Glad, Exalterad, Pigg?! Skriv era goda tankar här! :D

Permalänk
Medlem

Precis blivit morbror (för första gången) :). Kalas, familjen lever vidare hah.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ahh det satt fint med ett glas rödvin efter maten :).

Permalänk

Min flickvän är bäst

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

det har varit lite si så där mellan mig och min sambo, mycket upp och ner gångar, men efter 2 år ihop och nu på den senaste tiden så har det blivit någon slags lycko explosion mellan oss, vi båda har tänt till på alla fronter och nu är vi typ mer än så där nykära som vi va i början, svårt att fatta att efter 2 år, med många motgångar som sagt, att man kan fortfarande känna så här.
det gör mig väldigt pigg, glad, uppåt och allt som finns och heter i den positiva sidan:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

det har varit lite si så där mellan mig och min sambo, mycket upp och ner gångar, men efter 2 år ihop och nu på den senaste tiden så har det blivit någon slags lycko explosion mellan oss, vi båda har tänt till på alla fronter och nu är vi typ mer än så där nykära som vi va i början, svårt att fatta att efter 2 år, med många motgångar som sagt, att man kan fortfarande känna så här.
det gör mig väldigt pigg, glad, uppåt och allt som finns och heter i den positiva sidan:)

Trevligt att höra.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem

Idag mår man bra. Fyller 20 idag, ska ut och käka med mina föräldrar.
Systemet får det bli en annan dag.

Visa signatur

"The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Fick ett nytt jobb idag, så glad är nog rätt ord

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Ska till arbetsförmedlingen imorn (idag torsdag) på info om deras utbildningar. Hoppas verkligen jag får en CNC utbildning nu alltså! Taggad till max. Inte ofta man är glad för att åka dit men känns som det är på rätt väg nu iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Musikälskare

Efter ett år av helvete börjar jag må bättre, happy days

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Satt och räknade lite på min anställning och kom frma till att jag ska upp ett steg i lönelistan och att jag har 40 timmar som jag inte fått betalt för Hehe goda pengar vet ja.
Blir la 1500kr extra ut i handen efter skatt sen varje månad.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

impulsköpte cosmos 2 chassit woho!

Börjat boka semestern nu med, så det kan inte bli bättre

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

På onsdag bär det av till Portugal. Några dagar i Lissabon och sedan Figueira da Foz och besök på många vingårdar i Barriada, Dão och Douro.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem

Fått bra löneförhöjning med 4månaders retroaktivt sedan april. Så för en gångs skull har jag tillräckligt med pengar för att reda ut lite ekonomiska bekymmer som jag haft i över 1 år

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noxxer:

Fått bra löneförhöjning med 4månaders retroaktivt sedan april. Så för en gångs skull har jag tillräckligt med pengar för att reda ut lite ekonomiska bekymmer som jag haft i över 1 år

Det lät inte helt fel. Ekonomiska bekymmer är fan nått av det värsta jag vet.

Permalänk

19.05 så fick jag en princessa på 3230gr och 48cm =] helt underbart.....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

19.05 så fick jag en princessa på 3230gr och 48cm =] helt underbart.....

Skickades från m.sweclockers.com

Gratulerar :).

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Gratulerar :).

Tackar....=]

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

19.05 så fick jag en princessa på 3230gr och 48cm =] helt underbart.....

Skickades från m.sweclockers.com

Grattis!!!

Permalänk
Skrivet av MakubeX:

Grattis!!!

Tack =]

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Yes! Äntligen är viadukten färdigbyggd efter att ha blockerat gångbanan i ett helt år med en byggarbetsplats. Den gångbana där min löpningsrutt var lagd :).
Kom hem nu runt 21:40 efter en runda.

Permalänk
Medlem

Har äntligen kommit igång med lite träning igen efter ett väldigt långt uppehåll så det blir nog höstens, vinterns sysselsättning, tycker att jag mår ganska bra nu. Hade en lite seg period i sommar med diverse bekymmer men det har rett upp sig. Ser verkligen fram emot många spel som släpps i höst osv, hoppas på en fredagspanel den här fredagen också, det vore en perfekt avslutning på veckan

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Hedersmedlem

Fick erbjudande om sommarjobb idag! Snabbaste processen jag någonsin gått igenom. Anmälde för några veckor sen via deras webbformulär och idag ringde de och frågade om jag fortfarande var intresserad. Jag var såklart det, fick veta lite om uppgifterna och vilka veckor det blir jobb. Sen sa personen att han skulle kontakta personalavdelningen som skulle skicka anställningserbjudande. Ingen intervju eller tidigare möte.

Otroligt nöjd iaf

Permalänk
Medlem

Enda dagen av lovet jag har varit produktiv , stolt

>>
<<

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Det går riktigt bra för mig i Engelska!
Efter sommaren (när jag börjar i sjuan) ska jag böra med åttans kurs då den nuvarande känns lättare än svensklektionerna. :/

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

Sitter just nu och har så djävulskt ont i ryggen, aldrig varit med om värre. Var hos en sjukgymnast för min rygg den 5/4 och gjorde lite övningar så spänningarna i musklerna släppte och jobbade direkt efter. Fick så ont då så jag var sjukskriven hela förra veckan. Var tillbaka till sjukgymnasten på torsdagen som hittade en skadad disk + ev. en disk som "sitter löst" och vart skickad på röntgen. Blev rekommenderad att testa jobba igår och nu imorse hade jag så ont så jag lyckades nästan inte ta mig från sängen till toaletten. Så jävla trött på att ha ont hela tiden.

Permalänk
Medlem

Imorgon ska löparskor köpas och sedan ska det börjas..först 3km , återkommer hur åt helvete det gick sen

xD

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Älskar mitt jobb.

Var ute och fixade lite datorer i min gamla hemstad på en biograf.
Vi kom så bra överens, jag & kunden så jag fick hans tlfnr och han sa till mig att ringa varje gång jag kommer på besök dit och ska på bio så får jag gratis biljetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Älskar mitt jobb.

Var ute och fixade lite datorer i min gamla hemstad på en biograf.
Vi kom så bra överens, jag & kunden så jag fick hans tlfnr och han sa till mig att ringa varje gång jag kommer på besök dit och ska på bio så får jag gratis biljetter.

Kul! Gratis är gott.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk

Hur glad som helst!
Skrev idag och igår de sista 5 av 13 proven för Transportstyrelsen. 5h kvar att flyga innan jag kan kalla mig kommersiell pilot innehavande CPL(A). Finns ingen skönare känsla än att få läsa "User has successfully compleated this licence" i grön text

Permalänk
Skrivet av Fredrik94:

Hur glad som helst!
Skrev idag och igår de sista 5 av 13 proven för Transportstyrelsen. 5h kvar att flyga innan jag kan kalla mig kommersiell pilot innehavande CPL(A). Finns ingen skönare känsla än att få läsa "User has successfully compleated this licence" i grön text

Kör hårt Fredde!