Permalänk
Medlem

Jag beställde ett BF3 paket i fredags och då stod det att alla varor fanns i lager men igår så såg jag att grafikkortet var restnoterad och då pratade jag med supporten och dom sa att det inte fanns i lager och visste inte när det skulle komma in. Så jag undrar om någon kan svara på om jag kommer få grafikkortet tills BF3 kommer ut?

MVH Byzzan

Permalänk

Information

Hejsan,

Varför ska det vara så svårt att skriva ut information om typ moderkort, lika värdelöst som webhallen kan ju inte vara svårt att skriva ut mera information om moderkort, om man vill köra CF så vill man ju ha reda på hur många pci-e x16 osv utan att behöva surfa vidare

skärpning tack

Permalänk
Skrivet av Byzzan:

Jag beställde ett BF3 paket i fredags och då stod det att alla varor fanns i lager men igår så såg jag att grafikkortet var restnoterad och då pratade jag med supporten och dom sa att det inte fanns i lager och visste inte när det skulle komma in. Så jag undrar om någon kan svara på om jag kommer få grafikkortet tills BF3 kommer ut?

MVH Byzzan

Om du läser lite tidigare i tråden så finns det info angående grafikkorten. Har för mig att det stod att de skulle skickas ut innan släppet. Men kika du för att vara säker, jag kan minnas fel.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

Om du läser lite tidigare i tråden så finns det info angående grafikkorten. Har för mig att det stod att de skulle skickas ut innan släppet. Men kika du för att vara säker, jag kan minnas fel.

Kollat igenom 4 sidor och först säger han att dom kommer skickas idag eller imorgon. Men sen en sida efter det så svarar han någon annan och då säger han att dom får en leverans på Måndag/Tisdag så jag är inte helt 100. Men får väl hoppas på svar imorgon!

Permalänk
Medlem

Vill tacka CDON för en fantastisk kampanj. Det blev inget inköp för min del då jag som så ofta velade fram och tillbaka till tiden rann ut. Tycker dock att det var riktigt bra priser på riktigt bra varor!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Blev det någon leverans igår?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kruso:

Blev det någon leverans igår?

Skickades från m.sweclockers.com

BF3 packas atm för mig (köpte BF3+GTX580 bundle) men inte graffet.

Visa signatur

RIVE |4930k | Sapphire Tri-X 290 CF | Asus VG248qe | Corsair Vengeance 16gb 2133mhz | AX1200i |
Clevo P370EM3 120hz | GTX680m SLI | i3740qm | Intel 520 180gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalajfa:

BF3 packas atm för mig (köpte BF3+GTX580 bundle) men inte graffet.

Det står att BF3 packas åt mig också, men inte grafikkortet. Jag beställde BF3 Sniper 2 paketet och jag har fått allt utom grafikkortet och det stod att det fanns i lager när jag beställde den och hela fredagen fanns det också i lager enligt sidan. :/

Permalänk
Medlem

Någon som beställde gtx 580 som har fått sin order skickad?

Permalänk
Medlem

första gången man får spelet på release dagen o inte dagen före som alla andra gånger man beställt spel. (varorna packas atm)

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Hur ser det ut Edin?
Jag beställde som sagt för över en vecka sedan ett MSI gtx 580 (inte på sweclockers rabatten). Detta borde tyda att ni skulle ha skickat ut varan igår som du skrev tidigare? Men endast BF3 står som "packas" just nu och grafikkortet står under "Återstående produkter att leverera".

Ska man inte stirra sig blint på "mina sidor"? Kommer jag ha mitt kort idag?
Skulle då uppskatta ett kollinummer så att jag kan hämta ut det om några timmar.

Visa signatur

Fractal ARC -> Intel i7 2600K -> MSI P55-GD65 -> Noctua D14 -> MSi GeForce GTX 580 Twinfrozr II SLI -> Corsair CMPSU-1200AX 1200W -> Corsair Force 3 Series 120GB -> 8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 -> Samsung S23A700D

Permalänk
Medlem

:/ Dellevererad som status på bf3 &gtx580 paketet... bara att sätta sig ner och andas lugnt o säga Goosfraba Goosfrabaaabra Gooooosfrabraaaaaaaaaa

Permalänk
Medlem

http://cdon.se/hemelektronik/hdd-intern-3.5_wd_caviar%252f1tb...

Höjning 300kr på 12 timmar tur man köpte igår då:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Det ser inte ut att bli leverans imorgon av 580 om man följer sin order under mina ordrar. Men dsgen är inte slut ännu och det finns ännu hopp kvar för cdon.

Undra om i7:ans interna grafikkort klarar low.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av kruso:

Undra om i7:ans interna grafikkort klarar low.

Skickades från m.sweclockers.com

Yup, det ska räcka med nöd och näppe om man håller för öronen och blundar.

Permalänk
Medlem

Är sjukt besviken på komplett köpte 1 tb black och nu nekar ni mig för 500 kr st !

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av pompa_kumla:

Är sjukt besviken på komplett köpte 1 tb black och nu nekar ni mig för 500 kr st !

Är du inte i fel tråd???

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag menar givetvis cdon vet inte var jag fick komplett ifrån. Blir nog mitt sista köp här om ni inte löser det här. Vill inte vara otrevlig men felsatt pris det var bra pris men knappast fel.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

http://cdon.se/hemelektronik/datorkomponenter/moderkort/f%C3%...

Jag tror att någon inte riktigt har koll här, det står att det ska vara för AMD processorer men det är 3 moderkort för AMD och resten är för Intel, kanske inte den bästa överraskning om man inte är så bra på komponenter

Permalänk

Verkar som att 580 dröjer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thailandur:

Verkar som att 580 dröjer.

Tråkigt för både oss och cdon om det stämmer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Att man inte kan ringa blir så irriterad.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Ja det börjar se mörkt ut. Fick lite hopp där när det sas att man skulle få sitt GTX580 innan BF3 släpptes. Men nu känns det långt borta.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

1 tb black för 500kr är väll knappast fel pris? bara för att priserna börja höjas kan ni väll inte neka min order? Är så jävla förbannad just nu hade jag vetat det hade jag köpt samsung f3 för 500kr oss inet. Hoppas ni löser detta nu.....

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Tycker att det är dåligt när man har en kampanj att de inte har bättre koll på hur många varor man har på lager så att de kan förse oss med bra leveranstid som de utlovar osv...

Permalänk
Medlem

Det står att mitt BF som jag beställde och betalade i måndags packas nu. Innebär det att de inte kommer komma förrän på fredag? för i så fall blir jag inte glad...

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Ångrar att jag inte avboka och köpte ifrån inet ;<

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Det står att mitt BF som jag beställde och betalade i måndags packas nu. Innebär det att de inte kommer komma förrän på fredag? för i så fall blir jag inte glad...

Om det packades idag bör du ha det imorgon om du inte bor norr om Ånge.

Permalänk
Medlem

Så där ja, mitt nätagg packades i två dygn för att skeppas idag. Grafikkortet jag beställde har jag inga förhoppningar om då det blev en delleverans till sist. Trist.

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är dåligt att ni låter gamla erbjudande om rabatt finnas kvar efter att ni har ändrat pris på varan det gäller.

I mitt fall var det WD Caviar Black. Det stod att den kostade ca 500:- (kommer inte ihåg exakt just nu) men när jag klickade på köpknappen så kostade den helt plötsligt 799:-, vilket jag inte märkte förrän jag redan hade lagt beställning.

Jag skulle vilja kalla det för falsk marknadsföring.
Om ni ändrar pris på en vara får ni väl ändra priset på alla ställen ni har varan på er sida.

Jag har skickad PM till Edin men inte fått svar än hur de hanterar det.

:edit:
Fick svar samtidigt som jag skrev det här inlägget.
Även om det löser sig för mig tycker jag att ni bör uppdatera priserna på alla ställen när ni ändrar pris.

Måste säga att Edin gör ett lysande jobb här, även om inte alla blir nöjda.