Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

H
Skåne e som vilket land som helst fast bättre, med vackrare folk och en underbar dialekt ^^

Låt mig rätta, det är en självmordshåla.

Nu sitter man och planerar en resa till tjeckien i mitten av december. Någon som vill sponsra lite cash?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Låt mig rätta, det är en självmordshåla.

Nu sitter man och planerar en resa till tjeckien i mitten av december. Någon som vill sponsra lite cash?

Skånska kan faktiskt vara lite söt.. heta brudar har de iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Skånska kan faktiskt vara lite söt.. heta brudar har de iaf.

Föredrar norrlandsbrudarna som vet hur man knyter skosnörena (fast iofs, det kanske är 08-tjejerna som inte kan det).

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Föredrar norrlandsbrudarna som vet hur man knyter skosnörena (fast iofs, det kanske är 08-tjejerna som inte kan det).

08or ska man akta sig för. skulle aldrig bosätta mig där uppe

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

08or ska man akta sig för. skulle aldrig bosätta mig där uppe

Syftar du på swec egna stekare Jonas?:D

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Syftar du på swec egna stekare Jonas?:D

Stekare är verkligen rätt benämning! Ha!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Syftar du på swec egna stekare Jonas?:D

Ingen nämd ingen glömd.

Rent generellt så gillar jag varken dialekten eller stilen folk 'kör med'.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ingen nämd ingen glömd.

Rent generellt så gillar jag varken dialekten eller stilen folk 'kör med'.

Dom ska vara "coola" och dra till krogen varje helg, även om det är julafton och dom tycker vi som bor på "landet" är töntar.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Dom ska vara "coola" och dra till krogen varje helg, även om det är julafton och dom tycker vi som bor på "landet" är töntar.

Ni ska ju alltid köra mitt på vägen med era jevla traktorer och saktar in med flit när man ligger bakom.. -.-
Jadu, man blir själv kallad för bonde fast man bor bara cirkus 2 mil från Stocken..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk

http://hd.se/perstorp/2011/07/06/knivranare-slog-till-mot/
Shit.
En rånare har de 15 spänn jag köpte iste för idag

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Ni ska ju alltid köra mitt på vägen med era jevla traktorer och saktar in med flit när man ligger bakom.. -.-
Jadu, man blir själv kallad för bonde fast man bor bara cirkus 2 mil från Stocken..

Om man ändå vore en bonde:P Själv bor jag 2 mil utanför Vänersborg i ett litet samhälle.
Sen går inte traktorerna mer än 30-40 km/h. Så det är inte så konstigt.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Dööda mig, min mun gör otroligt ooont. Jag tror jag har en visdomstand på g, och det strålar ut i hela munnen och gör ont som fan när jag käkar -.-

Skrivet av Ala_95:

Låt mig rätta, det är en självmordshåla.

Skrivet av Ala_95:

Föredrar norrlandsbrudarna som vet hur man knyter skosnörena (fast iofs, det kanske är 08-tjejerna som inte kan det).

Haha... En klassiker. För Norrlännigar är alla norr om Uppsala dumma Stockholmare

Jag som har släkt på båda ställen måste väl säga att båda ställen har sin charm, men jag föredrar Skåne pga myggen och dialekten

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ligger inte Malmö i Skåne (danmark?)
Där åkte jag på en riktig halsfluss, feber och snora.. Aldrig att jag åker tillbaka till skiten

Funderar på vad jag ska bygga i minecraft noobstyle då jag inte är spec bra mha redstone etc..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag som har släkt på båda ställen måste väl säga att båda ställen har sin charm, men jag föredrar Skåne pga myggen och dialekten

Har skåne mycket eller lite mygg? Vill du ha mycket så kom till norrlands inland så ska du se på mygg. Mygg som man kan skjuta med hagelgevär!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Har skåne mycket eller lite mygg? Vill du ha mycket så kom till norrlands inland så ska du se på mygg. Mygg som man kan skjuta med hagelgevär!

Knappt några mygg

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Har skåne mycket eller lite mygg? Vill du ha mycket så kom till norrlands inland så ska du se på mygg. Mygg som man kan skjuta med hagelgevär!

Skåne har lite mygg, därför rankar jag det över helvetet i Norrland
Och det var inget nytt att det är gott om mygg i Norrland. Plocka hjortron på myrar har man ju gjort, rent ut plågsamt.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Knappt några mygg

Fyfan vad lyxigt. Här håller man sig inne sommarhalvåret pga alla mygg. Skönt på vintern dock när det är -30 och man är stensäker på att det inte är några mygg ute (eller andra luftburna insekter) så man kan utföra fysiskt jobbiga aktiviteter och andas med öppen mun utan att behöva dra in sig en massa extra protein.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Längs med kusterna överlag är det sällan några mygg.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Lustigt, sitter på vent och snackar med en del folk. Mestadels amerikanare. När jag kommer så utbrister dom "åh va kul med en australienare!". Fick förklara att jag var från sverige, sedan fick man beröm för engelskan.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Lustigt, sitter på vent och snackar med en del folk. Mestadels amerikanare. När jag kommer så utbrister dom "åh va kul med en australienare!". Fick förklara att jag var från sverige, sedan fick man beröm för engelskan.

Du drog MVG right?
På tal om Amerika, min kompis är där nu, ringde på Skype i kväll och var så jävla stenad. Lyckades urskilja "It's wonderful here and everyone smokes weed" , sen ville han demonstrera "siberian throat singing"...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk

Om 6 timmar sitter hon på det första flyget av 3 mot nz, det måste vara så jävla coolt rent ut sagt.
Jag måste göra något liknande medans jag fortfarande är ung, frågan är vaaaaad och för vilka pengar

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Bläääeeehh.... Vill se film, har inte sett film på nåt år typ, och jag vet inte vad jag ska se på för film.
Ville se nå typ Wallander, men när jag googlade på de fanns de ju så mååånga <_>

Så ehm... filmtips anyone? :3

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Du drog MVG right?
På tal om Amerika, min kompis är där nu, ringde på Skype i kväll och var så jävla stenad. Lyckades urskilja "It's wonderful here and everyone smokes weed" , sen ville han demonstrera "siberian throat singing"...

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, jag drog ett MVG. Tala är jag tydligen ganska duktig på (blivit otroligt mycket bättre sedan konferensen) men ordkunskapen är väl sådär...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Inge fel på sthlm =D Kan dock säga att jaj gillar brudarna från norrland mer än sthlms brudar, Som nån sa tidigare i tråden dom vet iallfall hur man knyter ett skosnöre =D

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Japp, jag drog ett MVG. Tala är jag tydligen ganska duktig på (blivit otroligt mycket bättre sedan konferensen) men ordkunskapen är väl sådär...

Vad fick du totalt i slutpoäng?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Vad fick du totalt i slutpoäng?

På högstadiet? Isåfall tror jag det var 270 om jag minns rätt. Bättre än brorsan så det är jag nöjd med

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

På högstadiet? Isåfall tror jag det var 270 om jag minns rätt. Bättre än brorsan så det är jag nöjd med

Du är redan så jävla smart att du har fått hoppa över ett år.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eadcruzher:

Du är redan så jävla smart att du har fått hoppa över ett år.

Ja det också då... Men jag är ju född i Januari, så det är inte så märkvärdigt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

På högstadiet? Isåfall tror jag det var 270 om jag minns rätt. Bättre än brorsan så det är jag nöjd med

Haha, jag fick mer än en norrlänning 280 xD
Född i mars

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Ja det också då... Men jag är ju född i Januari, så det är inte så märkvärdigt.

Så är som är födde på hösten är inte smarta?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram