Andersson 22 tum på netonnent, kan den verkligen vara bra?
Hej,
Jag är på jakt efter en ny skärm till datorn. Jag har väl som alla andra övervägt mellan IPS, VA samt TN och kommit fram till att iom att jag inte spelar så mycket så vill jag nog hoppa över TN. Jag vill hålla mig relativt nära 2000 kr.
Detta är en LED-TV med inbyggd DVD-spelare, 1080p, 5ms responstid och betraktningsvinklar på 178/178 (om det stämmer så kan det väl inte vara TN?). Om man bara läser specifikationerna så känns det som att man får en mycket bra skärm som samtidigt också är en TV och har DVD-spelare vilket i mitt fall skulle vara ganska praktiskt. Saken är den att jag är jävligt skeptisk till no-name produkter och har tidigare haft dålig erfarenhet av just netonnet (hade en Avant-kamera från netonnet, bra på pappret men skräp i verkligheten).
Har någon här någon erfarenhet av denna skärm? Verkar den för bra för att vara sann?
Jag tänkte inte ens det minsta på input lag. Har ingen koll på detta men litar på det du säger så får väl hålla mig borta. Ska faktiskt slänga iväg en fråga till netonnet och fråga hur stor den är men tror knappast att jag kommer få ett svar.
Jo, LG:n är den jag lutar åt mest, mest på grund av LED och HDMI.