Permalänk
Medlem

Snyggt, har du någon länk till bakgrundsbilden på HTPCn, den med staden?

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

Ställ subben på golvet. Likaså mediadatorn! O som sagt, centerhögtalaren ska vara i mitten det är därför den heter "center"

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Entusiast
Skrivet av simonwellander:

Ställ subben på golvet. Likaså mediadatorn! O som sagt, centerhögtalaren ska vara i mitten det är därför den heter "center"

Läs tidigare inlägg så är det förklarat varför det står som det står. Funderat på att dänga upp en liten hylla ovanför TV´n. Men har även planer på att köpa större TV längre fram och då kanske hyllan måste flyttas upp och kommer då lämna en massa fula hål i väggen. Framför går inte heller, då vägrar TV-dosan fungera

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ph33r:

Snyggt, har du någon länk till bakgrundsbilden på HTPCn, den med staden?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/01341_headingwest_1920x1200...

Varsågod

Permalänk
Medlem

Underbart, men det behövs ett nytt chassi där ser jag.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Robeliboban:

Underbart, men det behövs ett nytt chassi där ser jag.

NÄHÄ?! Ja det har jag vart sugen på länge... hoppas jag vinner Silverstone-chassit i tävlingen. Annars får det vänta med ett nytt sånt då de jag vill ha kostar närmare 2 flak

Permalänk
Medlem

Trevligt värre!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av hannessb:

Fan man önskar att man hade en lite teknik intresserad pappa ist för en sportnarkoman!

haha kan säga precis samma sak! teknik verkar bara vara jobbigt för han:P

Visa signatur

CM scout - Amd Phenom II 965 Be - Powercolor 5770 - A-data 4 gig 1600mhz - random gammal hårddsik - gigabyte moderkort -
Enkelt och bra!:)

Jag tror inte någon kommer att behöva mer än 512 Kb RAM nånsin./Bill Gates

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

NÄHÄ?! Ja det har jag vart sugen på länge... hoppas jag vinner Silverstone-chassit i tävlingen. Annars får det vänta med ett nytt sånt då de jag vill ha kostar närmare 2 flak

Kolla in NXZT H2, verkar vara sjysst till billig peng... och snygga

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zpnk:

Kör de i ~1000 rpm. I 3000 rpm låter de rejält

Må vara hänt, måste dock fixa kablar så jag har användning av den när jag kör via datorn. Köpte en optisk kabel, men då visade det sig att surroundet inte har optisk ingång. Lite man kokade då va?!

Måste fixa kablage så att det går att lösa så man får ljud ur alla högtalare...

Uppat hit, varsågod: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d971b150a8e8_ITF_2560_left...

Är det inte nästan billigare att köpa en ny hemmabio-reciever?

Permalänk
Medlem

*LOL* kunde varit mitt hem ju ! Känner mig nästan hemma ;-P Nice helt i min smak, tidy and clean style.
Jag gillar inte när man avbildar ölburken kabelspaghettin och kattjäveln och den nerdammade r**nktrasan under sängen och visar up sin byk.
Dessa bilder sätter en viss standard dock !
Behöver inte skriva poäng va ?

Permalänk

går det inte o fästa centern direkt på väggen ? det blir juh stilrent också ;D

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Gipsyboy:

*LOL* kunde varit mitt hem ju ! Känner mig nästan hemma ;-P Nice helt i min smak, tidy and clean style.
Jag gillar inte när man avbildar ölburken kabelspaghettin och kattjäveln och den nerdammade r**nktrasan under sängen och visar up sin byk.
Dessa bilder sätter en viss standard dock !
Behöver inte skriva poäng va ?

Man tackar och bockar

Skrivet av Shaggy94:

går det inte o fästa centern direkt på väggen ? det blir juh stilrent också ;D

Har som sagt tänkt avvakta med att fästa nåt ovanför TV´n då vi funderar på att investera i en större om inte allt för länge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Har som sagt tänkt avvakta med att fästa nåt ovanför TV´n då vi funderar på att investera i en större om inte allt för länge...

Hmmm... såg just att du hade ett soffbord i glas... om du köper större måste du ju sätta nuvarande ned under glaset och fixa ir touch i glaset =D

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk

Tv'n är alldeles för lågt placerad, upp på väggen eller byt bänk. Såvida du inte sitter på golver när du kollar tv

Permalänk

Snyggt +1 Med vitt och svart det är najs!

Mvh

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Guteklockaren:

Tv'n är alldeles för lågt placerad, upp på väggen eller byt bänk. Såvida du inte sitter på golver när du kollar tv

Som jag tidigare nämnt så har vi planer på att snart investera i en större TV. Därför känns det dumt att börja borra och dona. Men jag håller med om att den är för lågt placerad. Får kika på en tillfällig lösning på bekymret

Permalänk
Medlem

har också 2 st 5850 Men går det bra och köra Eyefinity med det? Jag menar alltså med grafiken? Tack.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av alexzpro:

har också 2 st 5850 Men går det bra och köra Eyefinity med det? Jag menar alltså med grafiken? Tack.

Ja de flesta spel med stöd för det funkar riktigt fint faktiskt

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt :)! Fick dock förstora en bild då jag trodde din hund hade fått tag på något helt annat att tugga på!! hehe. CHassit är hel nice att arbeta med och dit hem ser hemtrevligt och myssigt ut!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Fick dock förstora en bild då jag trodde din hund hade fått tag på något helt annat att tugga på!! hehe.

Jo det kan se ut som något helt annat

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MrMadMax:

Riktigt trevligt :)! Fick dock förstora en bild då jag trodde din hund hade fått tag på något helt annat att tugga på!! hehe. CHassit är hel nice att arbeta med och dit hem ser hemtrevligt och myssigt ut!

Först fattade jag ingenting, sen när jag kikade så förstod jag vad du menade Det är en gummihammare och inte en dildo... haha

Chassit är bra att arbeta i, men det är ingen skönhet. Vill ha ett vitt Raven (hoppas jag vinner tävlingen ) eller ett ATCs 840

Permalänk
Medlem

Nice, Men det här är inte The Cribs

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av alexst4:

Nice, Men det här är inte The Cribs

Visade ju datorhörnorna ur flera vinklar bara

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt! man blir ju avundsjuk

Visa signatur

Intresserad av unika byggprojekt? besök http://www.fredrikredhe.com.

Permalänk

Snyggt &Hunden med! xD

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt.

Vad är det för hund?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av fesen:

Riktigt snyggt.

Vad är det för hund?

50/50 Amstaff/SBT

http://www.pitbullforum.se/b50/t21255/0/ <-- De flesta bilderna är "nere" för tillfället då fuskbugg buggar... (på sida 4 finns det fungerande bilder)

Stark som ett as är hon... 17.4 kilo muskler, 0.1 kilo övriga kroppsdelar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

50/50 Amstaff/SBT

http://www.pitbullforum.se/b50/t21255/0/ <-- De flesta bilderna är "nere" för tillfället då fuskbugg buggar... (på sida 4 finns det fungerande bilder)

Stark som ett as är hon... 17.4 kilo muskler, 0.1 kilo övriga kroppsdelar

Först tippade jag på Dogo/Amstaff men på andra bilden såg den lite liten ut.

Har en SBT kille här hemma på strax över 20kg fantastiska hundar dessa bullterriers.

Permalänk
Medlem

Skulle vara helt sjukt nice om jag fick veta hur du spräjade igen fönstret på ditt chassi, hat CM 430 elite om har tröttnat på fönstret rejält (och det är stört fult). Spräjade du den utanpå eller innanpå eller båda? Mvh Simon