Allt om Cyberpunk 2077 – nästa storspel från CD Projekt Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Sist men inte minst så blir jag själv chockad, men säger att jag faktiskt är besviken på storyns längd. I vanliga fall gillar jag korta spel så det inte blir långrandigt, när man som jag har ont om tid.
Men i fallet 2077 så är det så sjukt mycket outnyttjad potential om man inte gör sidouppdragen. Jag gillar ju dock inte att förlora flowet i main story, så det är självförvållat men ändå trist, det finns ju så mycket coola grejor som t ex BD, men det känns ju knappt som man fått spela spelet innan det går mot sitt slut.

En annan sak jag finner märklig är att det känns som att man på sin höjd sett 10-15% av kartan. Förstår inte varför storyn inte tar en ”runt” mer.

Tror problemet är att den automatiskt väljer main story när man avslutat ett uppdrag. Så man avslutar den snabbt nästan vare sig man vill eller inte första gången man spelar genom. Den borde välja närmsta uppdraget eller något om den måste autovälja ett uppdrag.

Då många sidemissions är del av main story. Spelade genom main story (och en del side missions),

kunde endast sälja ut mig till Arasaka, fattade inte varför Johnny gav mig så mycket skit för det när det var mitt enda val. Så började jag plöja ospelade sidemissions när jag var klar, och main story breddades väldigt mycket mer.
När alla var klara så hade jag fler val än att lita på Arasaka eftersom jag skapat band till vissa karaktärer i och med sidouppdragen.

Dold text

Själv gillade jag det egentligen. Att när man klarat spelet var det fortfarande väldigt mycket mer av historian kvar att berättas. Bara en väldigt trevlig överraskning. Nötandet av side missions blev mer än bara nötande av side missions.
Är också för det med att main story inte utforskar varenda del av kartan också. Blir lätt att side missions bara känns som fluff fluff om main story ändå ska utforska varenda del av kartan, känns lite "ingen får missa den här delen av kartan nu när vi lagt tid på att skapa den, så vi måste lägga ett main mission här".
Tycker över lag sammansmältningen och avvägningen av main och side missions är ovanligt välgjort i Cyberpunk.

La till spoilers /mod
Permalänk
Medlem

Hittade en svart Rayfiled Caliburn om man inte vill slösa pengar på att köpa den vita varianten. Det blir en permanent bil som Johnnys Porsche

Hittade den i en lastcontainer i samma tunnel man åker till för att hjälpa Panam med några Raffen Shiv´s. Fanns även ett legendariskt klädesplagg och lite annat skrot i samma container.

Dold text
Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Jag har spelat i 30-40 timmar (går inte att se timmar i Xbox), så tillhör väl inte köttareliten. Men har avklarat 60 uppdrag (inkl. gigs, sidequest och snuttjobb) men inte påbörjat Ghost Town i Act 2. Alltså knappt halvvägs igenom. Och då har jag jättemycket på kartan fortfarande, har mest rensat kring lägenheten och några smågrejer längre bort. En del uppdrag har tagit mig kors och tvärs, ibland långt ut på vischan. För en så kallad casual gamer känns slutet långt borta fortfarande efter dessa timmar, och det är många timmar för mig. Mycket av innehållet verkar ligga just här, och som ovan nämnt en hel del som knyter an till huvudstoryn.

Det finns massivt med innehåll, om man bryr sig. Det marknadsförs ju som ett open world-spel, och spelar man det som ett linjärt plattformsspel så är det klart att man går miste om spelets kärna. De som har spelat genom 2-3 gånger de första veckorna förstår jag om de tycker att det är tomt och händelselöst, de har ju sprungit förbi mer än halva spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emma242:

Jag har spelat i 30-40 timmar (går inte att se timmar i Xbox), så tillhör väl inte köttareliten. Men har avklarat 60 uppdrag (inkl. gigs, sidequest och snuttjobb) men inte påbörjat Ghost Town i Act 2. Alltså knappt halvvägs igenom. Och då har jag jättemycket på kartan fortfarande, har mest rensat kring lägenheten och några smågrejer längre bort. En del uppdrag har tagit mig kors och tvärs, ibland långt ut på vischan. För en så kallad casual gamer känns slutet långt borta fortfarande efter dessa timmar, och det är många timmar för mig. Mycket av innehållet verkar ligga just här, och som ovan nämnt en hel del som knyter an till huvudstoryn.

Det finns massivt med innehåll, om man bryr sig. Det marknadsförs ju som ett open world-spel, och spelar man det som ett linjärt plattformsspel så är det klart att man går miste om spelets kärna. De som har spelat genom 2-3 gånger de första veckorna förstår jag om de tycker att det är tomt och händelselöst, de har ju sprungit förbi mer än halva spelet.

Jag är inne på min andra karaktär nu. Första gången var det mest story.
Nu gör jag allt jag hittar på kartan.
Vad jag menar med innehållslöst är att det är nästan inga det går att interagera med.
Har du spelat Oblivion eller Skyrim och liknande spel så förstår du vad jag menar.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av Emma242:

Jag har spelat i 30-40 timmar (går inte att se timmar i Xbox), så tillhör väl inte köttareliten. Men har avklarat 60 uppdrag (inkl. gigs, sidequest och snuttjobb) men inte påbörjat Ghost Town i Act 2. Alltså knappt halvvägs igenom. Och då har jag jättemycket på kartan fortfarande, har mest rensat kring lägenheten och några smågrejer längre bort. En del uppdrag har tagit mig kors och tvärs, ibland långt ut på vischan. För en så kallad casual gamer känns slutet långt borta fortfarande efter dessa timmar, och det är många timmar för mig. Mycket av innehållet verkar ligga just här, och som ovan nämnt en hel del som knyter an till huvudstoryn.

Det finns massivt med innehåll, om man bryr sig. Det marknadsförs ju som ett open world-spel, och spelar man det som ett linjärt plattformsspel så är det klart att man går miste om spelets kärna. De som har spelat genom 2-3 gånger de första veckorna förstår jag om de tycker att det är tomt och händelselöst, de har ju sprungit förbi mer än halva spelet.

Saken är ju att gigs och snutjobben är väldigt enformiga och main storyn känns väldigt rushig. Tog ungefär 90ish timmar för mig med alla quests om jag höftar min AFK. Skippade dock racet som kändes useless när bilkörningen är så usel och ett par boxningsquests. Det borde inte marknadsföras som ett open world imo, spelet blir nog betydligt bättre om du skiter i de flesta gigs och kör main storyn + side quests på räls istället. Om de tagit bort alla markers för gigs och snutjobben hade jag gillat det mer, känns väldigt statiskt när jag kan se att det pågår ett rån timme 20 och vänta till timme 50 innan jag går dit. Tappar anledningen till att utforska när allt redan finns utmärkt på kartan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Jag är inne på min andra karaktär nu. Första gången var det mest story.
Nu gör jag allt jag hittar på kartan.
Vad jag menar med innehållslöst är att det är nästan inga det går att interagera med.
Har du spelat Oblivion eller Skyrim och liknande spel så förstår du vad jag menar.

Oblivion har jag inte spelat, men mycket Skyrim. "Interagera" tycker jag är att ta i, de är minsta lika stela och repetetiva där. Jag kan ta att de inte har lagt så mycket tid på dialoger hos NPC:s. Det är ju rätt många och det hade blivit lökigt hur man än gör. Vad hade det tillfört om det fanns generiska god-dag-yxskaft-dialoger likt Skyrim? Jag tycker nog snarare att det hade sänkt kvalitén. Bättre att lägga tid på manus i uppdrag och berättelser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BertilBesvärjaren:

Saken är ju att gigs och snutjobben är väldigt enformiga och main storyn känns väldigt rushig. Tog ungefär 90ish timmar för mig med alla quests om jag höftar min AFK. Skippade dock racet som kändes useless när bilkörningen är så usel och ett par boxningsquests. Det borde inte marknadsföras som ett open world imo, spelet blir nog betydligt bättre om du skiter i de flesta gigs och kör main storyn + side quests på räls istället. Om de tagit bort alla markers för gigs och snutjobben hade jag gillat det mer, känns väldigt statiskt när jag kan se att det pågår ett rån timme 20 och vänta till timme 50 innan jag går dit. Tappar anledningen till att utforska när allt redan finns utmärkt på kartan.

Jag håller inte riktigt med, men jag kanske har haft tur med vilka jobb jag har fått hittills. Snutjobben är lite enformiga, ja, men har bara gjort dem i förbifarten när jag ändå är i närheten i annat ärende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emma242:

Oblivion har jag inte spelat, men mycket Skyrim. "Interagera" tycker jag är att ta i, de är minsta lika stela och repetetiva där. Jag kan ta att de inte har lagt så mycket tid på dialoger hos NPC:s. Det är ju rätt många och det hade blivit lökigt hur man än gör. Vad hade det tillfört om det fanns generiska god-dag-yxskaft-dialoger likt Skyrim? Jag tycker nog snarare att det hade sänkt kvalitén. Bättre att lägga tid på manus i uppdrag och berättelser.

Njä, poängen är att det kunde varit dolda uppdrag där.
Du snackar med random person och random grej händer.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Måste bara fråga om någon annan har lyssnat på konversationen mellan två NPC:er om hur man blir kär genom en toalett i fängelset?
Tamejf*n guld! 😂

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av Emma242:

Jag håller inte riktigt med, men jag kanske har haft tur med vilka jobb jag har fått hittills. Snutjobben är lite enformiga, ja, men har bara gjort dem i förbifarten när jag ändå är i närheten i annat ärende.

Det finns en del olika gigs men du har nog testat på det mesta vid 30 timmar, du får räkna med att det är samma sak resten av spelet. Sen blir det väldigt enkelt väldigt snabbt. Jag bytte vapenklass 30timmar in för att få lite variation i spelstil och inte steamrolla allt, men det gick snabbt över. Tror det hade hjälpt en hel del om AIn hade varit bättre. Kör du på Xbox så får du ju automatiskt sämre aim så det kanske känns lite mer utmanade då. Tycker du att gameplay loopen känns kul så kommer du nog ha roligt resten av spelet. Själv kändes det som jag spenderade större delen av tiden med att loota gear jag inte hade någon nytta av.

Permalänk

Har inte hållt mig uppdaterad eller spelat på ca 2 veckor. Har det kommit någon patch eller större uppdatering?

Visa signatur

GPU: Asus Strix 3090 OC
CPU: Intel i9-10850k
RAM: G.Skill Trident Z Royal 3600MHz CL16
MOBO: MSI Z490 MEG Unify

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreasanders:

Har inte hållt mig uppdaterad eller spelat på ca 2 veckor. Har det kommit någon patch eller större uppdatering?

1.06 är senaste patchen, kom ut 2 veckor sen

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Måste bara fråga om någon annan har lyssnat på konversationen mellan två NPC:er om hur man blir kär genom en toalett i fängelset?
Tamejf*n guld! 😂

Älskar att stanna upp och lyssna på ranson NPC:er. Alltid något intressant dom pratar om

Klarade precis ut spelet. Har dock några Gigs kvar att göra.
Trots bristerna är det nog ett av mina favoritspel någonsin. Så jäkla bra karaktärer och storyn/sidomissions var riktigt riktigt bra.
Synd att CDPR släppte det för tidigt bara. 6-12 månader till och det hade varit ”the game to end all games” för mig typ.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Lvl 19 andra genomspelningen. Inga problem att ta sig till Arasaka Industrial Park, springa rakt genom entrén och bort till containern där Prototype Shingen Mark V ligger, plocka upp den och sen springa samma väg tillbaka utan att bli beskjuten en enda gång på normal svårighetsgrad

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det fungerar med "Fingers Clinic" (Uppdraget "The Space in between")
https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/The+Space+in+Betwee...

Om man inte slår snubben så ska man kunna handla cyberware av honom senare. Men det verkar inte fungera? Dörren är alltid låst för mig och vänta vid dörren gör man väl inte heller. Skumt detta, någon som lyckats?

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Har precis börjat på en ny runda och tänkte testa cold blood gun slinger-build. Men jag undrar om man behöver aktivera/ha någon artefakt cold blood på något sett för jag kan inte "levla" upp den delen?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Har precis börjat på en ny runda och tänkte testa cold blood gun slinger-build. Men jag undrar om man behöver aktivera/ha någon artefakt cold blood på något sett för jag kan inte "levla" upp den delen?

intressant. Jag tror man måste lägga åtminstone en Perk på "Cold Blood" för att man ska ens kunna levla upp den delen.

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

intressant. Jag tror man måste lägga åtminstone en Perk på "Cold Blood" för att man ska ens kunna levla upp den delen.

Skulle kunna vara förklaringen. Jag får prova ikväll.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Skulle kunna vara förklaringen. Jag får prova ikväll.

Jajemen, det funkade bra. Nu får man äntligen börja levla upp den också. Skumt med en egenskap som inte levlar själv. Det kanske är så att man kan välja en "god" människa också vill man inte ha cold blood-egenskaper, så slipper man få det av misstag om man inte gjort ett aktivt val att lägga en perk där.

Jag läste lite om det (innan förra inlägget faktiskt), intressant video längst ner där för en sådan revolvermannabuild:

https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/Cold+Blood

Jag har ju själv kört det spåret på min gubbe, lagt mycket på Reflexer och pistoler.

Testade att köra ett uppdrag nu med en perk på "Cold Blood" och se vad som hände...

jodå vars, den levlar på.

Verkade hända lite när jag smög omkring och skjöt gubbar i huvudet med ljuddämpad picka. Det är ganska effektivt faktiskt rent allmänt. Ser kul ut också när huvudet saknas

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yamato:

Någon som vet hur det fungerar med "Fingers Clinic" (Uppdraget "The Space in between")
https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/The+Space+in+Betwee...

Om man inte slår snubben så ska man kunna handla cyberware av honom senare. Men det verkar inte fungera? Dörren är alltid låst för mig och vänta vid dörren gör man väl inte heller. Skumt detta, någon som lyckats?

äsch, man ska inte ha för bråttom visst. Man måste köra klart nästa uppdrag (Disasterpieces) med Judy för att det ska låsas upp. Då kan man välja att inte följa med Judy in i lägenheten (och börja på ännu ett uppdrag) utan göra vad man vill. T ex gå tillbaka till Fingers och köpa ben-upgrade!

Jag råkade läsa om de här Epic-benen när jag skulle kolla något annat. Så då var man ju bara tvungen att skaffa dem, en liten bonus är man värd nu när man spelat 100+ timmar De är helgrymma! Trodde man skulle hoppa högre faktiskt iofs, men jag kanske inte kommit på rätt trick än, grymt att kunna hovra en bit också. Perfekt för att hoppa rakt upp och hovra in på en avsats el dyl

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Skrivet av Yamato:

äsch, man ska inte ha för bråttom visst. Man måste köra klart nästa uppdrag (Disasterpieces) med Judy för att det ska låsas upp. Då kan man välja att inte följa med Judy in i lägenheten (och börja på ännu ett uppdrag) utan göra vad man vill. T ex gå tillbaka till Fingers och köpa ben-upgrade!

Jag råkade läsa om de här Epic-benen när jag skulle kolla något annat. Så då var man ju bara tvungen att skaffa dem, en liten bonus är man värd nu när man spelat 100+ timmar De är helgrymma! Trodde man skulle hoppa högre faktiskt iofs, men jag kanske inte kommit på rätt trick än, grymt att kunna hovra en bit också. Perfekt för att hoppa rakt upp och hovra in på en avsats el dyl

https://i.imgur.com/YmlkL9c.png

Du har ju doublejump och gräshoppsben också om du vill hoppa högt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BertilBesvärjaren:

Du har ju doublejump och gräshoppsben också om du vill hoppa högt.

tror (!) inte de hoppar så högt heller. Eller jag menar, jag såg framför mig Batman som hoppar upp på hustak och sedan hoppar mellan taken. Men riktigt så är det ju inte man hoppar kanske 5m istället för 1m, det är lite mer verklighetstroget och är nog som det ska vara helt enkelt

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Skrivet av Yamato:

tror (!) inte de hoppar så högt heller. Eller jag menar, jag såg framför mig Batman som hoppar upp på hustak och sedan hoppar mellan taken. Men riktigt så är det ju inte man hoppar kanske 5m istället för 1m, det är lite mer verklighetstroget och är nog som det ska vara helt enkelt

Jag körde reflex handguns med coldblood och Body allt på max, bytte till shotguns efter jag fick tråkigt. Du får mycket movespeed i den builden, jag hoppade väldigt långt och högt när jag kommit upp i lite fart. Du kan känna dig som Batman som flyger mellan hustak i alla fall. Att komma upp är lätt med doublejump, även om du aldrig kommer hoppa jättehögt.

Permalänk
Avstängd

Får en del No One Lives Forever vibbar av denna bild

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Den här tyckte jag var lite intressant, även om den till stor del är konspiratorisk

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Detta får mig att vilja spela igenom witcher 3 igen istället för cyberpunk.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av landahl:

Detta får mig att vilja spela igenom witcher 3 igen istället för cyberpunk.

https://youtu.be/8SNYrlwRKLc

Då tycker jag att den som gjort videon och du ska spela Witcher 3 istället, för bevisligen vill ni inte ha ett spel som Cyberpunk (Och jag är väldigt glad att det skiljer sig från Witcher 3 och inte är ett reskinnat Witcher-spel!)

Vissa poänger hade han men många inte. (Och dessutom är det ju lätt att jämföra ett spel som blivit polerat i flera år jämfört med ett nytt )

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Då tycker jag att den som gjort videon och du ska spela Witcher 3 istället, för bevisligen vill ni inte ha ett spel som Cyberpunk (Och jag är väldigt glad att det skiljer sig från Witcher 3 och inte är ett reskinnat Witcher-spel!)

Vissa poänger hade han men många inte. (Och dessutom är det ju lätt att jämföra ett spel som blivit polerat i flera år jämfört med ett nytt )

Jag har inte spelat cyberpunk än så jag har ingen uppfattning om hur bra spelet är. Jag tänker inte spela det förrän om minst ett år på pc.

Vilka poänger hade han fel på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har inte spelat cyberpunk än så jag har ingen uppfattning om hur bra spelet är. Jag tänker inte spela det förrän om minst ett år på pc.

Vilka poänger hade han fel på?

Bara titeln med "DESTROYS" i caps får mig att aldrig vilja titta på den. Clickbait deluxe.

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som har strul med att CPUn går ner i hastighet när ni spelar Cyberpunk?
Min 10700K har klarat av spelet helt utan problem sen release, men när jag skulle spela lite nu så startar den i fullt ös men låser sig sen till 0.80ghz efter 10-15 sek av någon anledning.
Har testat flera andra spel, och där funkar det utan problem, håller fullt ös som den ska.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR