Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
http://data.fuskbugg.se/skalman01/hon%202010-01-17%2002-39-56...
http://data.fuskbugg.se/skalman01/hon%202010-01-17%2002-39-53...
Spelade en riktigt nice match nyss. Haha perma stunnade dom och skjöt blixtar hela tiden. Hade hela laget mot mig. Dödade alla förutom 1 som gick invis;)

Smart och skaffa brutalizer på din pet, den har en skill som rootar fiender och jag tror inte att det stackar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zorbazz
Smart och skaffa brutalizer på din pet, den har en skill som rootar fiender och jag tror inte att det stackar..

Det stackar. Finns en melee-lockdown build som är som så att du är melee och har basher på dig och booboo. Fet attackspeed på det så kommer du permbasha sönder som. 2 basher+entangle.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

hejsan allihopa, vem ska man prata med om man vill joina klanen?

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
hejsan allihopa, vem ska man prata med om man vill joina klanen?

Jag är inte Leader längre så inga fler PM till mig! xD

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Jag är inte Leader längre så inga fler PM till mig! xD

Jag vet hur det känns
Som tur är så har jag inte fått något på några veckor nu

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zorbazz
Smart och skaffa brutalizer på din pet, den har en skill som rootar fiender och jag tror inte att det stackar..

En vän som inte är så bra. Han ligger på typ 1000psr

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
En vän som inte är så bra. Han ligger på typ 1000psr

Basher på Booboo är inte dumt. Personligen så satsar jag hellre på själva heron men det är jag det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
hejsan allihopa, vem ska man prata med om man vill joina klanen?

mig. Petoria i HoN

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Basher på Booboo är inte dumt. Personligen så satsar jag hellre på själva heron men det är jag det.

Basher är något jag vill testa på booboo. Själv rushar jag en mock of brill o sätter de på booboo sen köper jag boots till björnen o till mig själv. Sen vet jag inte vad som är bäst att satsa på. Förslag? Behövs knappt inte mer efter mock.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Basher på Booboo är inte dumt. Personligen så satsar jag hellre på själva heron men det är jag det.

pratade om tb. Men jag går jämt skog farmar till 2 bashers 2 par skor. Instaperm bashad från start. Sen skaffar jag bättre skor vladmir sen 2 thunderclaw. sen bruker amtchen vara över

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Illa att man först spelar ett game med riktiga n00bs och förlorar därför, sedan kör man ett till och vinner och är jätteglad men då är det +0/-0 för att man har för hög psr.... värdelöst speciellt när de i det andra gamet var mycket bättre lol

Permalänk
Medlem

Med Wildsoul brukar jag skaffa Steamboots och sedan direkt skaffa Frostburn. Då har man 503ms i range

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1n1h0p
Illa att man först spelar ett game med riktiga n00bs och förlorar därför, sedan kör man ett till och vinner och är jätteglad men då är det +0/-0 för att man har för hög psr.... värdelöst speciellt när de i det andra gamet var mycket bättre lol

Sluta pawna low PSR noobs då ;P

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk

Hmm, förstår inte hur man klarar sig utan mock med booboo. själva gubben är ju värdelös egentligen.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Hmm, förstår inte hur man klarar sig utan mock med booboo. själva gubben är ju värdelös egentligen.

Jag skaffar ALDRIG mock med wildsoul, testat det en gång och det gick inte speciellt bra.
Brukar alltid gå bra för mig när jag skaffar frostburn.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

varför byta namn på booboo?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Bra fråga, Beardulon låter ju cp. Här ska det vara Booboo!
Jag säger fortfarande Booboo och kommer troligen alltid göra det också.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

ja med. nog det sämsta namnet dom kunde ta

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Avstängd

var vell copyright på namnet

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

va det?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
var vell copyright på namnet

Stämmer bra.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
var vell copyright på namnet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Stämmer bra.

Nej, man kan inte copyrighta namn

Var ett Trademark namn dock...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Så sjukt roligt jag hade en gång nära 1700psr, droppade till 1500 igen gick upp till 1650 nu är det nere på 1350

Alla senaset matcherna så har det varit någon leaver, jättenoobfeeder eller något annat. Jag har alltid haft hyffsade siffror och bra assist men vinner nu bara kanske 1 av 3 matcher. Sunkigt att det enda man kan va med i nu är ju bara noobgames också. Spelar ni något i swecclanen eller är den inte aktiv alls? Jag vill spela något mer seriösa games än vad jag gör nu. Har K/D på 1,4 då det sjunkit något och assisterna ligger lite högre. Grothras heter jag ingame adda gärna om ni vill lira lite. är så segt att spela matcher där man knappt får vara med längre.

Blir ofta kickad i noobgames för att jag spelat för många matcher eller har för bra K/D sen har man för dåligt PSR för att lire de vettiga matcherna.. Catch 22 moment där. men det är väl bara och ligga i så är man uppe i det vanliga igen

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Så sjukt roligt jag hade en gång nära 1700psr, droppade till 1500 igen gick upp till 1650 nu är det nere på 1350

Alla senaset matcherna så har det varit någon leaver, jättenoobfeeder eller något annat. Jag har alltid haft hyffsade siffror och bra assist men vinner nu bara kanske 1 av 3 matcher. Sunkigt att det enda man kan va med i nu är ju bara noobgames också. Spelar ni något i swecclanen eller är den inte aktiv alls? Jag vill spela något mer seriösa games än vad jag gör nu. Har K/D på 1,4 då det sjunkit något och assisterna ligger lite högre. Grothras heter jag ingame adda gärna om ni vill lira lite. är så segt att spela matcher där man knappt får vara med längre.

Blir ofta kickad i noobgames för att jag spelat för många matcher eller har för bra K/D sen har man för dåligt PSR för att lire de vettiga matcherna.. Catch 22 moment där. men det är väl bara och ligga i så är man uppe i det vanliga igen

Om du inte har förbeställt spelet så kan du ju alltid skaffa ett nytt konto ;P

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Jag har 1.9 KD och 3.1 AD. Fast det är mest för att jag har 2.2 deaths/game typ.
Man kan säga att jag är en passiv/defensiv spelare.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Hejsan!

Jag kör själv lite HoN då och då. Om någon behöver en valkyrie eller Nymphora i ett game någon gång så lägg till mig HTMO_I11yria.

PS. Grundregel i alla spel. Om någon säger att han är bra och hänvisar till stats, då är han inte bra.

Permalänk
Medlem

The pros never consider themselves as pros.

Om någon vill spela 1600+ games med mig så adda: Ala_95
Är en passiv spelare, men ändå en duktig en.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ton
Hejsan!

Jag kör själv lite HoN då och då. Om någon behöver en valkyrie eller Nymphora i ett game någon gång så lägg till mig HTMO_I11yria.

PS. Grundregel i alla spel. Om någon säger att han är bra och hänvisar till stats, då är han inte bra.

Jag är rätt stabil spelare, vilket mina stats visar.. Men jag brukar låta gamet tala!

Visst jag har bara 1.6 KD och 1.6 AD men å andra sidan lirar jag pubs med vänner..

Om man kör för kills så är det lätt att få 20 kills 1 a 2 deaths i em med vilken DPS som helst!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

Nu var det mitt fel att vi losade för att jag dog en gång efter 2 minuter mot swiftblade och voodoo. Jag hade 0-1-4 och då var det mitt fel att vi förlorade efter typ 25 minuter.

Trots att pesti hade 1-6 osv...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Nu var det mitt fel att vi losade för att jag dog en gång efter 2 minuter mot swiftblade och voodoo. Jag hade 0-1-4 och då var det mitt fel att vi förlorade efter typ 25 minuter.

Trots att pesti hade 1-6 osv...

Extremt irriterande med folk som håller på så. Händer alltför ofta, och oftast försöker dom kicka mig också.

Det är så enkelt att klaga på andra, jag brukar nästan alltid försöka medge i teamchaten när jag gjort något fel men visst klagar jag på andra också då och då, men inte på det där viset. :/