Permalänk
Skrivet av tcntad:

Tyvär. Ser inte den profilen när jag startar spelet, sålänge jag inte skriver över nån eller två filer, gör jag inte det så vägrar den istället ladda sparningen.

Glömde säga det men ta bort allt som skapas i den nya mappen och kopiera över allt från originalmappen, eller var det så du gjorde?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av crille631:

Glömde säga det men ta bort allt som skapas i den nya mappen och kopiera över allt från originalmappen, eller var det så du gjorde?

Det är också prövat
Jag får pröva om sen när ja kommer hem idag..

Permalänk
Medlem

Hej ! Jag har endast spelat MP med ET2 någr ggr, men det var för många som blockerar mm. Är på level ca 52. Är 67 år å kört lite lasbil irl. Kul om man kan köra tillsammans med Swec. i steam nick j29f, om det syns. alla andras bilar syns det på men ej på min ?
mvh Olle

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Se upp

Rammad idag av BlackHawk, ID 443. På väg till Kiel, från Bremen

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Se upp

Rammad idag av BlackHawk, ID 443. På väg till Kiel, från Bremen
http://i.imgur.com/I0I1co9.png

haha ofta du inte ens nickar [SwecVTC] ^^

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Cyberduck:

haha ofta du inte ens nickar [SwecVTC] ^^

Vad menar du? Vad menar du med "inte ofta" ? Nej det har jag inte gjort på 26½ år så det är inte så ofta.
Glömde bort och byta igår.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Vad menar du? Vad menar du med "inte ofta" ? Nej det har jag inte gjort på 26½ år så det är inte så ofta.
Glömde bort och byta igår.

Haha ta det lungt,
Klart man kan glömma och ändra, jag retades bara med dig var inget seriöst.... Inte ens jag själv kommer ihåg att byta varje gång man logga in på ETS2 MP.

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Cyberduck:

Haha ta det lungt,
Klart man kan glömma och ändra, jag retades bara med dig var inget seriöst.... Inte ens jag själv kommer ihåg att byta varje gång man logga in på ETS2 MP.

Var längesen ja bytte till Sgt Kanin, måste ju lägga till Swec iaf:P

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Var längesen ja bytte till Sgt Kanin, måste ju lägga till Swec iaf:P

Hehe jag har alltid samma nick, ändrar dock min tag från DotA2 till ETS2 ^^ så blir lite segt ibland när jag startar Ets2 mp och ser att jag har fel tag, får då byta tag, ladda om profilen för att ets2 mp ska känna av att jag nytt namn.

Tar ju inte så lång tid men drygt iaf :/

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Medlem

(Blazej123ets2) Körde in i mitt ekipage, håll AVSTÅND från denna.
För min del blev det en kostsam historia.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lifooz:

(Blazej123ets2) Körde in i mitt ekipage, håll AVSTÅND från denna.
För min del blev det en kostsam historia.

Brukar bli så.

Stadig inkomst på strax över 15K EUR, synd att det kostade mig ca 19K att reparera lastbilen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Brukar bli så.

http://i.imgur.com/2DM0S6l.png

Stadig inkomst på strax över 15K EUR, synd att det kostade mig ca 19K att reparera lastbilen..

Jag vet hur det känns, jag hoppade från SP till MP i hoppet om att slippa alla Überidioter till bottar vars paradgren var att tänka med tarmen och köra in i ens ekipage på dom mest sjuka sätt ibland.

Men desto fler idioter möter man på vägarna i MP. Många sköter sig men det finns också tramstöntar och dessa borde portas fortare än kvickt.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

38 mil på två timmar? ^^

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lifooz:

Jag vet hur det känns, jag hoppade från SP till MP i hoppet om att slippa alla Überidioter till bottar vars paradgren var att tänka med tarmen och köra in i ens ekipage på dom mest sjuka sätt ibland.

Men desto fler idioter möter man på vägarna i MP. Många sköter sig men det finns också tramstöntar och dessa borde portas fortare än kvickt.

Man tyckte ju det, för det mesta stämmer det också. Blev rammad igår, eller snarare påkörd bakifrån men fick bara en eller två procent skada så det var inte så farligt.

Skrivet av Tinardirith:

38 mil på två timmar? ^^

Ja? Ungefär... Låg antagligen i ca 85 km/h där ja kunde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Man tyckte ju det, för det mesta stämmer det också. Blev rammad igår, eller snarare påkörd bakifrån men fick bara en eller två procent skada så det var inte så farligt.
Skönt det, finns inget värre än när antingen irl people eller bot kör in i maskinen och man får typ 30% skada.
Verkstadsnotorna är inte nådiga vid det laget.

Ja? Ungefär... Låg antagligen i ca 85 km/h där ja kunde.

Hehe max 80 är det som gäller.
Fast jag brukar skita i det när jag kommer i nedförsbacke och farthållaren ligger i. Det känns lite töligt att bromsa bara för att hålla sig under en viss hastighet.
Plus att det sliter på lastbil och miljö att bromsa.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Skrivet av Lifooz:

Hehe max 80 är det som gäller.
Fast jag brukar skita i det när jag kommer i nedförsbacke och farthållaren ligger i. Det känns lite töligt att bromsa bara för att hålla sig under en viss hastighet.
Plus att det sliter på lastbil och miljö att bromsa.

Beror på vilket land, vilken väg och vilken typ av last man har också.
Här är en bra tabell med de olika begränsningar som finns: http://ets2.hades.su/calc/
Går även att filtrera på endast länder som finns i spelet.

Men du hade rätt i att det var max 80 för honom, då han körde från Tyskland till Nederländerna.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Ja? Ungefär... Låg antagligen i ca 85 km/h där ja kunde.

Det ger en snitthastighet på 190km/h. Känns som att något fuckat ur där

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Tinardirith:

Det ger en snitthastighet på 190km/h. Känns som att något fuckat ur där

Antagligen. Där ja kunde låg jag i ca 86, sen var det lite upp och nerförsbackar och smalare vägar.
Snittade kanske 70 iaf.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Antagligen. Där ja kunde låg jag i ca 86, sen var det lite upp och nerförsbackar och smalare vägar.
Snittade kanske 70 iaf.

Tiden i mp går mkt långsammare än i SP, så tiden stämmer inte alls överens med distansen har jag märkt..

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Cyberduck:

Tiden i mp går mkt långsammare än i SP, så tiden stämmer inte alls överens med distansen har jag märkt..

Går ju fortare på ett sätt. På inte alls lång tid har man kört istortsett 12 timmar:)
?

Permalänk
Medlem

nåt fel på server eu 1 nu . har ni prova om fungerar med server eu 1 ?

kanske ta US 1 utan problem fortfarnde nu

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Går ju fortare på ett sätt. På inte alls lång tid har man kört istortsett 12 timmar:)
?

Haha menar på att du kan åka typ mellan Holland-polen på 2-3 timmar ingame tid. klockan går segare ingame en vad den gör i SP ^^
Tror det är därför rödljusen är så långa oxå

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Cyberduck:

Haha menar på att du kan åka typ mellan Holland-polen på 2-3 timmar ingame tid. klockan går segare ingame en vad den gör i SP ^^
Tror det är därför rödljusen är så långa oxå

Ah, det är en möjlighet^^

Aberdeen - Glasgow
Inkomst 12.677 EUR

Permalänk
Medlem

Idag tabbade jag mig REJÄLT!

Jag har tidigare lovat mig själv att aldrig åka över till Storbrittanien fler gånger då jag alltid råkar ut för något där. Men så nu har jag börjat köra multiplayer och tänkte att jag kan ju åka över en sväng.

Ligger och flåser ute landsbygden i mina egna tankar. I en sväng möter jag en lastbil på min sida vägen, då slår det mig plötsligt. Vänstertrafik! Slänger lastbilen åt vänster för att komma över i min egen fil, snubben jag möter gör precis samma sak.

62% skada på lastbilen och 30% på trailern.

Jag tycker riktigt synd om killen jag krockade med.

Fan ta England och deras vänstertrafik!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av LowFlow:

Idag tabbade jag mig REJÄLT!

Jag har tidigare lovat mig själv att aldrig åka över till Storbrittanien fler gånger då jag alltid råkar ut för något där. Men så nu har jag börjat köra multiplayer och tänkte att jag kan ju åka över en sväng.

Ligger och flåser ute landsbygden i mina egna tankar. I en sväng möter jag en lastbil på min sida vägen, då slår det mig plötsligt. Vänstertrafik! Slänger lastbilen åt vänster för att komma över i min egen fil, snubben jag möter gör precis samma sak.

62% skada på lastbilen och 30% på trailern.

Jag tycker riktigt synd om killen jag krockade med.

Fan ta England och deras vänstertrafik!

Inte bara England som har vänstertrafik^^
Jag höll på att göra samma sak i Glasgow. Av nån anledning kom jag in på fel sida av körbanan men lyckades snabbt rätta till det.

Permalänk
Medlem

fortfarnde bug ändå p.g.a extraljus helt borta . nån har problem samma ? jag undrar bara .

jag kunde inte upgrader till min lastbil p.g.a fast still .

kanske väntar till imorgon .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quadcore:

fortfarnde bug ändå p.g.a extraljus helt borta . nån har problem samma ? jag undrar bara .

jag kunde inte upgrader till min lastbil p.g.a fast still .

kanske väntar till imorgon .

Alla mina extraljus/tutor försvinner också. De är köpta och monterade i singleplayer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LowFlow:

Alla mina extraljus/tutor försvinner också. De är köpta och monterade i singleplayer.

Ja men singelplayer behålla kvar med extraljus o tutor oxå utom MP är bug fortfarnde men dom håller på att fixar bättre då vi får tillbaka saker igen .

men vi är inte ensam utom många har fått oxå .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quadcore:

Ja men singelplayer behålla kvar med extraljus o tutor oxå utom MP är bug fortfarnde men dom håller på att fixar bättre då vi får tillbaka saker igen .

men vi är inte ensam utom många har fått oxå .

Ah okej.

Jag jag gnäller inte, det är trots allt fortfarande i alpha-stadiet. Jag hade faktiskt räknat med mer problem än vad jag hittils haft. Så jag är nöjd ändå.

Permalänk
Medlem

Kör gärna med er om det går bra?

Namn: Torbjörn
Ålder: 29
Steamnamn: tobbzzen
Erfarenhet: Har lirat SCS-spel från och till under iaf 10års tid. Har tagit en lite paus från ETS2 men hade tänkt dra igång igen när 1.11 är släppt och kompatibel med multiplayer-moden.

Visa signatur

Phantek P400A | P8Z77-V Pro | 3570K | 16Gb | GTX970 | HX620M | CS900 120Gb + A400 480Gb | Hyper212BE