Permalänk
Medlem

Intel Core i7 4770K finns med i mellandags rean men priset är inte nedsatt nånting.

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av StenTuff:

Intel Core i7 4770K finns med i mellandags rean men priset är inte nedsatt nånting.

Ja i år börjar tydligen mellandagarna redan innan jul

Vanlig taktik av Dustin Home som de kört med i flera år, och ett klart brott mot marknadsföringslagen. Lita inte på de "ordinarie" priserna heller, ibland har de aldrig tagit det priset, eller sänkt från det långt före "rean".

Exempel:
SAMSUNG SYNCMASTER S24C750P
1790kr
http://www.dustinhome.se/product/5010746516/samsung-syncmaste...
Prissänktes till "rea"-priset redan den 16:e:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1807652

SEAGATE EXPANSION PORTABLE 500GB USB 3.
499kr
http://www.dustinhome.se/product/5010643055/seagate-expansion...
Prissänktes till "rea"-priset redan i oktober, och är helt ordinarie i andra butiker:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1298197

Skrev precis ett sånt här inlägg vid deras mellandags-"rea" för flera år sen, och inget verkar ha hänt sedan dess.

EDIT:
Från marknadsföringslagen, jag tycker den är ganska tydlig här:

Citat:

Realisationer
Begreppet "realisationer" eller uttryck med motsvarande innebörd får bara användas om varorna ingår i säljarens ordinarie sortiment, försäljningen sker under begränsad tid och priserna är mycket lägre än normalt.

Och jag förväntar mig inte någon kommentar från Dustin Home denna gång heller

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Skrivet av raaaz:

Ja i år börjar tydligen mellandagarna redan innan jul

Vanlig taktik av Dustin Home som de kört med i flera år, och ett klart brott mot marknadsföringslagen. Lita inte på de "ordinarie" priserna heller, ibland har de aldrig tagit det priset, eller sänkt från det långt före "rean".

Exempel:
SAMSUNG SYNCMASTER S24C750P
1790kr
http://www.dustinhome.se/product/5010746516/samsung-syncmaste...
Prissänktes till "rea"-priset redan den 16:e:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1807652

SEAGATE EXPANSION PORTABLE 500GB USB 3.
499kr
http://www.dustinhome.se/product/5010643055/seagate-expansion...
Prissänktes till "rea"-priset redan i oktober, och är helt ordinarie i andra butiker:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1298197

Skrev precis ett sånt här inlägg vid deras mellandags-"rea" för flera år sen, och inget verkar ha hänt sedan dess.

EDIT:
Från marknadsföringslagen, jag tycker den är ganska tydlig här:

Och jag förväntar mig inte någon kommentar från Dustin Home denna gång heller

Hej!
Tack för att ni uppmärksammar detta. Det har blivit fel denna gång. Vår produktavdelning sitter nu och ser över de olika produkterna och kommer ta bort de där vi inte har rätt pris. Om ni finner fler produkter där vi har gjort fel, återkom då till oss här eller via mail (order@dustinhome.se)
Så ska vi undersöka saken. Tack igen och ha en god jul.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Även denna känns väldigt fel
http://www.dustinhome.se/product/5010653879/yamaha-rx-v773-7-...

Den sänktes 2013-11-07 till 3895:- och ligger hos i stort sett alla era konkurrenter under 4000:-, så att säga att ordinarie pris är 6990:- är bara rent smusigt.

Nästa grej är att den hos er sänktes till 3199:- 2013-12-13, för att sedan höjas tillbaka till 3849:- några dagar senare, och nu på mellandagsrean så ligger den alltså sänkt till 3490:- vilket är ett sämre pris än innan jul.

Jag förstår att det är krångligt att ha koll på tiotusentals produkters priser, och att en viss del även verkar gå automatiskt mot inköpspris... Men just när det gäller stora reor, och när just sånna här saker varit på tapeten föregående år, så är det ju bara slött att inte kolla prishistoriken på det som sätts på rea?

Permalänk
Avstängd

Kan ni förklara för mig av vilken anledning ni tar 29:- i fakturaavgift? Med tanke på att ni skickar e-fakutra så borde ni inte ta ett enda öre?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Skrivet av amanito:

Kan ni förklara för mig av vilken anledning ni tar 29:- i fakturaavgift? Med tanke på att ni skickar e-fakutra så borde ni inte ta ett enda öre?

Hej!
Det är en avgift Klarna tar ut då det är de som skickar ut fakturan.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Det är en avgift Klarna tar ut då det är de som skickar ut fakturan.

Fast alla andra tar 0:- i avgift?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av amanito:

Fast alla andra tar 0:- i avgift?

Vilka är "alla andra"?

Misco tar 29kr för Klarna-faktura. Komplett tar 39kr för samma. Inet tar även de 39kr för faktura via Klarna.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MultiMan:

Vilka är "alla andra"?

Misco tar 29kr för Klarna-faktura. Komplett tar 39kr för samma. Inet tar även de 39kr för faktura via Klarna.

Cdon tar t.ex ingen avgift inte Siba heller

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Skrivet av amanito:

Cdon tar t.ex ingen avgift inte Siba heller

Jadu, då var det ju märkligt att jag fick betala min fakturaavgift till klarna efter att ha handlat på cdon häromdagen.
edit: och se där ja, siba tar 25 spänn. Förutom kreditupplysning etc.
Ridå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av talibananen:

Jadu, då var det ju märkligt att jag fick betala min fakturaavgift till klarna efter att ha handlat på cdon häromdagen.
edit: och se där ja, siba tar 25 spänn. Förutom kreditupplysning etc.
Ridå.

Konstigt för jag betalade INGEN fakturaavgift när jag beställde för 5 dagar sedan. Men de kanske har ändrat?

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Skrivet av Bozzeta:

Hej!
Ja det kommer vi göra men inte riktigt än. Vi kan inte ge något datum i dagsläget när vi kan lägga upp den men det kommer ske snart enligt den info jag har.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Cdon tar t.ex ingen avgift inte Siba heller

Det är väl inte konstigare än att vissa kör fraktfritt, andra inte. Eventuella avgifter är förmodligen medräknade oavsett, vissa tar betalt direkt, andra lägger det på produktpriserna. Sen kan man ju ifrågasätta om två butiker, varav ingen är en renodlad datorbutik, kan klassas som "alla andra".

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av talibananen:

Jadu, då var det ju märkligt att jag fick betala min fakturaavgift till klarna efter att ha handlat på cdon häromdagen.
edit: och se där ja, siba tar 25 spänn. Förutom kreditupplysning etc.
Ridå.

Lol synd att du fick betala medan alla andra får gratis fail

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk

EDIT: Fixat

Permalänk
Medlem

Tjenare folket i Sweclockers, tänkte bara varna er för att handla ifrån Dustin home, själv har jag suttit här en månad idag (nästan) utan att få min beställning.
Den 17:e december beställde min flickvän ett z87 G45 Gaming till mig som julklapp,
Den 3:e Januari ringde jag Dustin och fick veta att dem hade glömt skicka min produkt så jag skulle senast få den på fredagen!
Nu idag den 13:e januari ringde jag och fick veta att Dustin "glömt" skicka min produkt.

När jag nu berättar för killen jag snackar med på telefonsupport att de har tidigare lovat mig att jag skulle få den i fredags för någon vecka sedan svarar han inte mig, senare lägger han på du jag säger att jag tänker skriva ut denna händelse på internet och har fått mail om att min produkt nu är avbeställd.

Ha en bra dag och använd inte Dustin.se!

Permalänk
Skrivet av Merscyn:

Tjenare folket i Sweclockers, tänkte bara varna er för att handla ifrån Dustin home, själv har jag suttit här en månad idag (nästan) utan att få min beställning.
Den 17:e december beställde min flickvän ett z87 G45 Gaming till mig som julklapp,
Den 3:e Januari ringde jag Dustin och fick veta att dem hade glömt skicka min produkt så jag skulle senast få den på fredagen!
Nu idag den 13:e januari ringde jag och fick veta att Dustin "glömt" skicka min produkt.

När jag nu berättar för killen jag snackar med på telefonsupport att de har tidigare lovat mig att jag skulle få den i fredags för någon vecka sedan svarar han inte mig, senare lägger han på du jag säger att jag tänker skriva ut denna händelse på internet och har fått mail om att min produkt nu är avbeställd.

Ha en bra dag och använd inte Dustin.se!

Som jag skrev till dig på Facebook så kan jag kolla på det om du vill? Det låter väldigt konstigt att vi ska ha tagit bort er order utan anledning.
Skicka ett PM med era uppgifter så ska jag kolla på det.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

När får ni in Gigabyte R9 290 med Windforce-kylning på lager?

Länk till produkt: Http://www.dustinhome.se/product/5010763524/gigabyte-radeon-r...

Permalänk
Medlem

La en order igår eftermiddag.
På kvällen insåg jag att jag klickat i fel minneskort i kundvagnen. Tog ett 4 GB Class 10 istället för 8 GB Class 10 som kostade exakt samma (så de låg under varandra).
Klantigt, men jag kom på mitt misstag under kvällen igår och sände in ett supportärende genom "Lägga till eller ta bort produkt på ej skickad order".
Nu under dagen kommer det ett meddelande att ordern är skickad, men jag har inte fått svar på supportärendet. Innebär det att ändringen inte genomförts?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!

Är nyfiken på hur det ligger till med PS4:orna, de flesta större elektronikkedjorna verkar ha fått samt kommer få ganska stora leveranser till sig under denna vecka och nästa.

Vet du hur det ligger till hos er? Har ni också PS4:or på ingång under närmsta tiden och hur stora leveranser väntar ni? Vilken månad ska man ha förhandsbokat för att få ett exemplar från er nästa leverans?

Informationen på er hemsida lämnar mer att önska en uppdatering på produktbeskrivning vore på sin plats.

Stort tack på förhand!

Permalänk
Medlem

fel produkt efter lång väntan :(

Hej.

Beställde 28/12 under kampanjen hörlurarna ATH-M50S. De var då ej i lager och skulle komma in 13/1.
OK... inga problem så långt.....
Den 13 händer inget under dagen så jag ringer in undrande om ni har fått leveransen.
-En kille i kundtjänsten svarar lite konfunderat att han inte kan se det än, kl 16.45 för att ordern fortfarande packas upp.
-Jag frågar om de har blivit restordernoterade från leverantör och han säger att så inte är fallet utan att de borde vara i uppackningen. OK, toppen
Tisdag 14/1
-Inget sker på hela förmiddagen, och jag märker att ni ändrat lagerstatus till beställningsvara så jag blir orolig och chattar med kundtjänst för att kolla.
-Kundtjänst...vi kan inte se om de har kommit men din order är inte restad och om du väntar lite så ska jag kolla.... 15min senare...
-Jodå de har gått iväg.
TOPPEN!!!!
Får ingen bekräftelse från Dustin på att den har gått förens en dag senare alltså Onsdag.
Och idag när jag hämtar den från posten och öppnar lådan märker jag till min förskräckelse att Dustin skickat ATH-M50(1,2 m coiled Cable) inte ATH-M50S(3,5 m straight Cable). Och den är märkt på utsidan med en listerlapp som M50S.....WTF. Ska jag sitta hukad framför HTPC:n på golvet i vardagsrummet för att kunna ha på mig hörlurarna nu???!!! Ni vet själva att det inte är samma produkt den har inte ens samma nummer i ert system eller lagersaldo, däremot råkar den finnas i lager hos er till skillnad från min beställda vara -Men så kan man inte göra!!! hallå, efter tre veckor.
Nu undrar jag vad jag ska göra??? finns det fler här på swec som beställde de och fick fel? och hur länge ska jag behöva vänta nu, -då det är beställningsvara?

Trots allt ...Med vänlighhhaa hälsningar. D

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Avstängd

Misstag sker, vad sa Dustin när du ringde dom ?

Permalänk
Medlem

de svarar inte efter 17.00 tror jag....testar imorgon.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem

Varför har ni marknadens högsta fraktkostnader ?
Det är inte rimligt att betala minst 59sek i frakt när era produkter sällan har lägst pris.
Bör ni inte se om er fraktalternativ ?! Om konkurrenterna kan så borde väl ni kunna erbjuda lägre fraktpriser ?

Permalänk
Medlem

Alla andra butiker som har billigare heller fri frakt har bakat in frakten i priset istället så i slutändan blir det inte ett skit billigare.
Ett exempel är tex komplett som var dyra på frakt förrut men har nu fri frakt men i samma sväng ökades priserna på varorna en del istället.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Skrivet av leyer32:

Konstigt för jag betalade INGEN fakturaavgift när jag beställde för 5 dagar sedan. Men de kanske har ändrat?

Som du kunnat se på deras hemsida den dag du skrev ditt inlägg tog de fakturaavgifter då, så jag förstår inte riktigt vad du - eller i varje fall amanito - ska kasta skit på dustin för. Möjligen kan man lasta dem för att använda klarna öht för att sedan lägga kostnaden för deras svindyra tjänster på kundeni och för sig, men det är de knappast ensamma om.

Skrivet av amanito:

Lol synd att du fick betala medan alla andra får gratis fail

Du får en kille till "alla". Poängen var ju att amianito inte fick gratis, men att läsa en hel mening var väl för ansträngande.

Dustin:
Däremot fattar jag inte varför min studentrabatt kommer och går, ibland får jag fraktfritt i kassan och ibland vill den lägga till 59,-? Den kostnaden utraderar oftast skillnaden mellan att handla på hos er och att traska bort och köpa över disk på prylar <1000kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Måste bara säga att jag är extremt missnöjd med dustin, beställde förra veckan (den 6e) en del saker, varav ett Lian Li V2120B chassie vilket var 1-2 dagar leverans.

Nu mer än en vecka senare och över beräknad leveranstid den 14'de och noll respons från support. Skäms på er.
Ringer på måndag och avbeställer allt. Ni har falsk information om leveranstid, vägrar svara på support, klarar inte av beräknade leveranstider och orsakar annan skada på mig i form av att vänner till mig blir lidande utav utebliven leverans.

Hur lång tid tar det att få pengarna tillbaka så man kan beställa från någon som klarar av vad dem lovar? *edit (1-2 dagar) Får se om det tar 1.5 månader som den planerade leveransen på 1-2 dagar varan..
Så som tydligen många andra kunder får erfara.

1-2 dagar betyder i faktum
Minst 1-2 veckor.

Ni borde byta denna text redan, falsk marknadsföring är inte bra.
Men förstå att jag är arg och besviken på att ni inte klarar av att leverera överhuvudtaget.

*edit
Ringde precis in, tydligen är berkäknat leveransdatum den 16 november. Det roliga är att lagerstatus på dustin är 1-2 dagar fortfarande. Detta var inte första gången jag handlade hos er, detta var sista. Kan rekommendera samtliga andra att Aldrig någonsin handla varor hos dustin som inte är i lager(även 1-2 dagar lögnen), dem klarar inte av att leverera på utlovade tider eller ens inom rimliga tidsramar.

Min lilla erfarenhet av dustin påvisar samma sak ,jag och en kompis testade beställa lite prylar i höstas , 2 olika ordrar. Orderstatus sa ett datum , verkligheten säger en annan. Efter 5-6 e mail så avbokade jag min order pga produkterna ej fanns i lager trots lovad datum, samt extremt bristfällig respons från suipporten vid frågor. Sådant får inte förekomma i ett sådant konkurrens kraftigt samhälle vi bor i.

Varken jag eller min kompis kommer försöka beställa produkter från dustin igen.

Ni "dustin" är kanske så stora inom företags/stora kunder och prioriterar oss enskilda mindre inte vet jag. Men jag verkar inte vara ensam om detta läser jag.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Skrivet av Belzer:

När får ni in Gigabyte R9 290 med Windforce-kylning på lager?

Länk till produkt: Http://www.dustinhome.se/product/5010763524/gigabyte-radeon-r...

Hej.
Ber om ursäkt för sent svar. Beräknas komma in till oss först veckan i februari preliminärt.

Skrivet av glemmy:

La en order igår eftermiddag.
På kvällen insåg jag att jag klickat i fel minneskort i kundvagnen. Tog ett 4 GB Class 10 istället för 8 GB Class 10 som kostade exakt samma (så de låg under varandra).
Klantigt, men jag kom på mitt misstag under kvällen igår och sände in ett supportärende genom "Lägga till eller ta bort produkt på ej skickad order".
Nu under dagen kommer det ett meddelande att ordern är skickad, men jag har inte fått svar på supportärendet. Innebär det att ändringen inte genomförts?

Hej.
Då har vi nog hunnit skicka ordern innan vi hann läsa ert mail. Men skicka mig ett PM med ert ordernummer så ska jag undersöka saken.

Skrivet av Hammpus:

Hej Dustin!

Är nyfiken på hur det ligger till med PS4:orna, de flesta större elektronikkedjorna verkar ha fått samt kommer få ganska stora leveranser till sig under denna vecka och nästa.

Vet du hur det ligger till hos er? Har ni också PS4:or på ingång under närmsta tiden och hur stora leveranser väntar ni? Vilken månad ska man ha förhandsbokat för att få ett exemplar från er nästa leverans?

Informationen på er hemsida lämnar mer att önska en uppdatering på produktbeskrivning vore på sin plats.

Stort tack på förhand!

Tyvärr är det fortfarande väldigt svårt att få fram information om hur många vi får och när vi får dem. Vi fick in en leverans förra veckan. Tyvärr inte tillräckligt många för att täcka upp alla bokningar.
Vi har tyvärr inte någon uppgift när nästa kommer. Men förhoppningsvis är tillgången bättre snart.

Skrivet av hundenBoss:

Hej.

Beställde 28/12 under kampanjen hörlurarna ATH-M50S. De var då ej i lager och skulle komma in 13/1.
OK... inga problem så långt.....
Den 13 händer inget under dagen så jag ringer in undrande om ni har fått leveransen.
-En kille i kundtjänsten svarar lite konfunderat att han inte kan se det än, kl 16.45 för att ordern fortfarande packas upp.
-Jag frågar om de har blivit restordernoterade från leverantör och han säger att så inte är fallet utan att de borde vara i uppackningen. OK, toppen
Tisdag 14/1
-Inget sker på hela förmiddagen, och jag märker att ni ändrat lagerstatus till beställningsvara så jag blir orolig och chattar med kundtjänst för att kolla.
-Kundtjänst...vi kan inte se om de har kommit men din order är inte restad och om du väntar lite så ska jag kolla.... 15min senare...
-Jodå de har gått iväg.
TOPPEN!!!!
Får ingen bekräftelse från Dustin på att den har gått förens en dag senare alltså Onsdag.
Och idag när jag hämtar den från posten och öppnar lådan märker jag till min förskräckelse att Dustin skickat ATH-M50(1,2 m coiled Cable) inte ATH-M50S(3,5 m straight Cable). Och den är märkt på utsidan med en listerlapp som M50S.....WTF. Ska jag sitta hukad framför HTPC:n på golvet i vardagsrummet för att kunna ha på mig hörlurarna nu???!!! Ni vet själva att det inte är samma produkt den har inte ens samma nummer i ert system eller lagersaldo, däremot råkar den finnas i lager hos er till skillnad från min beställda vara -Men så kan man inte göra!!! hallå, efter tre veckor.
Nu undrar jag vad jag ska göra??? finns det fler här på swec som beställde de och fick fel? och hur länge ska jag behöva vänta nu, -då det är beställningsvara?

Trots allt ...Med vänlighhhaa hälsningar. D

Hej!
Det är självklart inte ok. Om ni inte får tag i vår kundservice via telefon, skicka då ett PM till mig med ert ordernummer så ska jag undersöka saken.

Skrivet av talibananen:

Som du kunnat se på deras hemsida den dag du skrev ditt inlägg tog de fakturaavgifter då, så jag förstår inte riktigt vad du - eller i varje fall amanito - ska kasta skit på dustin för. Möjligen kan man lasta dem för att använda klarna öht för att sedan lägga kostnaden för deras svindyra tjänster på kundeni och för sig, men det är de knappast ensamma om.

Du får en kille till "alla". Poängen var ju att amianito inte fick gratis, men att läsa en hel mening var väl för ansträngande.

Dustin:
Däremot fattar jag inte varför min studentrabatt kommer och går, ibland får jag fraktfritt i kassan och ibland vill den lägga till 59,-? Den kostnaden utraderar oftast skillnaden mellan att handla på hos er och att traska bort och köpa över disk på prylar <1000kr.

Hej.
Om ni lägger en order där värdet är över 500kr så ska ni ha fri frakt. Detta gäller fraktsättet Mypack, inte pallfrakt eller hempaket.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!

När jag återställde mitt lösenord för inlogg till er webbsida så noterade jag att trafiken inte krypteras mellan klient och server. Det verkar även gälla vanlig inlogg, både på företagssidan och den privata sidan (dustin home) efter vad jag kan se. Eftersom många använder samma lösenord för andra saker, även om det är dumt, känns det väldigt onödigt att inte kryptera överföringen. Däremot krypteras överföringen när man lägger en order.

Har jag missat något eller planerar ni möjligen att införa krypterad överföring av inloggningsuppgifterna?

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature