Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

Nyköp, tangent fungerar dåligt.

Hejsan, köpte idag en ny bärbar dator hos Inet i Göeborg. Efter en halvtimmes användning så märker jag att en av piltangenterna fungerar dåligt, man måste trycka mycket hårdare på den än andra, ganska mycket hårdare.
Många tycker säkert att jag är petig, men jag tycker detta är störande då man har köpt den sprillans ny dator. Frågan är: Kan man reklamera denna på garantin och begära en nya alt. reparation?? Ska man acceptera detta?

Visa signatur

[Intel Quad 9450 @ 3.30] [Asus Rampage Formula] [2x2048 Crossair PC6400]
[Powercolor HD 4870 Crossfire] [Corsair TX750]
[Seagate Barracuda 320 GB]

Permalänk
Medlem

Slå en signal till Inet, dom brukar vara väldigt kundvänliga enligt mina erfarenheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkrohn:

Slå en signal till Inet, dom brukar vara väldigt kundvänliga enligt mina erfarenheter

Har vägarna förbi imorgon, ska ta en sväng in och fråga.

Visa signatur

[Intel Quad 9450 @ 3.30] [Asus Rampage Formula] [2x2048 Crossair PC6400]
[Powercolor HD 4870 Crossfire] [Corsair TX750]
[Seagate Barracuda 320 GB]