Glad, Exalterad, Pigg?! Skriv era goda tankar här! :D

Permalänk

Varit och "jobbat" idag första gången på över 3 år, fyy vad nervöst men ack så roligt jag hade!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gabriel15:

Hur fungerar det o dra ut en tand nu? ska själv dra ut en visdomstand snart

Det funkar alldeles utmärkt.:) Se bara till och få tillräckligt med bedövning O C H att du väntar 5-10 minuter tills du är bedövad då TDL brukar vara ivriga att sätta igång direkt innan bedövningen verkat.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Sitter och kollar på tecknade filmklipp av Dane Cooks liveuppträdanden. Tycker alltid de är asgrymma och roliga som fan :D.
Lite kasst ljud bara men man vänjer sig.

Permalänk
Avstängd

Jag älskar de flesta på Swec. förutom moderatorn med en pinginavatar!:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Det är fredag!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Fr1dd:

Det är fredag!

Det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyys

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Mr Beaaaaaan på 3an!

Permalänk
Avstängd

Kollar på Time Out!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Fick lusse och pepparkakstè idag i lösvikt. Ni måste verkligen pröva det! Underbart goda båda två och perfekt inför juletiden

Permalänk
Medlem

Kollar åter igen på animerade Dane Cook. Kan fan inte sluta skratta för mig själv :).

Så jävla skönt hur han förklarar sitt drömhus :D.

Permalänk
Medlem

Säga vad man vill om Loopia, men snabbt går det...

Alla har vi våra olika bedömningar kring Loopia. Men säga vad man vill, men snabbt går det. Jag hade precs regget en domän hos dom. Och minutern senare så får jag ett mail där man bekräftar köpet. Och någon minut senare så får jag fakturan ner dimmpanes i mailen. Och sen att det inte går att betala med kort just nu, det är väl kanske en annan femma.

Men snabbt går det. Uppskattas allt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Fyfan vad gött att inte vakna upp bakis

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Fyfan vad gött att inte vakna upp bakis

Tillbringade du också nyåret ensam som jag själv? Eller det blev inte så mycket :D.

Jag tyckte det var rätt så skönt att för en gångs skull slippa allt folk omkring en :).

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Tillbringade du också nyåret ensam som jag själv? Eller det blev inte så mycket :D.

Jag tyckte det var rätt så skönt att för en gångs skull slippa allt folk omkring en :).

Nej, jag gick allt ut strax före tolvslaget till några kompisar som var i närheten och umgicks lite med dom
Men kvällen spenderade jag själv, och fyfan vad gött det var

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Installerar Amnesia: The Dark Descent via Steam nu. Riktigt uppspelt nu :).
Var länge sedan man kände så här eftersom jobbet plockar lusten att spela för det mesta.

Permalänk
Medlem

Skattepengarna är återbetalade. Woohoo :D.

Permalänk

Jag slutar sent idag, mår faktiskt bra igen efter en allvarlig depression!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Hedersmedlem

Klarade tentan i transformteori! Glada dagar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Klarade tentan i transformteori! Glada dagar!

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem

Vet inte riktigt vad det ska betyda

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Vet inte riktigt vad det ska betyda

Det är en transformer. Duh.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

Det är en transformer. Duh.

Haha det borde jag har fattat, det är det enda folk tänker på när de hör transformteori

Permalänk
Medlem

Chips och dipp, idag orkar jag inte bry mig hur tjock håller jag på att bli

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Fan, kan inte sluta skratta när jag tänker på det :D.

Vi är 6 man som sitter i en arbetsbod på jobbet utanför bygget på rasterna. En av dem är en 60 årig man. Han har mycket lustiga idéer. T.ex så reser han sig alltid upp med ett brak så hela boden skakar. Allt för att demostrera att han går ut först.
Men en av de andra har uppmärksammat detta. Så nu när 60 åringen reser sig upp så reser den andre också sig upp och kör med stolen fram och tillbaka på golvet flera gånger så att det låter skitmycket. Gubben han bara blänger surt på den andre men säger inget. Fan, skrattar ihjäl mig alltså :D.

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Fan, kan inte sluta skratta när jag tänker på det :D.

Vi är 6 man som sitter i en arbetsbod på jobbet utanför bygget på rasterna. En av dem är en 60 årig man. Han har mycket lustiga idéer. T.ex så reser han sig alltid upp med ett brak så hela boden skakar. Allt för att demostrera att han går ut först.
Men en av de andra har uppmärksammat detta. Så nu när 60 åringen reser sig upp så reser den andre också sig upp och kör med stolen fram och tillbaka på golvet flera gånger så att det låter skitmycket. Gubben han bara blänger surt på den andre men säger inget. Fan, skrattar ihjäl mig alltså :D.

Börja du med , sen kanske fler hakar på å gubben ger er ännu surare blickar
Alltid lika kul att härma "surgubbarnas" idéer!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

yey, har studiedag imorgon och lov nästa vecka

Permalänk
Medlem

Bra vecka på jobbet. Sedan vill jag mig tro att det är positivt att jag blivit placerad på karlstadskontoret fram till Jul (sitter annars i Gävle). Får se hur man överlever två månaders hotellvistelse och om traktamentet kommer vara tillräcklig för att man ska gå plus på det.

Men oavsett, jag kommer inte sitta sysslolös på jobbet längre, wohoO!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Edit: Ööööh, helt fel tråd lol...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Hehe, igår när jag skulle dra ut på stan så steg det på en person med lustig frisyr på bussen. Hon hade satt upp håret i mitten med ståltråd och monterat ett gult frågetecken högre upp. Så hon såg ut som en questgiver :).
Jag satt redan inne på bussen då hon steg på och eftersom man sitter högre upp så skymtade jag plötsligt ett frågetecken som kom farande förbi utanför fönstret. Va fan var det tänkte jag innan jag såg henne :D.

Permalänk
Medlem

Jag går mitt första år på en musik utbildning och det är kung, jag känner på mig att det kommer bli bättre!

Visa signatur

Citera så får du svar :)