Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk

Finns det 80 banor?? Jag hörde att det var 5... :?

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Finns det 80 banor?? Jag hörde att det var 5... :?

Nu är jag också förvirrad... 80 banor stämmer väl inte??

Permalänk
Medlem

6 banor med 2 varianter på varje bana, baklänges eller annan sträckning.

Sen ska vi visst få uppdateringar på prologue, bland annat skador på bilarna ska vara på gång. Bara vänta och se

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Mer än ett demo är det. Mycket mer! 60+ bilar, trimmning, 80 banor och vad kan det vara? Ett 60 tal race?

Spelar ingen roll hur stort det är, det är fortfarande en förtitt på GT5, alltså ett demo.

Och det är 5 banor, inte 80.

Permalänk
Medlem

Det är 6 banor inte 5.

Fuji, Suzuka (lång och kort), Eiger Nordwand, London City, Daytona (oval och innerplan) och High speed ring.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Medlem

Det är 6 banor med dubbla layout, så man kan säga att det är 12.

Permalänk
Medlem

satan va många Race är svåra:) typ bilen orkar inte med den andratävlandebilarna

någon som testat onlineläget än? hur är det?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
satan va många Race är svåra:) typ bilen orkar inte med den andratävlandebilarna

någon som testat onlineläget än? hur är det?

japp, provade online igår och det va väl sudär.. laggigt men det kan nog va kul om man kör med/mot såna man känner.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Online funkar väl iaf. Men går ju inte köra mot varann ett gäng. Utan man får ta de motståndare spelet ger. Sen är det inte så mycket banor att välja på. Mest Daytona Ovalen, Suzuka och high speed ring. Suzuka är iofs en bra bana, men ruskigt trött på den och oval ska köras med 40 bilar inte 3-6 som det oftast blir.

Sen hänger sig spelet ofta när man ska in i online också. så jag måste starta om hela spelet, rätt irriterande.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600x+Noctua NH-D15 chromax , Asus Rog Strix B650E-E, Samsung 980 Pro 1TB m.2, Kingston Fury Renegade 2TB m.2, G.Skill Trident Z5 Neo Svart 2x16GB CL32 6000, Asus TUF 7900 XT

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Mer än ett demo är det. Mycket mer! 60+ bilar, trimmning, 80 banor och vad kan det vara? Ett 60 tal race?

Demo, demonstration av en fullversion av ett spel.
I detta fallet GT5

Permalänk
Medlem

Nån som har testat med nån ratt och i så fall vilken och hur funkar det? Lite sugen på G25 men vette tusan om det är värt pengarna..

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Jag har, Logitech G25, funkar perfekt och är mycket roligare Verkligen värt det, men om du vill betala lite mindre så vänta på den nya GT ratten. Ingen aning om den släppts ännu.

Permalänk
Hedersmedlem

jag har den gamla gt ratten som jag knappt använder, mest pga att jag inte har någon playseat eller liknande.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Jag har, Logitech G25, funkar perfekt och är mycket roligare Verkligen värt det, men om du vill betala lite mindre så vänta på den nya GT ratten. Ingen aning om den släppts ännu.

Var på Medimarkt och klämde lite på den igår och den känns ju verkligen gedigen på alla sätt, men 2000+ känns i mesta laget faktiskt. Fast de andra rattarna kändes plastiga och klena i jämförelse. Åh, får sån ångest av sånt här

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
jag har den gamla gt ratten som jag knappt använder, mest pga att jag inte har någon playseat eller liknande.

Har den USB så att den funkar till PS3 tex?

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RogerL
Sen hänger sig spelet ofta när man ska in i online också. så jag måste starta om hela spelet, rätt irriterande.

Väldigt irriterande. PD har mycket att jobba med då det gäller online-läget.

Japanerna verkar nyss ha upptäckt att Internet existerar.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk

Vilken bil tycker ni bäst om för att köra i varje kategori då?
Race: GT2400 Sabotage (senaste bilen jag fick och älskar f*n den och GT2400)
Marked Man: Krieger Pioneer (SUV'n, kan ha stavat fel på namnet)
Road Rage: Krieger Pioneer
Stunt Run: Inte kört tillräckligt mycket stunt run för att ha en åsikt, verkar som man kan klara dom med vilken bil som helst typ
Är på mitt A-körkort oxå
Fick spelet igår vid 6 tiden ^^
Burnout Paradise gäller detta btw

Permalänk
Medlem

Fan va alla har spelat GT5P, Ja är bara på C licensen men så ville min TV inte hitta HDMI anslutningen igår:( Funka idag dock:)

Permalänk
Medlem

Hehe

Jag är på S.
Håller dock på att uppdatera JPN versionen nu. Ska sälja alla mina bilar och köpa F2007!

Permalänk
Medlem

Har GT serien fortfarande samma handigkappade körkänsla eller är det någon utmanare till Forza 2?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Detta är nog inte rätt ställe att fråga, alla verkar helt frälsta av GT5P...

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Har GT serien fortfarande samma handigkappade körkänsla eller är det någon utmanare till Forza 2?

Hehe, Dum fråga här inne då alla som Nordblom sa är frälsta av det, Kanske finns nån som kan jämföra dom iofs. Skulle vara kul och veta:)

Permalänk
Medlem

hmmm ingen update på eu psn denna vecka

men på us psn fanns det en grym trailer till gta4

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Sötast

Äh... detta snack om GT5....
Jag hämtade ut mitt paket för 2 timmar sen, fan så mycket roligare än GT5

mobilkamera kvalle im affraid.

Men ändå.... Sjukt roligt spel, bara menyn gör en helt pirrig i benen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nordichardware.se
Sony har lanserat sin nästa firmware för sin spelkonsol PlayStation 3. Firmware 2.20 bjuder på stöd för DivX filer över 2GB, Blu-ray profil 2.0 och möjlighet att återuppta uppspelning av en Blu-ray
eller DVD-film, även efter att filmen blivit borttagen. Det har funnits en del rapporter om problem med krasher efter den nya uppdateringen speciellt
från konsumenter med 60GB versionen av konsolen. Sony har inte kommenterat dessa uppgifter och kanske är det värt att vänta till att ett officiellt uttalande dykt upp.

Källa: http://www.nordichardware.se/nyhet,13959.html

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Äh... detta snack om GT5....
Jag hämtade ut mitt paket för 2 timmar sen, fan så mycket roligare än GT5

http://saljonline.se/x/773GTAIV.JPG mobilkamera kvalle im affraid.

Men ändå.... Sjukt roligt spel, bara menyn gör en helt pirrig i benen

Haha...känns som det är ett utskrivet fodral på vanligt A4:a papper, får den vibben när jag ser toppen av det

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Äh... detta snack om GT5....
Jag hämtade ut mitt paket för 2 timmar sen, fan så mycket roligare än GT5

http://saljonline.se/x/773GTAIV.JPG mobilkamera kvalle im affraid.

Men ändå.... Sjukt roligt spel, bara menyn gör en helt pirrig i benen

Du skojar nu va? Hur fick du tag på GTA4?

Permalänk
Medlem

ja det undrar jag med Giff Giff jag ska köpa det på Releasen

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

köpa eller inte köpa PS3!?
kan inte bestämma mig, har alltid lirat spel på dator:n förut med främsta anledningen att man kan möta andra i spel på internet.. iof när man var mindre satt man ju bänkad framför Nintendo 8-bit

några saker jag funderar på:
Hur är det att spela över internet, hakar upp sig, laggar osv?
kan man spela in tex ett tv-program ifrån tv:n på hårddisken i PS3:an?
något bra internetspel? (Gillar inte bilspel)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Äh... detta snack om GT5....
Jag hämtade ut mitt paket för 2 timmar sen, fan så mycket roligare än GT5

http://saljonline.se/x/773GTAIV.JPG mobilkamera kvalle im affraid.

Men ändå.... Sjukt roligt spel, bara menyn gör en helt pirrig i benen

Du hade mig där ett tag, troll.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Sötast

Jag blev så "upprörd" att jag inte kunde låtabli att smitta er med smärtan av att se ett (Äkta?) GTAIV Case.

Gick förbi ett skyltfönster idag i stan och sneglade in i spelbutiken medans jag pratade med min tjej. Ungefär 10 steg efter butiken slutade mina ben att gå och jag fattade inte varför de stannade. Då ploppade "WTF?" Upp i min skalle, vad såg jag?

Jag går tillbaka till skyltfönsterna och förstår inte vad jag såg, vad kan ha gjort att jag var tvungen att gå tillbaka dit? Då såg jag. IV i fönstert.

FYFAN VAD BESVIKEN JAG BLEV
Jag ville hoppa igenom rutan

Äkta case eller ej blev jag lite förstörd idag, hoppas jag delade med mig av känslan