Glad, Exalterad, Pigg?! Skriv era goda tankar här! :D

Permalänk
Medlem

Ska iväg på intervju i morgon. Wie
Dock 2timmars körning till Motala. Haha
Håller tummarna för att det går bra.

Samt en form av intervju på torsdag med, fast här i hemma stan. Yey

Man blir faen glad av sånt här när man haft det tyst ett tag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Börjar jobba på måndag igen, 2 månader ungefär, kan bli längre med lite tur Men då jag även håller på med körkortet för tillfället är alla pengar välkomna! Känns sjukt gött att få göra något igen.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Sista veden till nästa vinter hemkörd och den största delen ved till därpå följande vinter redan fälld och bara att köra hem nästa vinter.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Inaktiv

Firar tre månader post-stroke idag, långt ifrån återställd men ljusår bättre än då=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Firar tre månader post-stroke idag, långt ifrån återställd men ljusår bättre än då=)

Får man fråga hur gammal du är?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Xenoz:

Får man fråga hur gammal du är?

Jag är 26, snart 27, så antalet strokepatienter i min åldersgrupp är nog ganska lätträknade=)

Permalänk
Hedersmedlem

Så otroligt glad idag! Var och monterade tillbaka förgasarna på motorcykeln, efter några försök att starta så gick den igång och funkade hur bra som helst Snart borde min nya hjälm jag beställt komma också. Mot slutet av veckan ska det bli fint väder igen!! Åh! Snart är säsongen igång igen

Permalänk
Medlem

Varit på första "riktiga" ultraljudet idag! En liten gosse kommer till världen i slutet på juli

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Varit på första "riktiga" ultraljudet idag! En liten gosse kommer till världen i slutet på juli

GRATTIS =D , Dags o gejma sönder nu då , så ungen inte har en chans om några år

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

GRATTIS =D , Dags o gejma sönder nu då , så ungen inte har en chans om några år

Haha, ja det får väl bli så Med tanke på hur dålig jag är, så aeger han mig nog från start Tack ^_^

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Prisnivån på mat här på Madeira. köpte igår ett kalkonben (1,9 kg) för 2,98 €/kg. Vin är också billigt.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem

May the Fourth be with you.

Permalänk
Medlem

Första ultraljud idag! Allt såg kanon ut med huvud, armar, ben och röv. Såg även hur hjärtat slog på den lille saken.
Nu har vi en lång väntan framför oss. Sjukt bra dag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barra85:

Första ultraljud idag! Allt såg kanon ut med huvud, armar, ben och röv. Såg även hur hjärtat slog på den lille saken.
Nu har vi en lång väntan framför oss. Sjukt bra dag!

Gratulerar!

Visa signatur

_______________________

Patience is a virtue

Permalänk
Medlem

Fixade körkortet igår, vilken jäkla känsla när han sa att körningen är godkänd! Woohoo!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Avslutat jobbveckan med ett kl. 6.30-21 pass, ledig helg och färdig flyttad till vårt nya hem. Fokusera på vila och mys med fästmö och bebismagen under helgen. De'ba Så skönt asså ba'!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Inaktiv

Har precis kommit fram till att jag vill bli soldat, och kommer att söka till GMU i framtiden. Taggad är jag...

Permalänk
Medlem

Kuggade teoriprovet första gången, men klarade uppkörningen utan problem.
Idag skrev jag teori igen och fick godkänt. Äntligen körkort.

Permalänk

är dels glad över att jag har, efter typ 12 års frånvaro, dragit igång krigs figur skapandet och att jag snart är klar med min första bataljon.
har 3 till bataljoner att göra och det är så fruktansvärt roligt!
känner mig åter igen hel på något sätt.
anledningen till att jag slutade göra figurerna var att jag började spela allt mer och mer samt att träningen blev seriösare,men nu har jag lagt ned wow och träna lika mycket som jag gjorde förut kan jag inte just nu pga en skada, så jag har all tid i världen och tror nog jag kommer fortsätta även när jag kan börja träna riktigt igen:).

så fint att se alla figurer som står där på hyllan som jag nu har gjort och målat, känner mig stolt och glad varje gång jag tittar på dem:).

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Andra ultraljudet idag. Allt såg bra ut, blir "pappas flicka" i december!
Barnkammaren är spacklad, i helgen skall det kletas dit färg. Barnvagn ska beställas om ca en månad.
Även om det är ganska lång tid kvar så finns det massor att grejja med.

Grymt taggad

Permalänk
Medlem

Cirka en timme kvar tills man går på semester, 4 härliga veckor!
Sommar, sol, bad, och framförallt datorspel!

Permalänk
Medlem

Äntligen fått mitt sändningsnummer till min OPO!

Däremot ganska bitter över tvättstuga imorgon bitti och jobb på söndag förmiddag..

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Hedersmedlem

Klarade min två omtentor jag hade som även var de sista tentorna jag hade kvar. Bara en projektkurs och exjobbet kvar som jag håller på med nu! Får hoppas på en examen vid årsskiftet! Rätt lagom nöjd!

Permalänk
Hedersmedlem

Gjorde idag min första TV-reparation på min plasma som slutade fungera för ett par veckor sedan. Hoppade på ebay, köpte ett reparationskit och poff så finns det bild igen

Känner mig lite stolt nu ändå och nöjd att det gick så smidigt, inte alltid det rullar på så fint.

Permalänk
Medlem

Nu har man varit pappa i 3 dagar till en underbar dotter. Helt fantastisk upplevelse!

Permalänk
Medlem

Klarade uppkörningen idag!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Hedersmedlem

Fick samtal imorse att jag fick en tjänst jag sökt som verkar riktigt bra! Bra start på veckan.

Permalänk
Medlem

Imorgon vid den här tiden, då har man visst gått och blivit kattägare. Hittade en liten dam på 2 år på ett katthem som behövde ett hem och få lite lugn och ro. Har aldrig haft katt förut. Men jag tror nog att det ska gå bra.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Fick idag ett brev enligt vilket jag kommer att få förhöjd sjukpension retroatktivt sedan 2012. Enligt mina beräkningar kommer jag fram till att jag kan få in ett belopp på +3000 € efter inkomstutjämning och skatt.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalice:

Har precis kommit fram till att jag vill bli soldat, och kommer att söka till GMU i framtiden. Taggad är jag...

Har du sökt än? Om inte, do it! Jag är numera GSS/-T soldat och kan säga att gå med i Försvarsmakten är det bästa valet jag gjort i mitt liv. Funderar på att söka heltid igen då man saknar att känna att man lever!