Marauders Buildtime Suggestion

Permalänk

Marauders Buildtime Suggestion

Det händer mig så sjuuukt ofta att jag blir rushad i precis fel tillfälle! Hade jag haft några få extra sekunder till på mig så hade jag klarat mig och jag är trött på att det händer så jävla ofta! Tycker marauders buildtime borde ökas med 5 s bara för att lilla jag ska få se vad skillnaden blir!

/rage end

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balls Of Steel:

Det händer mig så sjuuukt ofta att jag blir rushad i precis fel tillfälle! Hade jag haft några få extra sekunder till på mig så hade jag klarat mig och jag är trött på att det händer så jävla ofta! Tycker marauders buildtime borde ökas med 5 s bara för att lilla jag ska få se vad skillnaden blir!

/rage end

Vilken ras spelar du som?

Permalänk
Inaktiv

Gör ett mod i editorn då och testa det

Permalänk

/rage end

Whina på marauders gjorde man i betan, du är lite efter va

Tänker du på 2 marauder 1 marine concussive rushen eller pratar du rent allmänt?

Permalänk
Discokungen
Skrivet av m1n1h0p:

Tänker du på 2 marauder 1 marine concussive rushen eller pratar du rent allmänt?

Hahhaa! Sant! Är ju mycket lättare att ta hand om nu.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem

Från 30 sekunder att träna en till 35? Det är ju en 16-17% ökning på buildtimen. Ska det ökas så räcker det med 1-2 sekunder extra per marauder.

Permalänk
Medlem

du kanske borde bygga dina gubbar 5 sekunder tidigare istället....

Permalänk
Medlem

Vi är trollade

Jag tycker att för varje rage- och whine-tråd så ska respektive TS få presentera sin uppfattning av korrekt balansering genom galaxy. Tummen upp om ni håller med mig!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Alakai:

Vi är trollade

Jag tycker att för varje rage- och whine-tråd så ska respektive TS få presentera sin uppfattning av korrekt balansering genom galaxy. Tummen upp om ni håller med mig!

Jag håller med, men någon jävla tumme upp blir det då fan inte. Facebook/youtube troll!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Jag håller med, men någon jävla tumme upp blir det då fan inte. Facebook/youtube troll!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Allmänt. Ok 5 s kanske är att ta i, 3 s kanske är mer lagom.

Permalänk
Skrivet av Stich:

Vilken ras spelar du som?

Protoss, top 1500 Master EU.

Permalänk

Allmänt. Ok 5 s kanske är att ta i, 3 s kanske är mer lagom.

Skulle bara resultera i att terran bygger 1 mer barack+techlab (200/25), skulle inte göra någon skillnad i något game ändå.

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Skulle bara resultera i att terran bygger 1 mer barack+techlab (200/25), skulle inte göra någon skillnad i något game ändå.

Om det inte gör någon skillnad så kan de ju lika gärna lägga till det? Flawed logic.

Permalänk

för att vara 1500 masters så är du väldigt gnällig gällande balans.

skaffa säkrare build

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk

Om det inte gör någon skillnad så kan de ju lika gärna lägga till det? Flawed logic.

Japp, och så kan de lägga till en massa texturer till alla banor också, fast de ligger på ställen som man inte kan se. Gör ingen som helst skillnad men de kan ju lika gärna lägga till det?

Seriöst?

Permalänk
Medlem

Skulle kanske inte göra någon skillnad i just den builden. Man kan inte direkt säga att build time för ultras ska sänkas med 20 sekunder för vid den tiden bör terran redan ha planetary fortress + maxad på tanks och thros när mina ultras kommer. Funkar inte så

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

jag tycker dom kan höja warp in cooldownen med 5 sekunder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Opticz:

lol wtf

Permalänk
Skrivet av Opticz:

Jag tycker de kan höja antal troll i denna tråden så att de blir hela 5 pers

oh wait

Permalänk
Medlem

och du kan inte deffa en simpel mm poke? du är då inte top 1500

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Skrivet av celoz:

Har inte någon gång sagt i denna tråden att jag inte kan hålla en simpel mm poke.

Permalänk
Skrivet av celoz:

Jo han är ju akilles, det enda han inte kan hålla är en simpel mm poke, allt annat klarar han

Permalänk
Medlem
Skrivet av emildooooo:

för att vara 1500 masters så är du väldigt gnällig gällande balans.

skaffa säkrare build

Detta kan sammanfatta hela starcraft 2 subforumet..

Snart kommer Balls och förklarar att han har hög ranking igen och därför spelar ingen annans åsikt någon roll.
Förstår inte varför du Balls fortsätter skriva här när du anser att alla som inte tycker som dig har bara direkt fel om de har lägre rank så varför inte gå till typ team liquid forumet istället?
Antar dock att du bara vill få skryta om din ranking och det går ju inte lika bra på TL..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk

Du är ju helt jävla otrolig, dina trådar om att terran ska nerbuffas varje gång, ta istället och kolla på din egen ras vad som ska bli sämre. Du kan ju söka jobb på blizzard så får du kanske buffa ner allt så P blir bättre.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Skrivet av MIFFo_BEast:

Du är ju helt jävla otrolig, dina trådar om att terran ska nerbuffas varje gång, ta istället och kolla på din egen ras vad som ska bli sämre. Du kan ju söka jobb på blizzard så får du kanske buffa ner allt så P blir bättre.

Japp, sentry och colossus borde bli sämre, men tyvärr så kan man inte nerfa sentry för mycket för då måste man buffa stalkers å då fuckar det upp balansen i resten av spelet.

Är för övrigt top 1100 master nu!

Och bara för att jag tycker att en sak borde nerfas hos terran så betyder det inte att jag tycker att andra saker borde byffas hos terran. Tycker t.ex. att hellions borde ha spider mines, Zerg borde ha Lurkers och defiler m.m.

Permalänk
Medlem

Tacka gudarna för att du inte har något att säga till om balanseringen i spelet. Vart enda match hade varit chesse fest med PvP!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Skrivet av BlommaNN:

Tacka gudarna för att du inte har något att säga till om balanseringen i spelet. Vart enda match hade varit chesse fest med PvP!

Lol, good one.

Permalänk
Medlem

känns mer som om det är zealots och collo som ska nerfas och blings

Permalänk
Medlem

Allt som har med terran vill du nerfa va?