zerozerozero - Coke Zero Golf GTI
worldslongestlasting - Dodge Viper
itsaboutyou - Audi TT
horsepower - Saburu Impreza STI
HORSEPOWER - Cheva Chevelle SS
ENERGIZERLITHIUM - Energizer Lithium Dodge Viper SRT-10 in career mode

Money:
Cashmoney - 10000
castrolsyntec - 10000
reggame - 10000
1mi9k7e1 - 10000
l1is97a1 - 10000
w2iollo1 - 10000
1ma9x99 - 2000
W2IOLLO1 - 4000
L1iS97A1 - 8000
1Mi9K7E1 - 10000
LEIPZIG - Okänt vad det gör men codinmatningen godkänner.

Bra, en till som äntligen har insätt att NFS har blivit skit.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Här är en till, var väl bra grafik men allt för många fel. Dessutom en smula orealistiskt men det är ju upp till mig, bilspel ska vara realistiska enligt mig men jag är ju som jag är också. Tacka fan för Richard Burns Rally! Där kan bilen vara slut efter 15 sek om man har otur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NOOb3N
Var ska man skriva in dem:P?

På karriärsidan finns en Kodinmatning

Och har ni använt coderna på listan så SKALL ni INTE använda
Collectorsed& för då låser ni bilarna igen

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Avstängd

vad är det för krav på datorn för spelet?

kan inte hitta dom någon stanns.

btw någon som har fått igång spelet och kan säga om det är värt pengarna?

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk

Slutpläderingen lyder som följer:

1. Grafiken är mycket bra trots att det förekommer lite
småryckningar ibland.

2. Spelkänslan är helt OK.

3. Upplägget med att bara köra på bana är verkligen en
miss från EA. Det var ju den fria körningen runt om i städerna
och på motorvägarna som var det unika med NFS-spelen tycker jag.

Att bara köra på bana blir ju så himla tråkigt, har man sett en har
man sett alla. Det blir bara samma, samma ,samma ... o.s.v.

Hoppas dom tar tillbaka den fria körningen som dom hade i Underground2
Most Wanted och Carbon i kommande spel.

Slutsats: "Det här spelet åker i rundarkivet"

M.V.H Peter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToWy
vad är det för krav på datorn för spelet?

kan inte hitta dom någon stanns.

btw någon som har fått igång spelet och kan säga om det är värt pengarna?

Har du läst dom tidigare 5 sidrona.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bärplockaren
Har du läst dom tidigare 5 sidrona.

yupp dock inte blivit mycket klokare ^^;
vad är minimum och recomended?

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToWy
yupp dock inte blivit mycket klokare ^^;
vad är minimum och recomended?

Minimum, bra dator
Recommended, Bättre dator än den bra datorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ToWy
yupp dock inte blivit mycket klokare ^^;
vad är minimum och recomended?

http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_speed_pro_street

Där står Recommended. Har inte sett minimum iaf. Men jag kör med allt på fullt i 1280x1024 upplösning utan AA oklockat.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

hur får man en drift bil? jag köpte en som jag trodde jag kunde drifta med men sen står det fortfarande att jag behöver en driftbil för att vara med :/

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Här är en till, var väl bra grafik men allt för många fel. Dessutom en smula orealistiskt men det är ju upp till mig, bilspel ska vara realistiska enligt mig men jag är ju som jag är också. Tacka fan för Richard Burns Rally! Där kan bilen vara slut efter 15 sek om man har otur.

Kalla mig konstig men att leta efter realism i en arkadracer känns ju lite bortkastat

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
hur får man en drift bil? jag köpte en som jag trodde jag kunde drifta med men sen står det fortfarande att jag behöver en driftbil för att vara med :/

Vilken bil köpte du?

Vissa bilar kan man inte drifta med.

De bästa är ju gamla corollan och GTO'n.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mittens
Vilken bil köpte du?

Vissa bilar kan man inte drifta med.

De bästa är ju gamla corollan och GTO'n.

Själv tycker jag att alla rekommendera Rx7:an. Jag använde den och blev enkelt driftking.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Jag har en Rx7:a. Blev besviken på Silvia S15 och Dodge Viper. Har kört Corollan, är också en beta!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
hur får man en drift bil? jag köpte en som jag trodde jag kunde drifta med men sen står det fortfarande att jag behöver en driftbil för att vara med :/

Du har kanske köpt fel Tier, det finns 3st. Annars har du kanske valt en AWD eller FWD ist för RWD.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Men gah, jag har nyss köpt en Corvette och trimmat upp den och den är löjligt snabb i Drift. Men jag lyckas aldrig få upp framhjulen på "Wheelie". Dem går helt enkelt inte upp! Tips någon?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Men gah, jag har nyss köpt en Corvette och trimmat upp den och den är löjligt snabb i Drift. Men jag lyckas aldrig få upp framhjulen på "Wheelie". Dem går helt enkelt inte upp! Tips någon?

Installerat level 3 fjädring?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
hur får man en drift bil? jag köpte en som jag trodde jag kunde drifta med men sen står det fortfarande att jag behöver en driftbil för att vara med :/

Kör med en RX-7. Det går bara att drifta med bakhjulsdrivet, när du köper iblen väljer du vilken tävlingsform den ska användas till. Tycker det känns som att ju lättare bil desto bättre för drift, de stora är för sega och glider för långt i sidled i tajta kurvor.

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

en bra bil att köra på bakhjulen med då, och en bra bil överhuvudtaget att köra dragrace med ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr00f
en bra bil att köra på bakhjulen med då, och en bra bil överhuvudtaget att köra dragrace med ?

Supra som jag har rekommenderat till alla andra!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr00f
en bra bil att köra på bakhjulen med då, och en bra bil överhuvudtaget att köra dragrace med ?

Dodge Charger ftw!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

bara jag som stör mig på driftingen i detta spelet?...behöver ju inte göra nått..han åker ju smidigt runt kurvorna endå...glider som på is..ungefär det enda man vart rejält besviken på..

sen folk som får tok damp när dom inte kan åka på bakhjulen..jösses..det är liiite svårt att ta upp den med endast 200hp =P så prova att trimma mera osv osv...ska själv kolla om man hade lvl 3fjäder i supran..gör bara ca 135meter på bakhjulen..sen växlar man till trean elr nått o då går han ner..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andyah
bara jag som stör mig på driftingen i detta spelet?...behöver ju inte göra nått..han åker ju smidigt runt kurvorna endå...glider som på is..ungefär det enda man vart rejält besviken på..

sen folk som får tok damp när dom inte kan åka på bakhjulen..jösses..det är liiite svårt att ta upp den med endast 200hp =P så prova att trimma mera osv osv...ska själv kolla om man hade lvl 3fjäder i supran..gör bara ca 135meter på bakhjulen..sen växlar man till trean elr nått o då går han ner..

Drift... Det är det de har mest jobbat på, så jag tror inte att det är skitsnack. Tangentbord och ratt är olika grejer, kom ihåg detta.

Och det med supran, frågan är om du använder NO2 i 3:e växel (när den håller på att gå ner) så att den får en kick.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andyah
bara jag som stör mig på driftingen i detta spelet?...behöver ju inte göra nått..han åker ju smidigt runt kurvorna endå...glider som på is..ungefär det enda man vart rejält besviken på..

sen folk som får tok damp när dom inte kan åka på bakhjulen..jösses..det är liiite svårt att ta upp den med endast 200hp =P så prova att trimma mera osv osv...ska själv kolla om man hade lvl 3fjäder i supran..gör bara ca 135meter på bakhjulen..sen växlar man till trean elr nått o då går han ner..

Damp skojar man inte om. Förr vart medlemmar varnade för mindre. Damp är ett handikapp som man föds till. Inget man får utav att fastna i ett spel.

Det är inte så konstigt att vissa inte får upp bilen på bakhjulen i detta skitspel. Som jag Tex. Har en Saitec 440 ratt med pedaler. När jag ska gasa samtidigt som man håller in handbromsen som flera säger att man ska göra . Då dör motorn. Och att bara gasa får man ju inte upp nån bil på.
Hur många hästar man än har.

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk
Medlem

kör med både tangentbord o ratt (g25)...

jag får upp supran genom att lägga i ettan innan start..vänta på go o trampa fullt på gasen bara...då reser den sig utan problem (1048hp) men lite osäker på fjädrar..borde ju vara lvl3 på dom som många säger man måste ha så för att den ska ställa sig..

som svar..nej har inte kört nått med nos änu på strippen med supran..får nog ta o testa den delen...hur har ni den på då..full krydda elr så att den håller länge men är svagare elr nånstans på mitten?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Dodge Charger ftw!

Supran är bättre.

Gör 7.0 på 1/4.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Äntligen provat på lite mer av spelet. Herregud, jag bromsade aldrig... styrde in och lät farten sänkas av sig själv och vips så var jag "bäst".
Det som verkligen är otroligt är hur folk kan underhållas av ett spel som kräver noll färdighet och övning. Man spelar bara för att spela, ingen glädje från att ha klarat av något svårt. Spelar ni darts från en meter där bullseye är 2x2 meter stort? Rättare sagt: skulle ni ha kul att spela det?

Aja... smaken är som baken, synd att det förstör marknaden bara för de få av oss som vill ha komplexa och mer seriösa spel.

"Bling bling yo yo dawg wazzup fo shizzle?"...

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]