Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Bussen var försenad en 20minuter..
En lärare var tvungen och sticka till sjukhuset så vi hade ingen lektion på eftermiddagen. råkade spela lite UT med ett par i klassen och bussen gick när vi började släcka ner. suck.. fick vänta i en 40minuter på nästa.. iofs tar de ca 15minuter att gå till busstationen så försvann ju lite tid där. sen verkade busschauffören vara grinig idag den bussen jag aldrig annars brukar ta för att komma hem. suck

Sen i en hålan utanför stan steg ett par dagisbarn? på bussen och började snacka högt som fan och spela jobbiga signaler på mobilerna.. Vem fan ger en liten snorunge en mobil vid så låg ålder? behöver de ens en telefon? en av de hade iaf lite vett i sig och säga till sina kompisar att dämpa musiken..

Varför bad inte du dem att dämpa volymen?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Fan va trökigt det är att översätta forum till svenska manuellt:/

Google kan väl översätta hela sidor rätt så 'dugligt'?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Varför bad inte du dem att dämpa volymen?

Nja skulle av strax därefter sen så var ju en av de vettig nog att be den andra sänka så..
Finns betydligt värre personer jag stör mig på.

bla en cowboy som luktar jag vet fan inte vad..
två sandpapper som ofta sitter och pratar i telefon med någon annan person som troligen svalt en säck sand. hesa jävlar är de och konvensationen består av VA? var är du nu? Va? i en hel timma. har lust och slita luren ur örat på de ibland.

Sen så finns det ett par fordonsgäng som pratar rätt högt men de pratar ändå normalt så inget man direkt stör sig på plus att de hoppar av efter halva vägen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Hur får hon att solen ligger ovanför jorden? Det finns inget upp och ner i universum, tyvärr. Varför är upp på andra sidan av jordklotet ner för oss? Gravitation kallas det.

Antar att solen ligger ovanför hennes jord = ovanför jorden eller något sådant.
I'm off to bed, sov gott när ni nu lägger er

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk
Medlem

Äntligen fått ihjäl den myggliknande varelsen i mitt rum! Vafan, trodde småkrypen frös ihjäl för flera månader sedan!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Fan vad grymt Börjar det kännas lättare?

Du anar inte! har världens snällaste sköterska också.. och jag bestämmer precis allt som ska göras när jag är där och när det sker ska dit nästa gång på Tisdag, så försöker hålla det igång så man inte ramlar tillbaks i rädslan ^^

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Metalie:

Du anar inte! har världens snällaste sköterska också.. och jag bestämmer precis allt som ska göras när jag är där och när det sker ska dit nästa gång på Tisdag, så försöker hålla det igång så man inte ramlar tillbaks i rädslan ^^

Låter jättebra! Låter som du tagit ett väldigt steg framåt nu. Grattis till Metalie!

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Låter jättebra! Låter som du tagit ett väldigt steg framåt nu. Grattis till Metalie!

Jo, kbt behandlaren blev väldigt chockad och glad när jag ville försöka ta blodprov i Torsdags förra veckan, så det har gått otroligt bra.
Mycket är tack vare min kbt behandlare som jag känt mig trygg och säker på, men samtidigt ha världens snällaste sköterska gjorde susen!
Tack!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Metalie:

Du anar inte! har världens snällaste sköterska också.. och jag bestämmer precis allt som ska göras när jag är där och när det sker ska dit nästa gång på Tisdag, så försöker hålla det igång så man inte ramlar tillbaks i rädslan ^^

Det är rätta takter!:D Upp på hästryggen när man ramlat av.:D Inte titta bakåt utan bara upp och rida igen!:D MIn söta lilla Ryttmästare!:D Well done!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Fick underkänt på en hemtentamen. Jag trodde den skulle få VG alltså, blev nästan lite chockad. På statistiken står det att 93% fick underkänt. (av 100 ca). Ska hämta ut den imorgon och se vad fan som hänt. Verkar ju helt sjukt. När 93% får underkänt känns det som att något brustit i uppgifterna eller föreläsningarna.
Är btw skithungrig, men har ingen mat.. Blir att sova nu och ta sig en tur till skola + mataffär imorgon!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Det är rätta takter!:D Upp på hästryggen när man ramlat av.:D Inte titta bakåt utan bara upp och rida igen!:D MIn söta lilla Ryttmästare!:D Well done!:)^^

Japp, man får inte ge upp i första taget, även om det är frestande.
Ursäkta? "Min söta lilla ryttarmästare! :D" ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Metalie:

Japp, man får inte ge upp i första taget, även om det är frestande.
Ursäkta? "Min söta lilla ryttarmästare! :D" ?

Det var en metafor.:)
Man brukar säga om de som faller av hästryggen bör/ska sitta upp igen och börja rida *direkt* för att överkomma rädslan av att ha ramlat av hästryggen. Ryttarmästare var en kaptens grad inom regementet förr. Så när jag skrev "Min söta Ryttarmästare:D" så syftade jag på att du har tagit dig "uppåt" rätt långt som klarade av att ta blodprovet.:):D Söt var helt enkelt för att du har en gullig personlighet.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

2a natten utan sömn med tandinfektion och värk, vill mörda någon eller mig själv...

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Skrivet av Generalkyckling:

Fick underkänt på en hemtentamen. Jag trodde den skulle få VG alltså, blev nästan lite chockad. På statistiken står det att 93% fick underkänt. (av 100 ca). Ska hämta ut den imorgon och se vad fan som hänt. Verkar ju helt sjukt. När 93% får underkänt känns det som att något brustit i uppgifterna eller föreläsningarna.
Är btw skithungrig, men har ingen mat.. Blir att sova nu och ta sig en tur till skola + mataffär imorgon!

Duktigt

Åkt i en grymt obekväm buss är nog rätt ny men grymt hårda säten så att man får ont i ryggen. dessutom suger Växjö stort på att skotta gångvägar för oss studenter eller ens grusa lite.. suck trodde de skulle vara rätt bra på detta men icke!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Snökaos så bussarna blev inställda, det var 2-3cm snö på vägen och på vissa ställen hade det blåsigt igen så det var uppemot 4-6 cm snö. (snöplogar gick för fullt) Eftersom det var en sådan extremt snöoväder, så kunde västtrafik med att ställa in linjen utan att meddela detta på den digitala "tid-tavlan", desamma gäller självklart bussen som gick efteråt. Så man kan väl stå där hela dagen utan att få veta att den digitala tavlan som informerar när bussar kommer ljuger.
Nå eftersom någon ringde västtrafik så fick jag veta detta och gå 1mil till jobbet, varvid jag konstaterade att det inte var mer snö än vad jag nämnde på vägen. Likaså ingen blankis.. Busschaufför här nere skulle allt testa på mina hemtrakter, där en halvmeter oplogad väg inte är något ovanligt.

Nå jag är ändå glad för att många andra fick göra likadant och var fly förbannade när bussen blev instängd utan att meddela detta. (skadeglädje även om det för min del innebar att gå en mil, jag kan riktigt skratta åt andra som kanske få gå samma sträcka som mig. mhohaha)
Det blir säkert att gå hem också, kan i.o.f.s. vara värt om jag får se andra göra samma sak.. (i brist på annat roligt får man sjuk humor)

Skrivet av Generalkyckling:

Fick underkänt på en hemtentamen. Jag trodde den skulle få VG alltså, blev nästan lite chockad. På statistiken står det att 93% fick underkänt. (av 100 ca). Ska hämta ut den imorgon och se vad fan som hänt. Verkar ju helt sjukt. När 93% får underkänt känns det som att något brustit i uppgifterna eller föreläsningarna.
Är btw skithungrig, men har ingen mat.. Blir att sova nu och ta sig en tur till skola + mataffär imorgon!

Det fanns en kurs på min högskola där 100% fick IG på vid flera tillfällen, tentan var inte på något sätt svår, men studenterna var därefter. En gång fick alla i klassen nästan inga poäng alls, förutom en person som hade alla rätt...

Jag själv läste aldrig exakt denna kursen utan istället en på högre nivå om samma ämne, kursen var realtidssystem för systemvetare om jag ej missminner mig.

*edit*
När jag tänker efter så minns jag även en gång där läraren i efterhand sänkte betygskraven, då denna insåg att uppgifterna var mycket svårare än vad han hade tänkt. Resultatet blev att runt 20% klarade sig, jämtemot någon enstaka innan. -Nu var jag inte med och gjorde tentan, men kände folk som gjorde detta och såg kommentera som läraren hade satt upp. Det var på den tiden då de hängde ut vad personer fick på proven på anslagstavlorna.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Skrivet av jooelhoglund:

Varför ?

Den onde ananasen hade delvis rätt, den grejen va toppen på isberget av min dag igår "/
Men allt går att lösa så de e lugnt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Google kan väl översätta hela sidor rätt så 'dugligt'?

Förvisso men sen ska jag skriva in allt själv..

Så här ser det ut för "Global"

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Global är översatt och sen är det några i början på listan som är klara men långt ifrån allt.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad posten är sega, ge hit mitt paket, funderar fasen på att åka till närmaste stad och inhandla skiten i butik istället, skulle gjort det från första början men hur skulle man kunna veta att dom försenar försändelsen med så många dagar............grrrrrrrr...

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Maximal jävla otur!
Hade köpt ett PS3 och GT5 igår innan jag åkte till jobbet. Allt låg dolt och osynligt i bagaget och bilen stod nere i kontorets garage.
Tro fan att någon jävla pundare gör inbrott i min nya bil. Snor tomma snusdosor, några papper OCH allt i bagaget.

Tro fan att man blir sne när man har sett fram emot ett helg i soffan med GT5

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Skrivet av bud_bundy:

Det fanns en kurs på min högskola där 100% fick IG på vid flera tillfällen, tentan var inte på något sätt svår, men studenterna var därefter. En gång fick alla i klassen nästan inga poäng alls, förutom en person som hade alla rätt...

Haha ok.
Jag var iaf och hämtade tentamen igår. Visade sig att min text hade betyget VG, men att jag missat ca 3 ord i min referenslista (på en sida) och därför fick U. Ska komplettera detta och hoppas att betyget då hamnar på VG.

Permalänk
Medlem

Satan i gatan vad det snöar ute. Men jag älskar det.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Satan i gatan vad det snöar ute. Men jag älskar det.

fusk... jag vill med ha snö och frusna sjöar
Få jag komma och mysa med dig istället?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ny arbetsplats ikväll iom uppsäggning från förra pga "arbetsbrist". Dock bakom den förbaskad baren igen. Innerligt trött på samma slitna arbetsmönster men vad gör man inte för att få in hyran samtidigt som ens utbildning har generat noll i arbete.
wish me luck!

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

fusk... jag vill med ha snö och frusna sjöar
Få jag komma och mysa med dig istället?

Jag vill inte vara den, men jag tror nog att vi får hoppa över det här med mysandet.
Men du är alltid välkommen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Jag vill inte vara den, men jag tror nog att vi får hoppa över det här med mysandet.
Men du är alltid välkommen.

Åh fan, nästa gång jag kryssar mot valbo svänger jag in på en kaffe

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Åh fan, nästa gång jag kryssar mot valbo svänger jag in på en kaffe

Gör du det. Du är välkommen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Jag vill inte vara den, men jag tror nog att vi får hoppa över det här med mysandet.
Men du är alltid välkommen.

meh.. vad butter du var då

Sitter och tråkar. har inget att göra. inget på tv. inget som händer på stan.. suck.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Är så i småstäder
Själv älskar man snön ordentligt och tempen är sjysst:)

Tjejen bakar pepparkakor med syrran så dem håller sig sysselsatta..

Permalänk
Skrivet av H-can:

Maximal jävla otur!
Hade köpt ett PS3 och GT5 igår innan jag åkte till jobbet. Allt låg dolt och osynligt i bagaget och bilen stod nere i kontorets garage.
Tro fan att någon jävla pundare gör inbrott i min nya bil. Snor tomma snusdosor, några papper OCH allt i bagaget.

Tro fan att man blir sne när man har sett fram emot ett helg i soffan med GT5

Fy fan vad surt, människor slutar aldrig förvåna en.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″