Permalänk
Medlem
Skrivet av jnza:

2.ROE; Rules Of Engagement, endast besvara eld, inte förstöra vissa byggnader, etc. (lagen får diverse minuspoäng och andra straff om dessa regler bryts)

Hade varit fint med lite regler vid rush osv. I dagsläget kan man demolera hela staden utan följder. Bara brassa på utav helvete. Hade även velat se riktiga städer t.ex förhindra motståndaren att spränga eiffeltornet P

Hade blivit mer finlir och inte bara spränga allt man ser.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Sitter och tänker på hur in i helvetes jävlar bra det här kan bli om DICE bara finslipar/EA låter dem göra det. Destruction 2.0, 64 spelare, jetplan, sounds like awesome

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att flygplanen inte kan få samma kraft som dom hade i BF2, så att dom blir lättare att skjuta ner.... var ju ganska ofta en skillad pilot som vann matchen åt sitt lag. Förutsatt att han fick tag på planet... Men fick han tag på planet så dog han sällan!

Rätt skumt att det är motsatt i BFBC, sällan jag ser en okunnig pilot ta tag i lagets helikoper, känns det som. Så helikoperna står ofta stilla.
Men samma situation blir det ju om en kunnig pilot får tag på en helikopter, dom går sällan ner. Mest pga att man kan se med tredjevy så man ser raketerna lättare.

Så kanske att engineer kan köra med anti-air missiler, så kan man ju lättare få ner störande helikoptrar och annat. Fast det blir en begränsning på antalet. Så att det inte blir en rush bana med alla engineers med anti air för att få ner transporthelikoptrar på direkten.

Sen hoppas jag att höghusen kan välta åt sidan och annat, så öppna vägar stängs för tanks och andra fordon. blir betydligt mer dynamiskt!

Permalänk
Medlem

64 spelare låter riktigt roligt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celcius:

Hoppas verkligen att flygplanen inte kan få samma kraft som dom hade i BF2, så att dom blir lättare att skjuta ner.... var ju ganska ofta en skillad pilot som vann matchen åt sitt lag. Förutsatt att han fick tag på planet... Men fick han tag på planet så dog han sällan!

Rätt skumt att det är motsatt i BFBC, sällan jag ser en okunnig pilot ta tag i lagets helikoper, känns det som. Så helikoperna står ofta stilla.
Men samma situation blir det ju om en kunnig pilot får tag på en helikopter, dom går sällan ner. Mest pga att man kan se med tredjevy så man ser raketerna lättare.

Så kanske att engineer kan köra med anti-air missiler, så kan man ju lättare få ner störande helikoptrar och annat. Fast det blir en begränsning på antalet. Så att det inte blir en rush bana med alla engineers med anti air för att få ner transporthelikoptrar på direkten.

Sen hoppas jag att höghusen kan välta åt sidan och annat, så öppna vägar stängs för tanks och andra fordon. blir betydligt mer dynamiskt!

Sådär är det ju iof på BC2 också, speciellt vietnam på hard. Jag tror jag och 3 till vann 5 rundor åt vårat lag för att vi hade en duktig pilot....

Permalänk

Lär er beskjuta dom då?

Jag tycker dock att det är löjligt i BC2 att du inte har AA fordon eller Stingers (sokm för övrigt togs i bruk tidigt 80-tal och används än idag av infanteri).

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Ta bort sniperkittet och reducera antalet handgranater.

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozric:

Ta bort sniperkittet och reducera antalet handgranater.

Nej.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk

Jag hoppas Bf3 är lika bra och lika kul som Bf2. Är det bättre så gör det inget.
Jag har saknat bf2 sedan polarna börjat lirat bf2 bad company 2.

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

YOU SHALL NOT PASS!!

Permalänk
Moderator
Moderator

http://www.fz.se/filmer/20110302/battlefield-3-fault-line-ser...

Hmmmm....Senaste ingame filmen, man får se början av kampanjen och lite ingame shooting. Schyssta rörelser och bra animationer på reloads, crouching med mera.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem