Permalänk

Ljuddämpning till chassit, ett nytt chassi, hårddiskmodul och 2 stycken Gentle Typhoon 1850 rpm som ligger i en av lådorna.

Har velat fram och tillbaka med vilket chassi jag ville ha, och till slut bestämde jag mig för ett Lian Li PC9F med ljuddämpning. Kvalitén på Lian Li chassis är bara för underbar.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Utökade bluray-samlingen med en i mina ögon riktigt klassiker. Grymt bra skådespelarinsats av Christian Bale i denna film!

Permalänk
Medlem

ny skiva, förlängning, hurts och hyllor

Permalänk
Skrivet av hoz:

Oj det där gillade jag, vart köpte du det? finns det någon länk?

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Oj det där gillade jag, vart köpte du det? finns det någon länk?

ikea

Permalänk
Medlem

Lite prylar från ELFA :).

PLANO Verktygsväska

FLUKE Mjuk väska C50 (till MicroMapper)

FLUKE Networks MicroMapper

FLUKE Mjuk väska C33 (till T140)

(Spänningsprovare T140 ägde jag redan)

Permalänk
Medlem

(ursäkta den hemska bilden!)
LG 50PK350

50" plasma. Det var ett demoex och saknar någon del till foten (det som sitter fast i foten och in i tvn), så jag kan inte montera.
Gav 4500kr så det känns ok. Allt var inpackat så jag tror inte den är använd.

Ska hängas upp på väggen så jag har beställt väggfästa (bl.a) på dustinhome.
Älska studentrabatterna:

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Spontantköpte mig en ny soffa idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Riktigt tjusig.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Riktigt fräsch fodral, letar som en galning efter nåt liknande i läder för min Blade, att det ska vara så svårt att hitta

Köpte denna till min blade, funkar bra
fodraaal

Permalänk
Medlem

Datorn dära och skärmen setup står i sig!
Dock så har jag fixat kablarna på skrivbordet lite bättre

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Lite prylar från ELFA :).

http://i537.photobucket.com/albums/ff334/fr1dd/DSC00286.jpg

PLANO Verktygsväska

FLUKE Mjuk väska C50 (till MicroMapper)

FLUKE Networks MicroMapper

FLUKE Mjuk väska C33 (till T140)

(Spänningsprovare T140 ägde jag redan)

Dyyra saker
Dock Är inte den Spänningsprovaren lite känslig och kan slå ut JFB om man mäter? har för mig man var tvungen att mäta på rätt sätt ? Kan ha fel på den punkten eller om det var någon annan modell. står säkert i papprena

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Dyyra saker
Dock Är inte den Spänningsprovaren lite känslig och kan slå ut JFB om man mäter? har för mig man var tvungen att mäta på rätt sätt ? Kan ha fel på den punkten eller om det var någon annan modell. står säkert i papprena

Jo, det är det enda som är kasst med T140'n. Man måste först mäta mellan fas/nolla i några sekunder.

Visst, det är bra att man kan lösa JFB med mätinstrumentet men jag hade hellre sett att det fanns en extra knapp för det.

Permalänk
Medlem

Byggt klart kranbilen som jag köpt igår. Lego blir man aldrig för gammal för.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

http://forumbilder.se/images/5e3201124110P1de0.jpg

Byggt klart kranbilen som jag köpt igår. Lego blir man aldrig för gammal för.

Terapi!

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Jo, det är det enda som är kasst med T140'n. Man måste först mäta mellan fas/nolla i några sekunder.

Visst, det är bra att man kan lösa JFB med mätinstrumentet men jag hade hellre sett att det fanns en extra knapp för det.

Jo jag tycker med det sen iofs mäter man väl för det mesta främst mellan fas/nolla och sedan jord

Skrivet av AzzEX FX:

http://forumbilder.se/images/5e3201124110P1de0.jpg

Byggt klart kranbilen som jag köpt igår. Lego blir man aldrig för gammal för.

Jag har med massa lego hehe man blir aldrig förgammalt för det dock kostar det rätt mycket men sen så får man ju något som håller livet ut. Fast man vill ju ogärna plocka sönder grejorna när man väl byggt ihop de.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Jo, det är det enda som är kasst med T140'n. Man måste först mäta mellan fas/nolla i några sekunder.

Visst, det är bra att man kan lösa JFB med mätinstrumentet men jag hade hellre sett att det fanns en extra knapp för det.

Det suger som fan med den. Skulle mycket hellre ha en extra knapp jag med.
Annars är det ett riktigt bra instrument. Fluke kan sin grej.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

UO ftw

Permalänk
Medlem

bänskiva/fuktspärr...

Untitled by hozforuw, on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Jo, det är det enda som är kasst med T140'n. Man måste först mäta mellan fas/nolla i några sekunder.

Visst, det är bra att man kan lösa JFB med mätinstrumentet men jag hade hellre sett att det fanns en extra knapp för det.

Använder också T140 och gillar den skarpt, dock kan det bli mörkt om man är för snabb mot jord som sagt.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sorath:

Använder också T140 och gillar den skarpt, dock kan det bli mörkt om man är för snabb mot jord som sagt.

Hur ligger den i handen? Själv kör jag med en Elma 2100 som jag gillar väldigt mycket pga. formen och att den har gummi så att den inte glider ur handen av någon anledning.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Det är inte möjligtvis så att du bor på lappis i Stockholm? Tycker mig nämligen få farliga vibbar av igenkännande.

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Musikälskare

Lite nya spel och ett svart skal som jag satte på mitt andra GBA SP som var repigt (tog ca 30min att byta via youtube guide och ser ut som nytt)

http://www.youtube.com/watch?v=08feAZybOJk&playnext=1&list=PL...

- Svar GBA SP AGS-101

- Sonic advanced
- Sonic Advanced 2
- WarrioLand4
- DOOM
- Metal Slug
- Metroid Zero Mission (glömde ta bild på det )

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Mitt första WC kit=)

EK-KIT H3O - Supreme LT 360

Visa signatur

Intel i7 2600k @4.6GHz, ASUS GTX780 DCII, Asus Maximus IV Extreme, 16Gb 1600MHz VENGEANCE LP, NZXT Switch 810 BLACK, Corsair H100, Windows 7 Ultimate x64, Corsair AX1200, 2x Corsair Force GT 120Gb Raid 0, 2TB Hitachi Deskstar, Samsung Syncmaster BX2431, Corsair K90, Mionix naos 5000, Sennheiser pc 360

Permalänk

Vart lite Tv-kort till datorn:) Drygt att ha comhem men men...

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Vart lite Tv-kort till datorn:) Drygt att ha comhem men men...

http://img253.imageshack.us/img253/4741/60880422.jpg

En fråga, vart köpte du dom där ??

Permalänk
Skrivet av TrahN:

En fråga, vart köpte du dom där ??

Fyndade lite på tradera:) 349kr ungefär för båda i obruten förpackning

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Fyndade lite på tradera:) 349kr ungefär för båda i obruten förpackning

Jahop, satan

Permalänk
Proffsmoddare

Ett par små fällknivar till från Columbia

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Två t-shirts blev det.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."